Kuitunen hiihti kaksi viestikultaa lääkekuurilla
Liberec. Virpi Kuitunen hiihti molempien viestien maailmanmestariksi nuhaflunssaisena ja lääkekuurilla.
Kuitunen paljasti lievän sairastelunsa juuri ennen kotimatkan alkua Vestecin hiihtostadionin kuraisella parkkipaikalla toilettirivistön edessä.
"Ääni varmaan kertoo yhden syyn, ja selkä ei vain toiminut enää", Kuitunen vastasi ääni karheana kysymykseen, mikä meni pieleen 30 km:n kisassa, jonka hän keskeytti puolimatkassa.
Kuitunen kertoi, että flunssa alkoi oireilla jo sprinttiviestiä edeltävänä yönä.
"Lähinnä nuhaa. Ei mitään hirveää lämpöilyä eikä sellaista. Sen takia oli aikamoinen puristus, että sai niihin tiimikisoihin itsensä jonkinlaisen kuntoon.
Ilmeisesti se vähän potkaisi takaisin. Söin antibioottia heti, kun oireilu alkoi. Varmaan se pelasti, ettei mennyt sen pahemmaksi ja pystyin hiihtämään ne kisat."
Kuitunen päätti kuitenkin lähteä päätösmatkalle. "Ajattelin, että ihmeitä tapahtuu, mutta ei tapahtunut."
Kuitunen jäi näissä kisoissa ilman henkilökohtaista mitalia.
http://uutiset.msn.hs.fi/urheilu/artikkeli/Kuitunen h iihti kaksi viestikultaa lääkekuurilla/1135243913579?ref=msn
JA MIKÄ MIELENKIINTOISINTA KUITUNEN JÄTTI KOLMENKYMPIN KILPAILUN KESKEN PUOLIMATKAN JÄLKEEN! ETTEI TAAS PIKKU VIRPIMME OLISI VETÄNYT MUUTAKIN KUIN ANTIBIOOTTIA, JA PELKÄISI ETTÄ HÄNET TESTATTAISIIN KISOJEN JÄLKEEN.
Kuitunen jälleen aineissa voittoon
8
1043
Vastaukset
- cccpppzxc
ennen kilpailua huomas että nenähän tolla on tukossa että mitenkähän hiihto nyt sit sujuu.että näin sweedu!
Ainahan sillä kurpalla on joku selitys. Sitten kun kisat on loppunu ja menny persielleen se alkaa aina selittelemään jostain selästä tai "pikku flunssasta ja lämpöilystä". Ja sitä se sitten ilkiää länkyttää siis tukka märkänä ja pää paljaana talvella ulkona. Vitsi mikä kupla koko ämmä!
- ämmä
Zip1 kirjoitti:
Ainahan sillä kurpalla on joku selitys. Sitten kun kisat on loppunu ja menny persielleen se alkaa aina selittelemään jostain selästä tai "pikku flunssasta ja lämpöilystä". Ja sitä se sitten ilkiää länkyttää siis tukka märkänä ja pää paljaana talvella ulkona. Vitsi mikä kupla koko ämmä!
että lähellekään et koskaan pääse.
Ja sekös sua sieppaa.
Taas kaks kultaa Kuituselle ja ens talvena lisää. - aika matalaotsaiseksi
Zip1 kirjoitti:
Rehti peli ja rehdisti tunnustusta. Mitkä ovat sinun meriittisi?
- henkisesti
sairas,mene hoitoon.
- takaa hönö?
Mitä vittua se sinulle kuuluu mikä lääkekuuri kelläkin on.
- oot ite
Taidat olla ite aineissa ku tollasia kirjottelet.
Vai ootko joku saatanan ulkomaalainen. Ei Suomalainen hauku eikä syyttele omiaan.- Illu Jormanainen
Niin, en tiedä mitä säännöt sanoo Pillerin käytöstä suolensisäiseen nesteytykseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706