Voiko tai pystyykö itse vaihtamaan xenonit,kun valot räpsii ja sammuilee miten lystää..Huollossa nyhtäävät tähtitieteellisen hinnan...
M 6 2.3 GT valot
3
389
Vastaukset
- Huolto vaihtanut
Paljonko pyysivät vaihdosta. Itsellä oli sama vikaa, mutta meni vielä kolme vuotta vanhana vaihtoauton jatko takuuseen. Ostin auton kaksi vuotta vanhana käyttettynä. Viime keväänä Mazdan Niittykummun huolto pyysivät hintaa 174 € lampun vaihdosta. Lampun saa kyllä itsekkin vaihdettua, mutta kannattaa ottaa akun napa irti ja sytytää kerran valot. Enkä ole ihan varma tyhjeneekö konkat sittenkään.
- jos et..
yhtään ole autoja korjaillut, on meinaan ahdas paikka. Vaatii erittäin näppärät sormet ja hyvät hermot. Vika ei välttämättä ole polttimossa, myös ohjainbokseissa ollut vikoja, joten kannattaa käyttää tarkistuksessa. Polttimo on noin 70-80€ työt, boksi muistaakseni noin 200€
Xenon ei heikentyessään "räpsähtele" vaan himmenee koska on kaasunpurkauslamppu.
Kyllä veikkaisin aiemi mainittua säätösysteemivikaa joka näkyy räpsähtelynä
Xenonien pitäisi toimia vuosia ja yli 100tkm, tai riippuu miten kovin ajaa, siis kesto tunneissa:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349