Juttuja Harrista sensuroidaan!

Kisojen alkupuolella kirjoitin keskustelun otsikolla: "Hurja Harri vai Harja Hurri" ja se poistettiin melko pikaisesti vaikka kyseessä on sanaleikki. Mietin ennen hyppykisoja autossa kumpaa Harri on. Ensimmäinen hyppy oli mahtava, mutta sitten loppui hurja luonto ja esiin tuli kiukutteleva tenava.

Toisaalta sääliksi käy, mutta säälihän on sairautta. Turhat pullistelut ja tempaukset pois ja ryhtiä nuorelle miehelle niin kyllä se siitä kuten Manu tapasi sanoa.

Harrissa on ainesta jos vain pää kestää. Nöyryyttää tekemiseen ja se ei tarkoita nöyristelemistä joka on taas eri juttu vaikka Harri juuri siihen onkin syyllistynyt!

2

264

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojassa on kovastikin

..ainesta hyppääjäksi, mutta media on päättänyt pilata hänen uransa. Kummallista kannustusta tuollainen, että puukotetaan ja puukotetaan ja perässä tulee vielä joku Toninieminen joka vääntää veistä haavassa. Kukaan tuollaisessa ilmapiirissä pysty työtään tekemään kunnolla - ja lyhyt se tuntuu olevan niemisenkin muisti, itselläänkin on historiassa suksien nakkelua, mökötystä ja myös kohtalaisesti alkoholia, nyt vain näyttää olevan valmis ensimmäisenä heittämään kiviä.

• olli,

heitettävä pellolle Suomen joukkueesta. Sääliksi käy Janne Väätäistä ja muita joukkueen jäseniä. Mitalimahdollisuudet pilasi yksi äksyilijä. Viiden vuoden päästä takaisin joukkueeseen. Eiköhän ensi viikolla tule joku selvyys asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60