vetäsin eile sellaset lipat, et klabit on viel ristis ja nuppi klesa.
Skimbat notskii
20
1006
Vastaukset
- tizan*
http://www.kalliolainen.com/slangi.php
Jotain saattaa selvitä. :D - ihan suksilla
ja nyt on nälkä.
- on jano
suksilla, kaaduin suksilta. Molemmat sukset irtosivat jaloistani. Ne tosin jarrujensa pidätteleminä jäivät ylärinteeseen. Minä itse pyörin painovoiman ja jatkuvuuden lain yhteisvaikutuksesta rinnettä pitkin viitisenkymmentä metriä.
- tizan*
on jano kirjoitti:
suksilla, kaaduin suksilta. Molemmat sukset irtosivat jaloistani. Ne tosin jarrujensa pidätteleminä jäivät ylärinteeseen. Minä itse pyörin painovoiman ja jatkuvuuden lain yhteisvaikutuksesta rinnettä pitkin viitisenkymmentä metriä.
tommoset jarrusukset!
Ilmiönä uusi, yleensä niitä joutuu katselemaan haikeasti jälkeen toisen lähtiessä itään toisen länteen. :D - ilmansuuntia
tizan* kirjoitti:
tommoset jarrusukset!
Ilmiönä uusi, yleensä niitä joutuu katselemaan haikeasti jälkeen toisen lähtiessä itään toisen länteen. :DMinä itse vain,ja se suunta oli alaspäin. Kruunasin itseni mukkaamisen kunkuksi. Pidin koko illan päässäni villapipoa ja imeskelin kostein huulin (hot lips)Stroh´iin blandattua maitocacaota.
että urheilija ei tervettä päivää näe. :)
Älä nyt kuitenkaan vielä suksiasi polta, osta paremmat siteet niin eivät irtoile.- murtsikat on toinen stoori
ei irtoo stifloista, ni saattaa tulla siisti olo.
murtsikat on toinen stoori kirjoitti:
ei irtoo stifloista, ni saattaa tulla siisti olo.
ei sitten auttanut vaikka kävin slangisanakirjakäännöksen ensin katsomassa :))
- konevoimalla ylös
TaikisN kirjoitti:
ei sitten auttanut vaikka kävin slangisanakirjakäännöksen ensin katsomassa :))
tuhlaan tänään hissipilettiin ja muuhun makusteluun pari satkua laman torjumiseksi. Kukkuluuruu!!
konevoimalla ylös kirjoitti:
tuhlaan tänään hissipilettiin ja muuhun makusteluun pari satkua laman torjumiseksi. Kukkuluuruu!!
kellä suinkin varaa on, tuhlatooot nyt eikä viidestoista päivä !! Hyödytään kaikki siitä. Taidan itsekin käydä paikallisessa pizzeriassa iltapäivällä. :))
vai tuli siellä rinteessä tuolleen mukkelehdittua. Nuppi ja raajat onneksi lienee kunnossa.
Eihän vaan tullu käytyä skibarissa ennen alastuloa ;)?- ei muuta
pari veristä Maria
ei muuta kirjoitti:
pari veristä Maria
itse tuota juomaa koskaan maistanut? Pahalta se ainakin kuulostaa :).
- TizaNova
..vetäsit lipan alle? :)
Ja millaset oli klapit?- "iltamäkee"
on hyvä tsittaa ja iskee marttaa sillo ku regnaa snögee, vaikka glabbit olis väärinpäin ahteris kii. Nyt skruudaan joku snadi iltasafka ja pari brenkkupaukkua huivii. Sitte tsiigaa hiffaisko sitä jonkun sisäsiistin böönan höylätyn bredun päältä joraamasta.
- TizaNova
"iltamäkee" kirjoitti:
on hyvä tsittaa ja iskee marttaa sillo ku regnaa snögee, vaikka glabbit olis väärinpäin ahteris kii. Nyt skruudaan joku snadi iltasafka ja pari brenkkupaukkua huivii. Sitte tsiigaa hiffaisko sitä jonkun sisäsiistin böönan höylätyn bredun päältä joraamasta.
..sullaki. :)
Täällä meikäläinen kävi kuorosotaa keskenään enkä vieläkään ole varma voittiko sivu- vai soraääni.
Seuraavaks taistelevat klabbit, kumpihan niistä - O vai V? - klabbit eri paria
TizaNova kirjoitti:
..sullaki. :)
Täällä meikäläinen kävi kuorosotaa keskenään enkä vieläkään ole varma voittiko sivu- vai soraääni.
Seuraavaks taistelevat klabbit, kumpihan niistä - O vai V?Ku tsägä näyttää hanuria, nii se näyttää. Olin vetässy oikein lautaselta pihvin tykötappeineen ja funtsin skodaa jonkun ellin tanssiparketilla. Mä pokkasin yhdelle mirkulle ja ryysin sen meges parketille gungaa nopeeta. Äkkiä sit iski högerin klabbin sarana nalkkii, ja meitsi turvallaan kolvi jentan stiflojen välis. Se rupes sriikkaa käkätin levällään jotai fyllassa olevasta abasta ja muuta mukavaa. Sit tuli dörtsikolossi tekee promillearvausta ja sit kylpylän kipusysteri ja sit paarit, vaikka mä hinkusin baariin ottaa botlen spiritistä tukea. Nyt on klabbi surrattu pakettii. Huomena ei meitsi skimbaa ei snoukkaa. Baariin onnneksi pääsee kinkaa kryggien kaa.
- TizaNova
klabbit eri paria kirjoitti:
Ku tsägä näyttää hanuria, nii se näyttää. Olin vetässy oikein lautaselta pihvin tykötappeineen ja funtsin skodaa jonkun ellin tanssiparketilla. Mä pokkasin yhdelle mirkulle ja ryysin sen meges parketille gungaa nopeeta. Äkkiä sit iski högerin klabbin sarana nalkkii, ja meitsi turvallaan kolvi jentan stiflojen välis. Se rupes sriikkaa käkätin levällään jotai fyllassa olevasta abasta ja muuta mukavaa. Sit tuli dörtsikolossi tekee promillearvausta ja sit kylpylän kipusysteri ja sit paarit, vaikka mä hinkusin baariin ottaa botlen spiritistä tukea. Nyt on klabbi surrattu pakettii. Huomena ei meitsi skimbaa ei snoukkaa. Baariin onnneksi pääsee kinkaa kryggien kaa.
..oikea Onnin ottolapsi. :)
"klabbin sarana nalkissa", siinäki joku jarrukenkä brakas?
Liika kiito voi ottaa koville, "elämä on".
Pitäskö varotella kepeistä, niissäkin saattaa piileskellä joku hätäjarru.
Otahan iisisti! - kuten siltainsinööri
TizaNova kirjoitti:
..oikea Onnin ottolapsi. :)
"klabbin sarana nalkissa", siinäki joku jarrukenkä brakas?
Liika kiito voi ottaa koville, "elämä on".
Pitäskö varotella kepeistä, niissäkin saattaa piileskellä joku hätäjarru.
Otahan iisisti!jäykkäkoipisen avuttomana minua passaavat ja pitävä hyvänä uhkeat kaunottaret. Ilmeisesti vetoan heidän äidillisiin tunteisiinsa. Raavas urho kinkkailemassa kainalosauvoilla jalka paketoituna saa uteliaisuuden kihisemään naisenpuolen päässä. ”Anteeksi, sattuuko astuessa,” on tavanomainen kysymys hillosilmän suupielestä. ”Ei astuessa, mutta kävellessä koskee niin peijakkaasti,” vastaan ajatuksissani ja hymyilen kärsivän näköisenä. Aamiaisbuffeella sorjat leidit kantoivat eteeni kokkelit, kinkut, juustot, sämpylät, tuoremehut ja kahvit. Mikä siinä oli huokaillessa tyytyväisyyttä. Noituessani suomalaista aamualkoholikulttuuria, löysin itseni maistelemassa laajasydämisen femiinin minibaarin sisältöä – ken ties vähän muutakin.
- TizaNova
kuten siltainsinööri kirjoitti:
jäykkäkoipisen avuttomana minua passaavat ja pitävä hyvänä uhkeat kaunottaret. Ilmeisesti vetoan heidän äidillisiin tunteisiinsa. Raavas urho kinkkailemassa kainalosauvoilla jalka paketoituna saa uteliaisuuden kihisemään naisenpuolen päässä. ”Anteeksi, sattuuko astuessa,” on tavanomainen kysymys hillosilmän suupielestä. ”Ei astuessa, mutta kävellessä koskee niin peijakkaasti,” vastaan ajatuksissani ja hymyilen kärsivän näköisenä. Aamiaisbuffeella sorjat leidit kantoivat eteeni kokkelit, kinkut, juustot, sämpylät, tuoremehut ja kahvit. Mikä siinä oli huokaillessa tyytyväisyyttä. Noituessani suomalaista aamualkoholikulttuuria, löysin itseni maistelemassa laajasydämisen femiinin minibaarin sisältöä – ken ties vähän muutakin.
..onnellisuusrintamalle kuuluu?
Onko jo kaikki jalat paketissa ja skimbat lastoissa (na)?
Hyvässä hoidossa mikään kun ei enää parane. :)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144