SAUNARÄSTIT SAUNOTTU?

LakkoKenraali

Taas kun tulee Paperiliittoon kohdistuvia lomautus ja irtisanomisilmoituksia, niin tärkein muistettava on se, että onko jäänäyt käyttämättömiä saunavuoroja!

SAUNAVUOROT tulee saunoa pois ennen kuin tehdas lakkautetaan! Tätä samaa asiaa painotin Kemijärvelläkin kun muuta sanottavaa niille ei ollut.

4

382

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Summan Mutikka

Ja jos Kemijärvellä jäi käyttämättömiä saunavuoroja tehtaan lopettamisen jälkeenkin, niin voitte luottaa muiden paperimiesten solidaarisuuteen, eli tukilakko on luvassa oikeuksienne puolesta!

Koneet seis kuukaudeksi, niin johan alkavat herrat nieleskelemään tyhjää ja nöyristelemään Liiton edessä, ihan kuin aina ennenkin!

• ptyöläinen

Joulu- ja juhannusseisokit on myös saatava takaisin! On se niin väärin perhettä kohtaan kun joutuu olemaan pyhänä töissä!

Nyt kunnon lakko pystyyn ajamaan Paperiliittolaisten oikeuksia! Vaaditaan samalla kunnon palkankorotuksetkin kun tällaista röyhkeyttä on joutunut herroilta kestämään!

LAKKORUMMUT SOIMAAN JA VARTIOT PORTEILLE!

• PERSE

Ay-pomot saunavuorot hoitelee, siellähän ne työnantajapuolen kanssa asiat sopii ja julkisuuteen tullaan esittämään närkästystä.."kyllä tämä on pöyristyttävää"(suora lainaus todellisesta puheesta)Italiassa on sentään Mafia, täällä on pelkkiä löysiä paskoja, jotka makuuttaa mummoja sairaalan käytävillä, no ehkä vähän oikaisin mutta ymmärätte varmaan mitä tarkoitin.

• Anonyymi

Koneet kii ja perseet penkkiin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60