Onko täällä?

Ruostetta?

On se ny perkele kumma kun ei siitä ruosteesta saa puhua ääneen. Jokainen järkevä mazdan omistaja tietää kyllä mistä puhutaan. Ne ovet ruostuvat sisäpuolelta, (ei näy pitkään aikaan ulospäin).
Itse olen läpikäynyt 2003 mazdan(ei 6) kanssa ensin maalauksen, ja siitä vuoden päästä maalauksen ja ovien vaihdon. Toivotaan että se riittää jo. On muuten satavarmasti tyyppivika, eli koskettaa kyllä valtaosaa 2002- eteenpäin. Itse olen nähnyt n. 10 masaa, joihin on tehty operaatio. Eli kaikki joita olen tutkinut ovien sisäpuolelta.

5

477

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyötyä

on pelkästä maalaamisesta? Ei mitään!!!
      Jos sieltä raavitaan vanhat kitit pois ja uudet päälle niin tottakai ruoste puskee jossain vaiheessa uudelleen pintaan. Ainoa toimiva keino on vaihtaa uutta ruosteetonta osaa tilalle. Kyllähän sillä uudella maalilla saadaan asiakas vähäksi aikaa hiljaiseksi, mutta ei se ongelmaa mihinkään poista.

• muusta

Ethän sinä ole muusta juttua vääntänyt ja metelöinyt kuin ruosteesta, joten olet varmasti saanut kuormittanut palstaa riittävästi. Taidat olla niin ruosteelle vihkiytynyt, että kalsarisikin ovat ruosteen ruskeat.

Jos olet ruosteen kanssa läpikäynyt ja ruosteessa piehtaroit, ei se nyt sitä tarkoita, että kaikkien Mazdat ruostuu. Jos faceliftin jälkeen ei ruostu entiseen tahtiin, niin ei ruostu, vaikka kuinka tyyppivikaa intät. Pidä käsityksesi, mutta älä julista kuin se olisi ainut ja lopullinen totuus. Jos olet 10 masaa nähnyt, onko sinulla varma tieto, mikä on niiden kymmenientuhansien muiden Mazdojen tila. Eli älä höpötä kuin järjetön.

• minun M6 vm 2003 ei ruostetta ole, ei ovissa, ei kaarissa, mutta ehkä GT on eri prosessi.

• sama kori

eli ruosteessa on.

• 2003 GT

Ruostui kuin pelti purkki sateessa, vaihtoon menivät kaikki ovet, molemmat takalokasuojat, helmat ja vänkärinpuolen etulokasuoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2993
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2604
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2245
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2158
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1966
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1732
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1546
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1319
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      29
      1316
    Aihe