On se ny perkele kumma kun ei siitä ruosteesta saa puhua ääneen. Jokainen järkevä mazdan omistaja tietää kyllä mistä puhutaan. Ne ovet ruostuvat sisäpuolelta, (ei näy pitkään aikaan ulospäin).
Itse olen läpikäynyt 2003 mazdan(ei 6) kanssa ensin maalauksen, ja siitä vuoden päästä maalauksen ja ovien vaihdon. Toivotaan että se riittää jo. On muuten satavarmasti tyyppivika, eli koskettaa kyllä valtaosaa 2002- eteenpäin. Itse olen nähnyt n. 10 masaa, joihin on tehty operaatio. Eli kaikki joita olen tutkinut ovien sisäpuolelta.
Onko täällä?
5
477
Vastaukset
- hyötyä
on pelkästä maalaamisesta? Ei mitään!!!
Jos sieltä raavitaan vanhat kitit pois ja uudet päälle niin tottakai ruoste puskee jossain vaiheessa uudelleen pintaan. Ainoa toimiva keino on vaihtaa uutta ruosteetonta osaa tilalle. Kyllähän sillä uudella maalilla saadaan asiakas vähäksi aikaa hiljaiseksi, mutta ei se ongelmaa mihinkään poista. - muusta
Ethän sinä ole muusta juttua vääntänyt ja metelöinyt kuin ruosteesta, joten olet varmasti saanut kuormittanut palstaa riittävästi. Taidat olla niin ruosteelle vihkiytynyt, että kalsarisikin ovat ruosteen ruskeat.
Jos olet ruosteen kanssa läpikäynyt ja ruosteessa piehtaroit, ei se nyt sitä tarkoita, että kaikkien Mazdat ruostuu. Jos faceliftin jälkeen ei ruostu entiseen tahtiin, niin ei ruostu, vaikka kuinka tyyppivikaa intät. Pidä käsityksesi, mutta älä julista kuin se olisi ainut ja lopullinen totuus. Jos olet 10 masaa nähnyt, onko sinulla varma tieto, mikä on niiden kymmenientuhansien muiden Mazdojen tila. Eli älä höpötä kuin järjetön. minun M6 vm 2003 ei ruostetta ole, ei ovissa, ei kaarissa, mutta ehkä GT on eri prosessi.
- sama kori
eli ruosteessa on.
- 2003 GT
Ruostui kuin pelti purkki sateessa, vaihtoon menivät kaikki ovet, molemmat takalokasuojat, helmat ja vänkärinpuolen etulokasuoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339