Niin eli mullahan on Derbi senda LE -08 ja kun ei ole hirveesti tietoo että kuinka paljon se Stage6 boost bottle todella auttaa kiihtyvyyteen niinkuin luvataan. Ja onko siitä hyötyä ollenkaan kun on 50cc:n moottori..ei viittis ostaa turhaan sitä pulloa mopon kylkeenn..
Stage6 Boost Bottle..
4
3167
Vastaukset
- joku kyselijä
olen itsekkin kiinnostunut kyseistä laitteesta ja olen miettinyt antaako se tehoa vakio moottorissa vai pitääkö olla viritetty ja että onko siitä hyötyä.
kertokaa jotka tiedätte jotain. Omasta kokemuksesta voin sanoa ettei kannata ostaa... Sen kiinnittäminen tuottaa hitusen ongelmia, ainakin minulle o_O Mikään tekniikko kyl olekkaan en....
Toiseks, se ei auta kiihdytykseen NIIN paljoa. Eli se ei toimi niinkuin esim. 2 fast 2 furious- elokuvan boostit. Paina nappia ja mopo kiihtyy nollasta sataan 0.2 sekassa.
Pienen boostin saat kyllä.
Kolmanneksi, jos olet näitä mopoilijoita, jotka eivät ikinä halua sakkoja, Boosti pullo on laiton. Joku ei-niin-kiltti poliisi voi lapun kirjoittaa.
Mutta joo, ainahan voit kokeilla. =)- mag3
blah, kun ees tietäisit ton boost bottlen tarkotuksen... ei se ole mikään nitropullo niinku tossa sun leffassa. :D
- Frz
mag3 kirjoitti:
blah, kun ees tietäisit ton boost bottlen tarkotuksen... ei se ole mikään nitropullo niinku tossa sun leffassa. :D
Haista sinä vittu. Minun Yamaha Aeroxissani on boost bottle ja toi nopeutta ainakin 20kmh lisää, suosittelen kaikille. Lisäksi aeroxissani on stage6 jarrunestesäiliöt. Lisäksi minulla ei ole jarruja koska ne tuo liilkaa painoa. Napista kun painaa niin laskuvarjo pysäyttää, kauhea hommahan se on aina kerätä takalampun kohdalle, mutta ei se menoa haittaa.
Lisäksi löytyy stage6 vesipumppu jonka pitäisi jäähdyttää konetta 30% tehokkaammin. Paskanvitut, eihän tämä mitään enempää jäähdytä.
Lisäksi mimulla on scootter attacilta tilattu iloksasujärjestelmä, toimii huvin mutta paljon nuo maksavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577320Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393594Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3711978Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651816- 861459
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911290
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164