Sunnuntaina 22 helmikuuta savon sanomien kuolleita palsatalla oli todella nätti värssy.
Minä tomppeli heitin lehden pois. Ja nyt ukki lähti pois ja mietin että se olisi ollut yksi hyvä vaihtoehto hänelle.
Olisikohan se loppu mennyt näin et ole yksin äiti/mummi on jo siellä...... tähtinä loistatte elämämme tiellä.
Ja oltaisko alussa puhuttu voimien vähenemisestä ja lähdön lähestymisest....
Olisiko vielä jollakin tämä lehti jäljellä ja voisko laittaa värssyn kokonaisuudessaan tänne?
Olisin enmmän kuin kiitollinen.
22.2 savon sanomat
7
1012
Vastaukset
- Neuvotar
Kirjastossa varmaankin olisi tuo lehti.
- Nassu nassuttaja
Pitikö ihan katsoa löytyskö kuolleiden joukosta joku hyvänpäiväntuttu!! Taidat muutenkin olla luonteeltasi utelias kyttääjä!! Jos kuolinilmoituksissa ei ole jotain itselleen läheistä ihmistä, niin normaali ihminen ei niitä lue!!
- kumastuja
Olipa agressiivinen...
- värssy
Pidän itseäni suurinpiirtein normaalina ihmisenä.
Luen kuolinilmoitukset, ei siinä pitäisi mitään pahaa olla.
Läheiseni kuoleman jälkeen, noin parin vuoden ajan seurasin hyvinkin tarkkaan muistolauseiden sisältöjä.
Se oli minun surutyötäni, ja antoi paljon lohtua.
Tämä siis tuolle Nasselle
- runo
Voimia sinulle. Olisikohan kaipaamasi runo tämä:
Me näimme voimasi vähenevän,
tiesimme lähtösi lähenevän.
Muistosi kaunis vie eteenpäin meitä,
vaikk' sydän on täynnä kyyneleitä.
Olet ansainnut unen rauhaisan
ja kiitoksen kaikkein kauneimman.
Isä et ole yksin, äiti on jo siellä,
nyt tähtenä loistatte elämämme tiellä.
Tuon alku löytyy myös täältä:
http://www.positiivarit.fi/Content.aspx?1fcb43be-44d2-4e8c-8ed2-b3e2c118f399_4- Anonyymi
Anja Kauranen on kirjoittanut tuon tekstin. Yleensä olisi hyvä mainita tekstin luoja.
- Anonyymi
Täällä Sataman alueella tulee joinakin aamuina Savon-Sanomat niin ruttuisena että lukemista haittaa...Kallis lehti, olen jopa ajatellut tilauksen lopettamista, ei viitsisi maksaa rutatusta lehdestä. Onko postinjakajalla ollut huono aamu kun pitää kiukkuaan purkaa viatomiin lehtiin??
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804