Olen parikymppinen mies, minulla ei ole vaimoa, lapsia eikä omaa perhettä; äitiä isää ja sisaruksia lukuunottamatta. Voiko vl-yhteisössä mies elää ilman, että perustaa perheen?
Pikkukysymys
8
345
Vastaukset
- sinne
surman suuhun halajat?
- taivas maan päällä
ennakkoluuloja veliseni, ennakkoluuloja.
- vl (ehkä)
Tiedätkö että ihminenkin voi elää, vaikka olisi kuollut?
- taivaaseen, sinun
on lisäännyttävä, sillä sehän on Jumalan käsky!
Miksi et ottaisi vastaan kaikkia lapsia, joita Jumalam haluaisi antaa sinullekin?
Elät tällä hetkellä ehkäisyn synnissä! - Kokemusta on...
Kummajaiseksi ja jopa vialliseksi sinut leimataan.
Itse pääsin irti liikkeestä ja avioiduin reilusti yli kolmekymppisenä. 28 avioliittovuoden jälkeen tiedän tehneeni oikein. Miksi et voisi elää ilman perheen perustamista? Ei se perheen perustaminen ole mitenkään pakollista.
Mitalin toinen puoli on, että kaikki seksi, mukaan luettuna itsetyydytys, on syntiä, ellei ole omaa aviovaimoa jonka kanssa sitä harjoittaisi.- ja vl oon
Tottakai voi, jos ei halua perhettä perustaa niin eihän se pakko ole. Mutta toivottavasti se ei tuota ongelmia seksuaalisuuden toteuttamisessakaan. Ei ole oikein kuitenkaa harrastaa irtosuhteita tms. Seksi on tarkoitettu avioliittoon. On niitä miehiä, jotka ei mee koskaan naimisiin ja on vl. En sitte tiedä onko siksi, ettei oo löytäneet ketää vai ettei oo halunnetkaa löytää. Naisia on myös sinkkuina.
- vain, mutta
entä ne luonnolliset tarpeet? Aamuisin Jorma kuitenkin pörhistelee ja vetistää. Mitä silloin pitää vl-miehen tehdä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398