Palstalla näkee paljon mielenkiintoisia nimimerkkejä. Olisi mukava tietää mihin perustuvat../..miksi valittu/..mitä väärinkäsityksiä aiheuttaneet..jne.
Avaan tässä omani:
Nämä nettipalstat ovat nykypäivän "toriparlamentteja". Minä osallistun siis keskusteluihin Tre torina eli tamperelaisena toriparlamentin jäsenenä. Kysymys ei siis todellakaan ole "treenatusta orista", kuten eräs "tosi typy" galleriaani eksyessään kenties kuvitteli;) Nainen siis olen.
Alias?
61
1594
Vastaukset
- Avenging.Angel
samannimisestä elokuvasta.
- tretori
Siis Koston Enkeli - toivottavasti en saa sinua pahasti topiikeistani suuttumaan...;)
- tretori
tretori kirjoitti:
Siis Koston Enkeli - toivottavasti en saa sinua pahasti topiikeistani suuttumaan...;)
Kurkkasin vielä sivuillesi ja varmistin, että olet mies. Nuo muut enkelinimimerkit on yleensä nimittäin varattu kauniimmalle sukupuolelle...
- gg-10
Tämä oli hyvä avaus. Ja tässä tulee vastaus. Kertomus köyhästä mielikuvituksesta ja pikaisesta päätöksestä.
Rekisteröityessäni tänne en keksinyt mitään. Pää oli tyhjä kuten yleensä. Joten laitoin nimimerkikseni autoni rekisteristä kaksi kirjainta ja kaksi numeroa.- tretori
Vain mies voi toimia noin loogisesti - olisihan tuo pitänyt arvata. Tööttään jos ajelet joskus vastaan:)(täytyy vain päätellä ne puuttuvat kirjaimet/numerot)
- gg-10
tretori kirjoitti:
Vain mies voi toimia noin loogisesti - olisihan tuo pitänyt arvata. Tööttään jos ajelet joskus vastaan:)(täytyy vain päätellä ne puuttuvat kirjaimet/numerot)
No nih. Tämä se oli tarkoituskin.
Ei tartte töötätä, voit vilkauttaa pitkiä. - tretori
gg-10 kirjoitti:
No nih. Tämä se oli tarkoituskin.
Ei tartte töötätä, voit vilkauttaa pitkiä.niin polkasen ohi:)
- gg-10
tretori kirjoitti:
niin polkasen ohi:)
Voit yrittää. Ei ihan helpolla mennä. :)
- Putkivalo
Tuo kyllä nauratti, treenattu ori :))) Ei sun jutut kyllä kovin orimaisia ole :))
Oma taitaa viitata putki-aivoisuuteen ja jouluvaloihin, ja on rakkaan ystävän antama arvonimi ;) Nainen kuitenkin kaikesta huolimatta myös!- tretori
Taannoin, kun en ollut vielä sivuillasi vieraillut luulin, että nimimerkin takana on mies. Eikös uroot ollut niitä putkiaivoja ja naiset tippaleipiä...
Ja eikös putkivaloja käytetä paljon myös yleisten tilojen valaistuksissa, mutta että jouluvaloissakin - sitä en osannut yhdistää. Taidatkin olla jouluihmisiä. Loistaako jouluvalosi naapurikuntiinkin? Joko olet ne riisunut? - Putkivalo
tretori kirjoitti:
Taannoin, kun en ollut vielä sivuillasi vieraillut luulin, että nimimerkin takana on mies. Eikös uroot ollut niitä putkiaivoja ja naiset tippaleipiä...
Ja eikös putkivaloja käytetä paljon myös yleisten tilojen valaistuksissa, mutta että jouluvaloissakin - sitä en osannut yhdistää. Taidatkin olla jouluihmisiä. Loistaako jouluvalosi naapurikuntiinkin? Joko olet ne riisunut?Ei tuosta nykyisestä kuvastakaan taida ihan heti aueta etten ole mies :) Eipä tuo haittaa, en ole täällä seuranhaussa, kuva on lähinnä siksi että on kiva katsoa kenen kanssa juttelee.
Gallerian viimeisenä kuvana on myös vihreä putkivalo hyllyn päällä :) En ole sitä vuoteen kokeillut, en uskalla, ajattele jos se ei toimikaan? Kauhistuttaa! Vai putkiaivoisuuteen, eikös se olekaan miesten yksinoikeus? Mutta mitäpä asiaa spekuloimaan, asia selviää kuinkas muuten kuin testaamalla! ;))
http://www.ilmailu.org/moniajo.htm
- pups
Jos nyt tulisi oikeaan kohtaan viesti...:-)
Niin..., kun entinen nikki kävi merkityksineen ja muistoineen liian raskaaksi kantaa, piti keksiä uusi, joka olisi vailla tarkoitusta, joka ei merkitsisi kenellekään mitään, mihin ei sisältyisi mitään mielikuvia tai sisältöä...
Niin siitä vaan tuli pups- tretori
Avenging.Angel kirjoitti:
Löytyihän "merkityksettömällekin" merkitys.
Koston enkeli taitaakin olla maskinsa takaa erittäin herkkä ja empaattinen mies. Ihanat poikaset videonpätkässä! - tretori
Minulle tuo nickisi on merkinnyt, että tulla "pupsahdat" nopeasti ja iloisesti paikalle jakamaan näitä meidän "todella merkityksellisiä ja syvällisiä" keskusteluja.
- pups
On todella söpöjä poikasia tai pentuja kai tässä tapauksessa...
Jos/kun nuo on niitä mangusteja, niin sattuipa osuva nikki sitten kuitenkin.
Joskus olen katsellut dokkareita noiden nelisormimangustien elämästä, on melkoisen hyvin organisoitu yhdyskuntarakenne niillä, ovat varovaisia, varautuvat kaikkeen mahdolliseen...
Päivänsä täyttyvät rutiineista, viihtyvät omissa koloissaan perhekunnittain...
Juu, kovin kuullostaa tutunomaiselta moni asia tuossa. - pups
tretori kirjoitti:
Minulle tuo nickisi on merkinnyt, että tulla "pupsahdat" nopeasti ja iloisesti paikalle jakamaan näitä meidän "todella merkityksellisiä ja syvällisiä" keskusteluja.
Minä niin harvoin kerkeän viettää pidempiä aikoja kerrallaan tätä palstaelämää, että saattaa todella tuntua joskus, että pupsista vaan, nysse tuli...ja meni...
- N-iCeFlower
nikin kehittelin siitä, että halusin jotain viileää ja jäistä. Siispä alku ice ja mietin sille jotain loppuosaa. Woman olisi voinut olla luonteva, mutta päätin sitten laittaa flowerin ja koska pelkkä iceflower ei ollut vapaana, niin lisäsin siihen n-kirjaimen alkuun. Myöhemmin tosin hoksasin, että nikki näyttää nopeasti katsottuna niceflowerilta. :)
- tretori
Niceflowerina minäkin olen nikkiäsi pitänyt. Täytyy siis lisätä mielikuvaan vähän jäätä ja huurretta, niin menee lähemmäksi totuutta:)
on nähdäkseni niin yksiselitteinen, ettei paljoa tarvinne edes selittää.
Palstakirjoittelun aloitin yksinkertaisella: Anonyymi nikillä.
Kun rekkaantuminen tuli mahdolliseksi palstoilla, niin ekan nikkini joku ehti omia.
Joten päädyin tähän NK;- nimmariin.
Välillä olin Sikurliina, jonka historiikki nimenä kulkeutuu Islantiin: saagoihin ja tarinoihin.
Yhdessä palstahulinassa minut kastettiin Carmenitaksi, ja tuota nikkiä käytin vähän aikaa.
Jotenkin anonyyminenhän tämä NainenKirjoittaa on, mutta oiskos persoonassa hiukka vastakkaisuutta:-)- tretori
Tämä "nainen kirjoittaa" on loogisuudessaan lähes lyömätön. Asian ytimessä ollaan. Alkuun kun luin rekkaamattoimia viestejäsi NK;- lyhenteellä, niin ajatus kulkeutui aina samannimiseen tarvarataloon Tukholmassa. Nyt olen jo päässyt siitä mielleyhtymästä eroon:)
- Avenging.Angel
tretori kirjoitti:
Tämä "nainen kirjoittaa" on loogisuudessaan lähes lyömätön. Asian ytimessä ollaan. Alkuun kun luin rekkaamattoimia viestejäsi NK;- lyhenteellä, niin ajatus kulkeutui aina samannimiseen tarvarataloon Tukholmassa. Nyt olen jo päässyt siitä mielleyhtymästä eroon:)
Täällä Lahdessa on Ruovedeltä.Sehän kuuluu vissiin Pirkanmaahan
- tretori
Täällä Lahdessa on Ruovedeltä.Sehän kuuluu vissiin Pirkanmaahan
Kuuluupa hyvinkin. Kerro ihmeessä terveisiä lähes "kotikontujen" miehelle:)
- NK:-
ruotsista; kirjoitti:
Näyttää yhtä lokeroiselle, kuin minäkin:))
Tosin en tuota olisi edes mustanut, vaikka varmaankin joskus muinasuudessa olen kait tavaratalon voinut nähdäkin. - NK:-
tretori kirjoitti:
mielikuvat kieppuvat....eikä täällä tiedä toisiensa kuvittelua.
Tretori ...tuo nikkisi ei olisi minulle avautunut, ellet olisi itse kertonut.
- miljoonapulu
Selitys omalle nimimerkilleni on; mieheni keksi ehdottaa minulle tätä nimimerkkiäni ja mun mielestä siinä oli jotain kivaa ja hyväksyin hänen ehdotuksensa. Olen ollut tyytyväinen tähän.
Kauko Röyhkällä on biisi Miljoonapulu siitä siippa sen keksi.
Se on jollain tavalla hauskan kuuloinen nimimerkki. En tiedä onko aiheuttanut väärinkäsityksiä. Ehkä tuo sana miljoona on harhauttava koska mikään miljonääri mä en todellakaan ole.
Kiva kun saamme selityksen myös sun nimimerkkiisi joka on ihan hauska. Välillä itsekin tosiaan mietin mistä ihmiset ovat nimimerkkinsä ottaneet ja miksi. Mutta ei ole tullut mieleeni kysyä. Kiva aihe tämä on. Tykkään.- tretori
Mä ajattelin että olet kaupungistunut kirjekyyhky, joka pitää oman parven lämmöstä ja turvasta (meitähän on monta tässä parvessa:)
- miljoonapulu
tretori kirjoitti:
Mä ajattelin että olet kaupungistunut kirjekyyhky, joka pitää oman parven lämmöstä ja turvasta (meitähän on monta tässä parvessa:)
Kivasti vastasit mulle :).
Joo no niin olenkin kaupungistunut kirjekyyhky ja aivan oikein tiesit; pidän oman parven lämmöstä ja turvasta. Joo monta meitä tässä parvessa onkin, aivan.
Yksi nimeni Krisse , asun linnassa ja olen nainen=)
- tretori
Aina olen kuvitellutkin upean urhon sinua ratsain linnasta noutamasta. Teet varmasti myös sata harjanvetoa päivässä, jotta hiukset pysyvät kiiltävinä;)
tretori kirjoitti:
Aina olen kuvitellutkin upean urhon sinua ratsain linnasta noutamasta. Teet varmasti myös sata harjanvetoa päivässä, jotta hiukset pysyvät kiiltävinä;)
...Sinulle kauniista sanoistasi...
Nyt on kiva käydä pötkölleen ihan ittensä viekkuun.
Ja menen ensin harjaan hiuksiani=)*hymy*
- .,io,.,q..
Aliaksia oli kaheksankymmenluvun alussa, kun Mäkit tuli kehiin.
Nyt on vaan näitä nimmareita ja tageja.
=DW=- tretori
ja mitäs tuo sinun tagisi merkkaa
=DW= - =)000==::::
tretori kirjoitti:
ja mitäs tuo sinun tagisi merkkaa
=DW=Dreamweaver. Vissiinkin tunnetuimpia hölömölöeditoreita.Innostuin webbihommista joskus kymmisen vuotta sitten. Rekisteröröydyn oikeen Sirkuksen aikaan sillä nimmarilla, siis tähän portaaliin. Alunperin se oli =Dreamweaver=. Sitten joku osrami poisti noitten merkkien käyttömahdollisuuden.
Vaikkakin nimi suoraankäännettynä merkitsee onnenkutojaa. Itse aina oon aatellut sen onnenmajavaksi. Vähän vaikee selittää nopeesti. Eräänlainen kasku.
En juurikaan enää rekisteröidy yhtäänminnekkään. Anonyymiteetti on minulle jotenkin tärkeä asia. Vaikkakin kuittaan useasti kirjoitukseni, en välitä olla ruotsalaisen postiluettelo firman kanssa kovin tuttavallisemmin tekemisissä. Tämä data kun kulkee fyysisesti ruotsissa olevieb servujen läpi. Ja se maa on ottanut oikeudekseen vakoilla kaikkea tietoliikennettä, mitä maassa tapahtuu.
Ei mun jutuissa mitään vakoiltavaa ole. Mutta miksi pitäisi ollakkaan. Tympäsee tuo meininki, ei oikein vaikuta nykyajalta. Suomi kun myi Soneran ruotsille, oli valtion pakko alkaa ostamaan Elisaa. Just tuon vakoilupykälän takia. Elisalla on koneet suomessa, sveduilla ei ole valtuuksia vakoilla niitä, vieras maa sentään.
Noh, oon mä joskus ennenkin koittanut tätä samaa selittää. Kehnolla menestyksellä silloinkin.
Jos nyt jotain selkis, ok. Jos ei, eipä sitten muuta.
=DW= - tretori
=)000==:::: kirjoitti:
Dreamweaver. Vissiinkin tunnetuimpia hölömölöeditoreita.Innostuin webbihommista joskus kymmisen vuotta sitten. Rekisteröröydyn oikeen Sirkuksen aikaan sillä nimmarilla, siis tähän portaaliin. Alunperin se oli =Dreamweaver=. Sitten joku osrami poisti noitten merkkien käyttömahdollisuuden.
Vaikkakin nimi suoraankäännettynä merkitsee onnenkutojaa. Itse aina oon aatellut sen onnenmajavaksi. Vähän vaikee selittää nopeesti. Eräänlainen kasku.
En juurikaan enää rekisteröidy yhtäänminnekkään. Anonyymiteetti on minulle jotenkin tärkeä asia. Vaikkakin kuittaan useasti kirjoitukseni, en välitä olla ruotsalaisen postiluettelo firman kanssa kovin tuttavallisemmin tekemisissä. Tämä data kun kulkee fyysisesti ruotsissa olevieb servujen läpi. Ja se maa on ottanut oikeudekseen vakoilla kaikkea tietoliikennettä, mitä maassa tapahtuu.
Ei mun jutuissa mitään vakoiltavaa ole. Mutta miksi pitäisi ollakkaan. Tympäsee tuo meininki, ei oikein vaikuta nykyajalta. Suomi kun myi Soneran ruotsille, oli valtion pakko alkaa ostamaan Elisaa. Just tuon vakoilupykälän takia. Elisalla on koneet suomessa, sveduilla ei ole valtuuksia vakoilla niitä, vieras maa sentään.
Noh, oon mä joskus ennenkin koittanut tätä samaa selittää. Kehnolla menestyksellä silloinkin.
Jos nyt jotain selkis, ok. Jos ei, eipä sitten muuta.
=DW=#include
void main (void)
{
printf ("Tämä oli täydellinen selitys.") ;
} - tretori
tretori kirjoitti:
#include
void main (void)
{
printf ("Tämä oli täydellinen selitys.") ;
}#include
void maind (void)
{
printf ("Multa täydellinen moka.") ;
}
- Puhurix
puhuva tuulispää. Se siinä.
- tretori
aiemmin topiikkejasi, mutta tulen tuulispäänä paikalle, kun sellaisen seuraavan kerran näen:)
- Puhurix
tretori kirjoitti:
aiemmin topiikkejasi, mutta tulen tuulispäänä paikalle, kun sellaisen seuraavan kerran näen:)
olen ihan toiselta palstalta, mutta kun meikäläisiä tuli tänne evakkoon, ajattelin minäkin kurkata.
- Buteo.lagopus
..voisin olla mikä tahansa lintu mutta tämä buttiska on sen verta komia jotta valittin sen.
Ja mulla on vähän samanmoinen äänikin....- tirppa,
galleriaan kuvaksi.Ihan komea lintu
- Buteo.lagopus
tirppa, kirjoitti:
galleriaan kuvaksi.Ihan komea lintu
Peilistä näkuvä tirppa on melko kulahtanut joten ei käy ja netistä löytyviä aitoja buttiksia ei saa laittaa.
- tretori
on siis parvessamme lisää. Piekana naaras! Olen aiemmin luullut, että nikkisi on jonkun suomalaisen marjan latinalainen nimi...(nolona myönnän)
Olipa kerran aikojen alussa eräs nettiuntuvikko, joka eksyi ihmeelliseen paikkaan nimeltä S24. Silmät pyöreinä hän ihmetteli, kun isot pojat ja tytöt sanan säilällä mäiskivät toisiaan päivät pitkät. Pitkään untuvikko tyytyi seuraamaan vierestä muiden hauskanpitoa. Kerran esitettiin perin ihmeellisiä väitteitä normaalista miehestä. Untuvikko rohkaistui ja meni väittelyyn mukaan mimimerkillä Normaalimies ja toi painavan mielipiteensä esiin. Untuvikko kuitenkin halusi persoonallisemman nimen. Aikansa pyöriteltyään, käänneltyään, väänneltyää, tuunattuaan ja stailattuaan hän lopulta koki suuren ahaaelämyksen ja siinä se oli: norMix Loppu on tietysti historiaa:))
Tammelan torillako olit parlamentin jäsenenä, nääs? Tuliko nääs syötyä mustaamakkaraa kans, nääs? Laitoikko pualukkahillookin, nääs?- tretori
minä mielessäni väänsin nikkisi kutakuinkin näin
"miehisen pohjoinen mausteseos".
Itseasiassa ehdin vastaustasi jo hieman odotellakin (ja odottavan aika on tunnetusti pitkä!)
ps. kesäisin poikkean Tammelan torilla aamukahvilla ennen töihin menoa - lähinnä olen Aamulehteä siinä kahvia hörppiessäni lukenut. Tammelan parlamenttiin olen vielä liian untuvikko;)
ps.ps. mustamakkara uppoaa kyllä, mutta vain kerran vuodessa. ja puolukkahillolla!
ps.ps.ps. Söinhän minä Raumalla asuessanikin Lapskoussia(?)aina kerran kesässä Pitsiviikkojen aikaan... tretori kirjoitti:
minä mielessäni väänsin nikkisi kutakuinkin näin
"miehisen pohjoinen mausteseos".
Itseasiassa ehdin vastaustasi jo hieman odotellakin (ja odottavan aika on tunnetusti pitkä!)
ps. kesäisin poikkean Tammelan torilla aamukahvilla ennen töihin menoa - lähinnä olen Aamulehteä siinä kahvia hörppiessäni lukenut. Tammelan parlamenttiin olen vielä liian untuvikko;)
ps.ps. mustamakkara uppoaa kyllä, mutta vain kerran vuodessa. ja puolukkahillolla!
ps.ps.ps. Söinhän minä Raumalla asuessanikin Lapskoussia(?)aina kerran kesässä Pitsiviikkojen aikaan...ollaankin liikuttu vähän samoilla seuduilla. Olen aikoinani asunut muutaman vuoden mansessa nääs ja Raumallakin lyhyen jakson, Rauman giältä en tosin ehtinyt oppimaan. Itseasiassa kuvasi näyttikin niiiiiiiiin tutulta, että ollaan varmaan törmätty jossain baarissa tai jotain :)))))))
Musta makkara on hyvää ja sitä kuuluu suödä puolukkahillon kera. Ja kunnon manselainen ja mansessa asunut syö sitä ainakin kerran viikossa....no OK, kerran kuussa. Eikä hassumpaa ole Lapskousikaan. Herkullista lihajuuressekoitusta, jossa lihat taitavat olla useammastakin elukasta.- NK:-
kun untuvikkona tulit palstalle:-)
Eikait sua taidettu edes höyhentää? NK:- kirjoitti:
kun untuvikkona tulit palstalle:-)
Eikait sua taidettu edes höyhentää?Vastaanottoni oli loppujenlopuksi aika inhimillinen ilman höyhennystä. Muistan saaneeni eräältä Anonyymiltä hyviä ohjeitakin! ;))
norMix kirjoitti:
Vastaanottoni oli loppujenlopuksi aika inhimillinen ilman höyhennystä. Muistan saaneeni eräältä Anonyymiltä hyviä ohjeitakin! ;))
Oiskos tuo ohjeistus liittynyt kissaan ja kermaan?
Jonkinlainen hämärä muistikuva pukkaa esiin:- NK:- kirjoitti:
Oiskos tuo ohjeistus liittynyt kissaan ja kermaan?
Jonkinlainen hämärä muistikuva pukkaa esiin:-en muista, mutta joskus legendaarisella sättipalstalla tulin kysyneeksi, mistä täällä voi tehdä avauksia? Anonyymi riensi ohjeistamaan, että periaatteessa mistä vaan, vaikka suurella todennäköisyydellä ne lentääkin bittiavaruuten. Ja luuta toden totta heiluikin ahkeraa.
norMix kirjoitti:
en muista, mutta joskus legendaarisella sättipalstalla tulin kysyneeksi, mistä täällä voi tehdä avauksia? Anonyymi riensi ohjeistamaan, että periaatteessa mistä vaan, vaikka suurella todennäköisyydellä ne lentääkin bittiavaruuten. Ja luuta toden totta heiluikin ahkeraa.
Ai se oli jo niinkin muinaisuudessa....Mitenkäs se taas menikään: Historia toistaa itseään. Jos niikus tätä päivää tarkastelee tietystä näkövinkkelistä...
'putsailee kynsinauhoja mietteliäänä'
Minen vaan vieläkään oikein pääse kärrylle, että miks varten just siihen porukkaan seottiin...
Jos oltaisiin aloitettu jostain asiallisemmasta ...niin ehkä ....? - tretori
norMix kirjoitti:
ollaankin liikuttu vähän samoilla seuduilla. Olen aikoinani asunut muutaman vuoden mansessa nääs ja Raumallakin lyhyen jakson, Rauman giältä en tosin ehtinyt oppimaan. Itseasiassa kuvasi näyttikin niiiiiiiiin tutulta, että ollaan varmaan törmätty jossain baarissa tai jotain :)))))))
Musta makkara on hyvää ja sitä kuuluu suödä puolukkahillon kera. Ja kunnon manselainen ja mansessa asunut syö sitä ainakin kerran viikossa....no OK, kerran kuussa. Eikä hassumpaa ole Lapskousikaan. Herkullista lihajuuressekoitusta, jossa lihat taitavat olla useammastakin elukasta...jep lapskoussissa mukana naudan-, sian- ja lampaanlihaa. Perunasoeessa myös lanttua ja porkkanaa. Ei ihan pieneen nälkään:)
Minäkään en oppinut raumaa, väärinkäsityksiä tuli tämän tästä. Lasteni isä on syntyjään raumalainen ja olenkin lokeroinut taannoisen eromme "kielimuurin" piikkiin:)
..villissä nuoruudessa on kait tullut baari jos toinenkin kierrettyä, mutta yhdennäköisyyttä nykyisiin kuviini saa kyllä hakea suurennuslasin kanssa:) - mutta saattaa hyvinkin olla, että törmätty joskus ollaan.
entisestä nikistä Taikanainen. Palstatoverit alkoivat kirjoituksissaan käyttämään lyhennettä Taikis, joten siitä nappasin nikin.
N on tullut myöhemmin nikin perään lisäyksenä sekaannusten välttämiseksi, yhdellä palstalla nimittäin minua luultiin mieheksi Taikis-nikin perustella,joku oletti sen liittyvän talonmieheen :)))
Taikanainen nikki taas tuli paniikkiratkaisuna. Olin rekkaamassa nikkiä ja siinä vaiheessa kun piti keksiä nimimerkki, niin se jota olin aikonut itselleni elikkä Taiga, olikin varattu. Kokeilin siitä erilaisia variaatioitakin mutta kaikki viety :)) Taikanainen oli siis vain korvike...norMix kirjoitti:
Taikinainen ja Thaikiss ;)))
kyllä kyllä, palstatoverit olivat ja ovat hyyyvin lahjakkaita antamaan uusia lempinimiä.;)
Thaikiss-nikin mä rekkasinkin silloin aikoinaan, mutta enää en muista sen tunnuksia :/- NK:-
TaikisN kirjoitti:
kyllä kyllä, palstatoverit olivat ja ovat hyyyvin lahjakkaita antamaan uusia lempinimiä.;)
Thaikiss-nikin mä rekkasinkin silloin aikoinaan, mutta enää en muista sen tunnuksia :/Sikurliinan tunnukset....saattaisin muuten sitä jopa käyttää.
Thaikiss kuulostaa jotenkin suorastaan kissamaisen' södelle:) - tretori
Taikoihin minäkin olen sinut liittänyt. Ja onneksi et ole Thaikiss - mielleyhtymä viesi silloin sivuraiteille Taimaan hämyisiin baareihin, ties vaikka joku hierontapalveluja kyselelisi;)
Mamutin tarina alkaa Mammutista. Kertoilin vuosia sitten lapsille jatko-iltasatua mammuttiperheestä... ja vähitellen lapset alkoivat kutsua minua satunnaisesti Mamutiksi. Synonyymi äidille ja mammalle.
Aikanaan olin Seijasini... lakkautin sen, eikä sitä saanut enää uudelleen käyttöön. Toisaalta... onhan se kiva kun edes jossain voi aloittaa tyhjältä pöydältä ilman menneisyyden painolastia =)- tretori
Ihanan synonyymin lapsesi keksivät. Sinulla on ainutlaatuinen nimi - me muut ollaan ihan vaan "tylsästi" äitejä...
..tuon Seijasinin hämärästi muistankin. Tervetuloa - ja sovitaan, että aina voi aloittaa puhtaalta pöydältä!
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1203257- 122096
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371905Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4061816Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211671Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681477- 1201341
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101231- 141216
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4351088