hautapaikkaa!!
Näin olen asian todennut. Olen 42v nainen, hyvä työ, ei pieniä lapsia (ei itseasiassa lapsia edes kotona), ei edes rumilus vaan miten on? Ei kelpaa, ei yhteydenottoja. (kuvaani en laittanut ilmoitukseen)Kokeilin jopa laittaa "olen kankea vailla" ilmoituksen...ei mitään...
Totta se on...kun olet ylittänyt naisena 40, niin elämä meni ohi ja ainoat jotka kaiketi huolisivat ovat 55-65 lähihoitajaa tarvitsevat pisivikaiset miehet.
Taidan tilata ajan hautuumaalle...
Jos olet yli 40v nainen
100
4686
Vastaukset
- neuvo
nettideittailu on nykyään vain kakaroille.
- sanat!
Ja sen olen tässä huomannut, että varsinkin sellainen pissis-look tuntuu olevan pikkulikkaprofiilien ykkönen. Mitä vampimpi ja härskimpi ulosanti, mitä hölmömpi kirjoitus/suomenkieli, sitä suuremmat luulot. (ja kuolaavien vastausten määrät, luulenpa...)
Aikuisena on helppo siirtyä syrjään leikkikentältä, mutta säälin hiljaisia kunnon nuoria. Tässäkö tosiaan treffisaitin tarkoitus?
Miksei mageet misut pokaa IRL? - sitäkin kokeilemassa
Ja jösses mitä puuhaa! Naiset iästä riippumatta pukeutuu tyylillä tissit tiskiin, hame jos on, niin hyvä kun perseen peittää ja keikuroidaan rakennekynsien, järkyttävien piikkikorkojen, tupeiden, puleerausten ja pintaliidon maailmassa.
Ei ravintoloista löydä enää edes normaalia ihmistä. Miehet hinkkaa haaroväliään ja ainoa mikä merkkaa on kuori. Kuka täyspäinen nainen pistää utareet oitis tuoppiin ja räpsyttelee tuumanpaksuisia värillä töhrittyjä ripsiä? Ei herranjeeveli.... - Darkprecense
sanat! kirjoitti:
Ja sen olen tässä huomannut, että varsinkin sellainen pissis-look tuntuu olevan pikkulikkaprofiilien ykkönen. Mitä vampimpi ja härskimpi ulosanti, mitä hölmömpi kirjoitus/suomenkieli, sitä suuremmat luulot. (ja kuolaavien vastausten määrät, luulenpa...)
Aikuisena on helppo siirtyä syrjään leikkikentältä, mutta säälin hiljaisia kunnon nuoria. Tässäkö tosiaan treffisaitin tarkoitus?
Miksei mageet misut pokaa IRL?"mutta säälin hiljaisia kunnon nuoria."
Kiva et meitä muistetaan. :) - oot käyny
sitäkin kokeilemassa kirjoitti:
Ja jösses mitä puuhaa! Naiset iästä riippumatta pukeutuu tyylillä tissit tiskiin, hame jos on, niin hyvä kun perseen peittää ja keikuroidaan rakennekynsien, järkyttävien piikkikorkojen, tupeiden, puleerausten ja pintaliidon maailmassa.
Ei ravintoloista löydä enää edes normaalia ihmistä. Miehet hinkkaa haaroväliään ja ainoa mikä merkkaa on kuori. Kuka täyspäinen nainen pistää utareet oitis tuoppiin ja räpsyttelee tuumanpaksuisia värillä töhrittyjä ripsiä? Ei herranjeeveli....jossa tollasiin pubiruusuihin oot törmännyt?
- nainen 43 v
ja nauroin kuollakseni näille Suomi-miehille tuolla ravintolassa. Olihan siellä muutama suht fiksulta vaikuttava liikkeellä, mutta ans olla kun ilta jatkuu ja viina virtasi, miehet humaltui lisää ja lisää. Joten ei ei ainakaan ravintolasta löydy mun miestä.
Sitten oli näitä iältään lähempänä 60 kuin 50 olevia miehiä, jotka loppu-illasta alkoivat pyöriä tyttärentyttäreksi sopivien (18-22v) tyttösten ympärillä ymmärtämättä sanoja ei kiitos.
Taidan tyytyä katselemaan maailmaa avoimin silmin ja antaa ääliöiden mennä menojaan - Helsingin
oot käyny kirjoitti:
jossa tollasiin pubiruusuihin oot törmännyt?
yökerhoissa ja kaksi paikkaa riitti. Moinen touhu ei tälle naiselle sovi.
- hyvä että
Helsingin kirjoitti:
yökerhoissa ja kaksi paikkaa riitti. Moinen touhu ei tälle naiselle sovi.
asun maalla, kyllä täällä on ainakin naisilla vaatteet päällä ja tissitkin paidan sisällä
- niin tulet siihen tulokseen
että olet onnellisempi sinkkuna. Minä tein näin ja minua suorastaan ällöttää jo miehet. Pelkkää seksinvonkausta ja vinkumista ja vonkumista, valehtelua ja kieroilua. Pikkupoikia koko puntti. Ei niistä ole mihinkään. Luovutan ilomielin koko puntin niitä viiskymppisiä pösähtäneitä kaljamahoja, roikkupöksyjä niille nuorille, piukoille, kiimasille ja elän elämääni ilman narinaa ja valitusta, siis ilman miestä.
- yuhtgfhxdtyg
ja lisäksi olet harmittavasti vain 174 cm pitkä, niin toivo on käytännössä mennyt. Voi olla, että hyvässä lykyssä kelpaat jollekin itseäsi 10 v. vahemmalle naiselle, jos ei sekin ole pituusvaatimukseksi esittänyt yli 175 cm. Mikä yleensä on tilanne.
Revi siitä sitten. Joo, katkera ja katkera. Pikemminkin olen realisti. En kuitenkaan naistenvihaaja; rakastan naisia, mutta se on vain valitettavasti kovin yksipuolista.- ovat
yleensä lyhyehköjä, joten ei tuo 174 cm ainakaan minusta mitenkään lyhyeltä kuulosta. Melkein päätä pitempi kuin minä. Etköhän vähän liioittele nyt: en minä ainakaan mitään hongankolistajaa halua.
- ja naisen paino
siinä ne kaksi kummaa asiaa on, naiset haluaa 180 cm miehen vaikka itse olisi 150cm ja miehet haluaa naisen joka painaa ainoastaan 50kg
- Näin se menee
ja naisen paino kirjoitti:
siinä ne kaksi kummaa asiaa on, naiset haluaa 180 cm miehen vaikka itse olisi 150cm ja miehet haluaa naisen joka painaa ainoastaan 50kg
En nyt muista tuloksia tarkkaan mutta muistan kuulleeni vuosien varrella useampaan kertaan, että onnellisimpia ja pisimpiä suhteita ovat ne kun kumppanit muistuttavat toisiaan
- ulkonäöltään (siis muiden arvioima kauneus on samaa luokkaa)
- koulutustasoltaan
- arvoiltaan
- painoindeksiltään (muistan lukeneeni tällaisenkin)
- ehkä jopa ammatillisesti (ymmärtää toisen työtä, työ on kuitenkin kolmannes ihmisen elämästä)
jne.
Mutta silti on ihan luonnollista että 180 pitkä mies, jonka oma painoindeksi on luokkaa 30-35 haaveilee 170 pitkästä naisesta joka painaa 50-55, eli painoindeksi on 17-19 (17 on jo alle normaalipainon). Ja ohittaa kaikki naiset joilla on sama painoindeksi kuin itsellä.
Haaveilua ei tässä maassa ole kielletty, mutta jotain todellisuudentajun puutetta osoittaa, jos sen jälkeen valittaa että mikä siinä on kun ei kelpaa naisille.
Sama koskee ikää. Minua lähestyy itseäni 15 vuotta vanhemmat. En ole kiinnostunut, tuskin hekään olisivat kiinnostuneita itseään 15 vuotta vanhemmista naisista.
Itseä on ilmeisesti vaikea nähdä realistisesti. Kun vilkaisee peiliin, sieltä tuntuu hymyilevän se sama naama (pojanviikari) kuin 15 vuotta sitten. Ei nähdä ryppyjä, velttoa ihoa tai alkavaa kaljua. Silti muiden puutteet tuntuu lyövän heti silmille. - . . . - . . .
Näin se menee kirjoitti:
En nyt muista tuloksia tarkkaan mutta muistan kuulleeni vuosien varrella useampaan kertaan, että onnellisimpia ja pisimpiä suhteita ovat ne kun kumppanit muistuttavat toisiaan
- ulkonäöltään (siis muiden arvioima kauneus on samaa luokkaa)
- koulutustasoltaan
- arvoiltaan
- painoindeksiltään (muistan lukeneeni tällaisenkin)
- ehkä jopa ammatillisesti (ymmärtää toisen työtä, työ on kuitenkin kolmannes ihmisen elämästä)
jne.
Mutta silti on ihan luonnollista että 180 pitkä mies, jonka oma painoindeksi on luokkaa 30-35 haaveilee 170 pitkästä naisesta joka painaa 50-55, eli painoindeksi on 17-19 (17 on jo alle normaalipainon). Ja ohittaa kaikki naiset joilla on sama painoindeksi kuin itsellä.
Haaveilua ei tässä maassa ole kielletty, mutta jotain todellisuudentajun puutetta osoittaa, jos sen jälkeen valittaa että mikä siinä on kun ei kelpaa naisille.
Sama koskee ikää. Minua lähestyy itseäni 15 vuotta vanhemmat. En ole kiinnostunut, tuskin hekään olisivat kiinnostuneita itseään 15 vuotta vanhemmista naisista.
Itseä on ilmeisesti vaikea nähdä realistisesti. Kun vilkaisee peiliin, sieltä tuntuu hymyilevän se sama naama (pojanviikari) kuin 15 vuotta sitten. Ei nähdä ryppyjä, velttoa ihoa tai alkavaa kaljua. Silti muiden puutteet tuntuu lyövän heti silmille.korvista/nenästä rehottavia harmaita karvoja ja leuan alla roikkuvaa hetulaa
- juttuilija
että 174cm karkottaa naiset. Kuitenkin iso osa naisista on alle 170cm, kuten itse (163cm). Mulle ainakin kelpaisi tuon mittainen mies (jos muuten synkkaa), itseäni yli 10cm jopa pitempi. Olen nelikymppinen nainen.
- treffeillä
no, mä saan niitä kanki-tarjouksia aika paljon, mulla onkin naaman kuva ilmossa.
Laitoin sitte itselleni naamakirjaan sivun ja siellä on kaikenlaista seuranhaku sivua, niin yhdestä on kyllä tullut tarjokkaita vaikka kuinka.
Onkohan sullakin väärä media- niitä
seuranhakusivuja sieltä löytää? Minä en ainakaan ole löytänyt, eikä ole tullut yhtään yhteydenottoa ohi kavereiden.
- ryhmiä sieltä niitä
niitä kirjoitti:
seuranhakusivuja sieltä löytää? Minä en ainakaan ole löytänyt, eikä ole tullut yhtään yhteydenottoa ohi kavereiden.
löytyy, esim. Are You Interested?. Sinne mä tein itsestäni profiilin, siellä voi selailla ja klikkailla kiinnostaville naamoille kyllä tai ohi :)
- 47-v nainen
Sain 60 ihan asiallista, varteenotettavaa kirjallista yhteydenottoa, joidenkin kanssa kirjoittelin, ennenkuin löytyi sopiva ja yhdessä ollaan. Tässä ei ole siis mukana mitkään flirtit yms. vaan ihan kirjoitukset. Tuore kasvokuva, ilmoitus ajatuksella laadittu, vähän huumoriakin. Kiinnostava, sanoi moni profiilistani.
- ole vikaa
mun profiilia on käynyt useakin "ei mun kategoriaan kuuluva"-mies kehumassa, tuolta etelän suunnalta, siis ihan toisesta päätä Suomea.
Ilmeisesti sillä mitä profiilissani lukee ei ole mitään merkitystä oman alueeni miehille.
Alueestakin riippuu kuinka paljon saa vastauksia.
- N38 vastailee
Et kai sinä anna itsetuntosi murentua tän S24 deittipopulan vuoksi?
Pää pystyyn, mistään et jää paitsi jos täällä ei tärppää. - Miten on?
Tunnen aika monta 40-50 naista, jotka löysivät
omansa. Olen itse löytänyt 45v. naisen. Aiemmin ollut nuorempiakin...
Mutta se ei ole tärkeintä...(olen muutaman vuoden vanhempi, eikä
"pisivikaa" lähimaillakaan:) Ja voit vain arvailla
miten vaikeaa tämä on useimmille miehille. Olet kuin kuka tahansa mies,
vastaavassa tilanteessa, ja puhut hautapaikasta?!Nehän
loppuisivat kesken jos miehillä olisi vastaava asenne.
Oletkohan itse ollut aktiivinen??
42v. nainenhan on vielä nuori! Parhaassa iässä.
Joku mättää sinulla.Ja...Se kuva...Ja silloin tulee varmasti yhtä ja toista
"lähetymistä", mutta vonkaajat voit rauhassa ohittaa.
Lähes kaikilla alussa mainitsemillani naisilla oli
kuva!! Paitsi omallani...Sen vaan aisti ilman kuvaakin, että nyt on oikea nainen.
Jos en miehenä koskaan vaipunut moiseen luovutus-
mielialaan, ei sinunkaan naisena tarvitse.
Onnea etsintään !Ja uusia virityksiä ja aktiivisuutta ja johan löytyy. - kyllä löytyy
Kokeile jotain muuta palstaa kuin suomi24, joka on pelimiesten temmellyskenttä.
Olen 49-vuotias nainen ja olen saanut ainakin 50 flirttikutsua ja muuta yhteydenottoa. Ikähaarukka 44-65, suurin osa 49-51 vuotiaita oikein fiksuja miehiä, n. 100 km säteellä kotoani. Varattujakin muutama joukossa mutta heille en ole vastannut mitään, enkä yli 60 v. Viikon on ollut profiili ja nyt kirjoittelen neljän kanssa ihan tosissaan, joka päivä monta sähköpostia kulkee, puhelinnumeroitakin olen saanut kolmelta heistä mutta en ole vielä soittanut. Aion tavata ensi viikon aikana kaikki.
Kuva profiilissa lisää yhteydenottoja moninkertaisesti vaikken ole mikään kaunotar vaan ihan tavallinen, hiukan pyöreäkin. Profiilissa kannattaa olla ihan rehellinen ja oma itsensä niin saa itsensä näköisiä vastauksia.- kyllä köytyy
Kävin katsomassa sivullani ja siellä on vieraillut 205 eri miestä siis viikon aikana ja n 25 % heistä on ottanut yhteyttä. Ei ollenkaan hullumpaa!
- asutkos sinä
kyllä köytyy kirjoitti:
Kävin katsomassa sivullani ja siellä on vieraillut 205 eri miestä siis viikon aikana ja n 25 % heistä on ottanut yhteyttä. Ei ollenkaan hullumpaa!
Helsingin seudulla
Se että asuisit pohjoisen pikkukylässä vaikuttaa hirveästi siihen kuinka monta vierailijaa käy. Ja jos vielä maksat tositarkoituspaketin alkaahan vilinä käymään - vain.............
kyllä köytyy kirjoitti:
63 vierailua... en osaa sanoa missä ajassa tuo noita päivittelee ja yhteyden ottoja on sitten 12
- pääkaupunkiseudulla asustan
asutkos sinä kirjoitti:
Helsingin seudulla
Se että asuisit pohjoisen pikkukylässä vaikuttaa hirveästi siihen kuinka monta vierailijaa käy. Ja jos vielä maksat tositarkoituspaketin alkaahan vilinä käymäänja maksoin jopa tositarkoituksella paketin...yhtä tyhjän kanssa. Oman ikäistäni /-5v haeskellut
Katsoin juuri vierailijoiden määrän...12...Jippii!!
Lähetetyt viestit viimeisen kuukauden aikana 35, vastaanotetut 0
Torjuneita 3
Kokeilin jopa City.fi...yksi vastaus varatulta mieheltä.
Itsetunto on kyllä aika soseena ja totuus on valitettavasti tämä. - kyllä löytyy
asutkos sinä kirjoitti:
Helsingin seudulla
Se että asuisit pohjoisen pikkukylässä vaikuttaa hirveästi siihen kuinka monta vierailijaa käy. Ja jos vielä maksat tositarkoituspaketin alkaahan vilinä käymäänEn asu pääkaupnkiseudulla. Viestejä olen saanut mm. Salosta, Turusta, Rovaniemeltä, Kokkolasta, Seinäjoelta, Lappeenrannasta, Hyvinkäältä, Äänekoskelta ja mistä lie.
Panosta profiiliin, tee siitä positiivinen mutta itsesi oloinen, älä aseta turhan tarkkoja (ikä, koulutus)kriteerejä (tai tyyliin.... älkööt vaivautuko tms), saatat menettää monta muutakin yhteydenottoa vaikka he vastaisivat toiveitasi ja ole itse avoin ja oma itsesi niin tärppää. - syöhän tää
pääkaupunkiseudulla asustan kirjoitti:
ja maksoin jopa tositarkoituksella paketin...yhtä tyhjän kanssa. Oman ikäistäni /-5v haeskellut
Torjuneita 3
Itsetunto on kyllä aika soseena ja totuus on valitettavasti tämä.naista rotanlailla, mutta hei.... me ollaan upeita, me ollaan naisia :)
Älä lannistu :) - profiilitekstisi
pääkaupunkiseudulla asustan kirjoitti:
ja maksoin jopa tositarkoituksella paketin...yhtä tyhjän kanssa. Oman ikäistäni /-5v haeskellut
Torjuneita 3
Itsetunto on kyllä aika soseena ja totuus on valitettavasti tämä.jotenkin mielenkiinnoton?
Tarkista se ja korjaa mahd. kirjoitusvirheet.
Kiinnitä myös huomiota siihen että sinusta saa positiivisen kuvan tekstisi perusteella, ei mitään valitusta kuinka yksin olet ja onneton, se saa varmaan karvat nousemaan monelta mieheltä.
Olen itse nainen ja kaikki valitusvirsiprofiilit ohitan samantien.
Jo ihan nimimerkistä lähtien; jos on joku onneton, petetty, jätetty, lonely tms. nimimerkkinä, luultavasti siellä on joku marisija.
Itselläni on ollut profiili treffeillä muutaman viikon ja yhteydenottoja on tullut ihan mukavasti.
Siitä olen kovin hämmästynyt että yhteyttä ovat ottaneet myös useat selvästi itseäni nuoremmat miehet, heille olen kyllä ilmoittanut että pitäiskö katsella nuorempaa :)
Itse olen reilusti yli neljänkymmenen.
- kanssa keski-ikäinen
Asennetta, asennetta!!! Minä olen myös keski-ikäinen eli 44v. nainen. Enkä aio kyllä joutaa hautausmaalle. Rakastuin oikein kunnolla kun löysin treffipalstalta unelmieni miehen. Se ei löytynyt valittamalla vaan iloisella elämänasenteella. Kaiken lisäksi olen kolmen lapsen yksinhuoltaja, mutta elämäni ei voisi olla tätä nykyä paremmin. Jokainen on oman onnensa seppä ja elää juuri sellaista elämää kuin itse haluaa. Hyvää naistenpäivää kaikille kanssasisarille!
- miesnäkökulma
Olen hieman vanhempi kuin sinä.
Ei tässä enää jaksa alkaa parisuhteeseen yli nelikymppisen kanssa, liikaa painolastia kummallakin.
Yllättäen 25-vuotiaiden kanssa menee oikein hyvin, ilmeisessti arvostavat rauhallisuutta ja elämänkokemusta. Tai sitten rahaa jota on kertynyt vuosien varrella. Mutta mitä väliä, kerranhan täällä vain ollaan.- ihmeen painolastia???
Mitä painolasteja?? Lapsia, velkaa, entisiä suhteita, enemmän kokemusta elämästä, mitä????
Viidenkympin villityksessä elävä mies näin toteaa ja pönkittää itsetuntoa omanikäisten lastensa kanssa heilastamiseen. Sairasta! - lapsi?
Olen aina ajatellut että parisuhde on ihmiselle paikka, jossa kasvaa ihmisenä. Aivan kuten kaikki uusi (uusi työ, lapset, uudet ihmiset) myös parisuhde aiheuttaa ristiriitoja, joihin pitää reagoida, tarkistaa omia mielipiteitään, käsityksiään, käyttäytymistään jne.
25-vuotiaan kanssa sitä ei ehkä tarvitse tehdä niin pajon kuin oman ikäisen. Tai 25-vuotiaalta voi oppia vähän samoja juttuja, kuin omilta lapsiltaan mutta eri näkökulmasta. Sitä nuorten maailmaa ja tuntea ehkä itsensäkin nuoremmaksi kuin on.
Siinä voi menettää jotain, mutta tietysti saada sellaista, mitä pitää itse arvokkaana. Kysehän on jokaisen omista valinnoista, mitä haluaa kohdata, mihin suuntaan mennä, millaisen elämän elää. - miesnäkökulma
ihmeen painolastia??? kirjoitti:
Mitä painolasteja?? Lapsia, velkaa, entisiä suhteita, enemmän kokemusta elämästä, mitä????
Viidenkympin villityksessä elävä mies näin toteaa ja pönkittää itsetuntoa omanikäisten lastensa kanssa heilastamiseen. Sairasta!Useimmilla nelikymppisillä naisilla on joko oma lapsilauma tai paljon entisiä suhteita kun mikään ei ole kestänyt.
Ei oikein inspaa kumpikaan.
Ja mikäli ei ole saanut talouttaan kuntoon nelikymppisenä niin kierrän kaukaa. Omissa hommissani miehen mitta oli se että tienaa markkamiljoonan alle kolmekymppisenä kun aloittaa tyhjästä.
Viidenkympin villitys on ihan kiva, mies voi kertoa että hurahti kolmekymppiseen ja nainen voi kertoa että onhan se vähän vanha mutta tosi rikas. :-)
Ulkopuoliset kadehtivat kumpaakin. - miesnäkökulma
lapsi? kirjoitti:
Olen aina ajatellut että parisuhde on ihmiselle paikka, jossa kasvaa ihmisenä. Aivan kuten kaikki uusi (uusi työ, lapset, uudet ihmiset) myös parisuhde aiheuttaa ristiriitoja, joihin pitää reagoida, tarkistaa omia mielipiteitään, käsityksiään, käyttäytymistään jne.
25-vuotiaan kanssa sitä ei ehkä tarvitse tehdä niin pajon kuin oman ikäisen. Tai 25-vuotiaalta voi oppia vähän samoja juttuja, kuin omilta lapsiltaan mutta eri näkökulmasta. Sitä nuorten maailmaa ja tuntea ehkä itsensäkin nuoremmaksi kuin on.
Siinä voi menettää jotain, mutta tietysti saada sellaista, mitä pitää itse arvokkaana. Kysehän on jokaisen omista valinnoista, mitä haluaa kohdata, mihin suuntaan mennä, millaisen elämän elää.En täysin saanut selvää siitä mitä kirjoitit.
Eiköhän tässä ole jo kasvettu aikuiseksi, kasvuun sisältyy se että joutuu huolehtimaan sekä nuorten että vanhusten asioista.
Ja ymmärtääkseni koko ketjun aihe oli se, että tämä seksuaalinen vaihe elämästä on aika lyhyt, 15-20 vuodesta 40-45 vuoteen. - nythän tuli
miesnäkökulma kirjoitti:
Useimmilla nelikymppisillä naisilla on joko oma lapsilauma tai paljon entisiä suhteita kun mikään ei ole kestänyt.
Ja mikäli ei ole saanut talouttaan kuntoon nelikymppisenä niin kierrän kaukaa. Omissa hommissani miehen mitta oli se että tienaa markkamiljoonan alle kolmekymppisenä kun aloittaa tyhjästä.
Viidenkympin villitys on ihan kiva, mies voi kertoa että hurahti kolmekymppiseen ja nainen voi kertoa että onhan se vähän vanha mutta tosi rikas. :-)
Ulkopuoliset kadehtivat kumpaakin.todellinen kauhistus kun ei ole kuin yksi lapsi, sekin aikuinen, ei suhdeviidakkoja kun työ ja harrastus vieneet kaiken ajan.
Ai niin...ei velkaakaan, matkustelee maailmalla itsekseen kun ei kumppania jne.
Mutta hienoa, että haluat elättää nuorikkosi, etkä tarvitse tasavertaista kumppania :) - miesnäkökulma
nythän tuli kirjoitti:
todellinen kauhistus kun ei ole kuin yksi lapsi, sekin aikuinen, ei suhdeviidakkoja kun työ ja harrastus vieneet kaiken ajan.
Ai niin...ei velkaakaan, matkustelee maailmalla itsekseen kun ei kumppania jne.
Mutta hienoa, että haluat elättää nuorikkosi, etkä tarvitse tasavertaista kumppania :)Työt ja lastenkasvatus vieneet ajan, onneksi nuorin kohta itsenäistyy.
En vaan ymmärrä miksi yli nelikymppisten enää kannattaisi yrittää parisuhdetta, naisilla hormonitoiminta loppuu 45-50-vuotiaina ja miehilläkin vähenee. Eletään mielummin sen mukaan mitä parikymppisinä päätettiin.
Nuorikon elättämisessä ei ole ongelmaa kunhan katson että se ei ihan siipeilijä ole. Opiskeluaikana tarvitsee rahaa, jos nainen vaikuttaa ahkeralta niin minun puolestani opiskelkoon vaikka tohtoriksi. - mummoni
miesnäkökulma kirjoitti:
En täysin saanut selvää siitä mitä kirjoitit.
Eiköhän tässä ole jo kasvettu aikuiseksi, kasvuun sisältyy se että joutuu huolehtimaan sekä nuorten että vanhusten asioista.
Ja ymmärtääkseni koko ketjun aihe oli se, että tämä seksuaalinen vaihe elämästä on aika lyhyt, 15-20 vuodesta 40-45 vuoteen.pokasi 40-vuotiaana yksinhuoltajana itseään 10 vuotta nuoremman miehen ja olivat yhdessä kuolemaansa asti.
Toinen mummoni leskeytyi 65-vuotiaana ja meni kohta naimisiin kaupungilla tapaamansa miehen kanssa. Ajat olivat tosin toiset, ei ollut nettiä, eikä irtoripsiä...
Mutta kyllä ihminen aina ihmisen löytää. Ennemmin tai myöhemmin. Ja noita ihmisiä statussymboleina pitäviä ukkoja ei kannata ihmisiksi edes noteerata... - sä itse ole
miesnäkökulma kirjoitti:
Useimmilla nelikymppisillä naisilla on joko oma lapsilauma tai paljon entisiä suhteita kun mikään ei ole kestänyt.
Ulkopuoliset kadehtivat kumpaakin.samassa veneessä? Entisiä suhteita, lapsia edellisestä liitosta? Painolastia, mukana raahattavaa... joita noi tyttöset joutuu kuunteleen ja kikattelee sit kavereilleen, sun painolasteista
Nauraahan ne teille, noi lapsienne ikäiset naiset... - monilla
miesnäkökulma kirjoitti:
Työt ja lastenkasvatus vieneet ajan, onneksi nuorin kohta itsenäistyy.
En vaan ymmärrä miksi yli nelikymppisten enää kannattaisi yrittää parisuhdetta, naisilla hormonitoiminta loppuu 45-50-vuotiaina ja miehilläkin vähenee. Eletään mielummin sen mukaan mitä parikymppisinä päätettiin.
Nuorikon elättämisessä ei ole ongelmaa kunhan katson että se ei ihan siipeilijä ole. Opiskeluaikana tarvitsee rahaa, jos nainen vaikuttaa ahkeralta niin minun puolestani opiskelkoon vaikka tohtoriksi.yli 60-vuotiailla naisilla on vielä hyvinkin aktiivista seksielämää.
Omituisia ajatuksia sulla hyvä mies, nykyään naiset ei mummoudu, ja jos mummoutuukin ne mummotkin harrastaa seksiä... ajattele ne haluaakin sitä jopa monta kertaa viikossa - sun seksuaalinen
miesnäkökulma kirjoitti:
Ja ymmärtääkseni koko ketjun aihe oli se, että tämä seksuaalinen vaihe elämästä on aika lyhyt, 15-20 vuodesta 40-45 vuoteen.elämäsi on siis jo ohi, niinkö?
Mä taas käsitin että naisen 40 on todella vaikeaa löytää tasa-arvoista kumppania jonka kanssa elää parisuhteessa. - ristiin rastiin
miesnäkökulma kirjoitti:
Ja ymmärtääkseni koko ketjun aihe oli se, että tämä seksuaalinen vaihe elämästä on aika lyhyt, 15-20 vuodesta 40-45 vuoteen.että sinua ei "inspaa" neli-kymppinen nainen, joka ei ole saanut talouttaa kuntoon, ettet halua elättää ketään, mutta se pelittää, kun 25-v on innoissaan kun sinulla on rahaa. Katso peiliin ja tunnusta itsellesi, että ostat rahalla nuorta lihaa.
Muut tietävät sen jo. - miesnäkökulma
monilla kirjoitti:
yli 60-vuotiailla naisilla on vielä hyvinkin aktiivista seksielämää.
Omituisia ajatuksia sulla hyvä mies, nykyään naiset ei mummoudu, ja jos mummoutuukin ne mummotkin harrastaa seksiä... ajattele ne haluaakin sitä jopa monta kertaa viikossaJossain 45-50 vuoden iässä naisilta loppuu hormonitoiminta. Estrogeenisalvalla pystytään pitämään paikat kunnossa vielä jonkin aikaa.
Onhan tuo aika raakaa, parikymppisenä on tosi haluttu, nelikymppisenä ei enää kovin, viisikymppisenä vehkeet eivät enää pelaa. - Pum-pum
miesnäkökulma kirjoitti:
Jossain 45-50 vuoden iässä naisilta loppuu hormonitoiminta. Estrogeenisalvalla pystytään pitämään paikat kunnossa vielä jonkin aikaa.
Onhan tuo aika raakaa, parikymppisenä on tosi haluttu, nelikymppisenä ei enää kovin, viisikymppisenä vehkeet eivät enää pelaa.Kiitos!
Nappi otsaan vaan.
T. 50v timmitäti
lähtee kaivamaan 2x1 koloa. - miesnäkökulma
ristiin rastiin kirjoitti:
että sinua ei "inspaa" neli-kymppinen nainen, joka ei ole saanut talouttaa kuntoon, ettet halua elättää ketään, mutta se pelittää, kun 25-v on innoissaan kun sinulla on rahaa. Katso peiliin ja tunnusta itsellesi, että ostat rahalla nuorta lihaa.
Muut tietävät sen jo.Kaikilla meillä on vahvuutemme ja heikkoutemme.
Minulla yksi vahvuuksista sattuu olemaan raha.
Jos joku 25-vuotias innostuu siitä niin mikäs ettei, kumpikin saa mitä haluaa.
Ei kai tässä kenenkään ole pakko seurustella yli nelikymppisen naisen kanssa, olisivat tulleet kysymään parikymmentä vuotta aikaisemmin. - miesnäkökulma
Pum-pum kirjoitti:
Kiitos!
Nappi otsaan vaan.
T. 50v timmitäti
lähtee kaivamaan 2x1 koloa.Yleensä ne tädit hoitavat puutarhaa ylhäältä päin.
Hanki vaikka marjapensaita. - eritilanne?
miesnäkökulma kirjoitti:
Kaikilla meillä on vahvuutemme ja heikkoutemme.
Minulla yksi vahvuuksista sattuu olemaan raha.
Jos joku 25-vuotias innostuu siitä niin mikäs ettei, kumpikin saa mitä haluaa.
Ei kai tässä kenenkään ole pakko seurustella yli nelikymppisen naisen kanssa, olisivat tulleet kysymään parikymmentä vuotta aikaisemmin.Sä vain tykkäät olla sugardaddy, nuorille kimuleille
- Miesten ongelmat
miesnäkökulma kirjoitti:
Jossain 45-50 vuoden iässä naisilta loppuu hormonitoiminta. Estrogeenisalvalla pystytään pitämään paikat kunnossa vielä jonkin aikaa.
Onhan tuo aika raakaa, parikymppisenä on tosi haluttu, nelikymppisenä ei enää kovin, viisikymppisenä vehkeet eivät enää pelaa.Ja nelikymppisenä miehellä alkaa tulla erektio-ongelmia.
Itse asiassa mä en edes usko että sulla oikeasti on sitä kaksvitosta. Jos olis, olisit tekemässä ihan jotain muuta, etkä kirjoittamassa täällä tuntikaupalla netissä.
Eikä sulla olisi tarvetta saada elämääsi sisältöä väittelemällä netissä, jos olisit menestynyt.
En usko ollenkaan... en ollenkaan.
Hyvää kevättä. - Ei näillä lahjoilla ja logi...
eritilanne? kirjoitti:
Sä vain tykkäät olla sugardaddy, nuorille kimuleille
ehkä edes saada kuin se kaksvitonen. Jututhan on ihan teinin tasolla. Tippuu mennen tullen omiin kuoppiinsa.
Kirjoittaja on korkeintaan 2-kymppinen itse. Jos päättelee teksteistä.
Eikä menestyneen ihmisen tarvitse todistella kenellekään mitään suomi24:n keskustelupalstoilla. - miesnäkökulma
Miesten ongelmat kirjoitti:
Ja nelikymppisenä miehellä alkaa tulla erektio-ongelmia.
Itse asiassa mä en edes usko että sulla oikeasti on sitä kaksvitosta. Jos olis, olisit tekemässä ihan jotain muuta, etkä kirjoittamassa täällä tuntikaupalla netissä.
Eikä sulla olisi tarvetta saada elämääsi sisältöä väittelemällä netissä, jos olisit menestynyt.
En usko ollenkaan... en ollenkaan.
Hyvää kevättä.Ei se ole kaksvitonen, se on kakskolmonen.
Ja todellakin olen erittäin menestynyt, eihän se muuten olisi minua edes harkinnut. - on vaan mutua
miesnäkökulma kirjoitti:
Onhan tuo aika raakaa, parikymppisenä on tosi haluttu, nelikymppisenä ei enää kovin, viisikymppisenä vehkeet eivät enää pelaa.lue kirjallisuutta että opit, joillakin naisilla vaihdevuodet alkavat vasta lähempänä 60-vuotta ja joillakin naisilla jo pikkuisen päälle 30-vuotiaana, keskimäärin 45-54 välillä.
Hoitoalalla kun olen olen ehkä hiukan enemmän perehtynyt naisten ja miestenkin vaihdevuosiin, niinniin miehilläkin on vaihdevuodet jolloin heidän hormonitoimintansa alkaa hiipua, ja se voi tapahtua miehellekin neljänkympin korvissa :)
Mutta älä huoli, mieskin saa pilleripurkista apua omiin vaihdevuosiinsa niin kuin nainenkin.
Muuten kun olen tekemisissä tuon iäkkäämmän väen kanssa enemmän siellä valitetaan miehen kyvyttömyyttä ja haluttomuutta, kuin naisen. - vai oletko?
miesnäkökulma kirjoitti:
Yleensä ne tädit hoitavat puutarhaa ylhäältä päin.
Hanki vaikka marjapensaita.noin tyhmä, ei ole fyffe tuonut ajattelukykyä ollenkaan, eihän sua jaksaisi katsellakaan kukaan, aikuinen järkevä, halukas ja himokas nainen.
Muuten näin haudanpartaalla keikkuvana, kiitän luojaani tuosta nuoresta ja innokkaasta rakastajastani, joka jaksaa tahdissani sängyssä pst. ainakin 4krt/vrk ja kauan... hih - miesnäkökulma
on vaan mutua kirjoitti:
lue kirjallisuutta että opit, joillakin naisilla vaihdevuodet alkavat vasta lähempänä 60-vuotta ja joillakin naisilla jo pikkuisen päälle 30-vuotiaana, keskimäärin 45-54 välillä.
Hoitoalalla kun olen olen ehkä hiukan enemmän perehtynyt naisten ja miestenkin vaihdevuosiin, niinniin miehilläkin on vaihdevuodet jolloin heidän hormonitoimintansa alkaa hiipua, ja se voi tapahtua miehellekin neljänkympin korvissa :)
Mutta älä huoli, mieskin saa pilleripurkista apua omiin vaihdevuosiinsa niin kuin nainenkin.
Muuten kun olen tekemisissä tuon iäkkäämmän väen kanssa enemmän siellä valitetaan miehen kyvyttömyyttä ja haluttomuutta, kuin naisen.Tuo naisten 45-54 vaikuttaa oikealta, sen jälkeen tarvitaan vaseliinia tai hormonisalvaa eikä paljon kiinnosta niidenkään kanssa.
Miehille tuo tapahtuu hitaammin ja vähitellen. - yks...
miesnäkökulma kirjoitti:
Tuo naisten 45-54 vaikuttaa oikealta, sen jälkeen tarvitaan vaseliinia tai hormonisalvaa eikä paljon kiinnosta niidenkään kanssa.
Miehille tuo tapahtuu hitaammin ja vähitellen.musapapan hengenheimolainen... Reps ja kops
- ottaa
miesnäkökulma kirjoitti:
Tuo naisten 45-54 vaikuttaa oikealta, sen jälkeen tarvitaan vaseliinia tai hormonisalvaa eikä paljon kiinnosta niidenkään kanssa.
Miehille tuo tapahtuu hitaammin ja vähitellen.Liian kovaa se, että mies vielä viiskymppisenä on
täydessä iskussa, kun taas useimmat naiset eivät.
Ja miten iljettävää ja kamalaa ja uskomatonta ja hyi mikä sika, heti jos on vähänkin (10-15v.) nuorempi nainen, saatika että puolet nuorempi..:D
Terv. Miehen elämää...:D - haittaa...
ottaa kirjoitti:
Liian kovaa se, että mies vielä viiskymppisenä on
Ja miten iljettävää ja kamalaa ja uskomatonta ja hyi mikä sika, heti jos on vähänkin (10-15v.) nuorempi nainen, saatika että puolet nuorempi..:D
Terv. Miehen elämää...:Dyhtään... miten kukin elää elämäänsä, vaikka maksaisikin sen puolet nuoremman naisen kaikki kulut.
Mutta sinua varmaan haittaa se että minulla on yhäkin se 25-vuotias miesystävä ja minähän olin se älyllisesti vajaa, mielenterveysongelmainen yli 40-vuotias nainen. - ???????
haittaa... kirjoitti:
yhtään... miten kukin elää elämäänsä, vaikka maksaisikin sen puolet nuoremman naisen kaikki kulut.
Mutta sinua varmaan haittaa se että minulla on yhäkin se 25-vuotias miesystävä ja minähän olin se älyllisesti vajaa, mielenterveysongelmainen yli 40-vuotias nainen.Mistäköhän puhut? Ja kenelle?
- miesnäkökulma
ottaa kirjoitti:
Terv. Miehen elämää...:DKyseinen nainen on tosi kiva ja enemmän kuin puolet minua nuorempi. Vähän nuorempi kuin vanhin tyttäreni.
Kumminkin aikuinen joka tietää mitä haluaa. Ei kai näitä naisia tarvitse vanhentaa nelikymppisiksi ennen kuin ne ovat vapaata riistaa? - en halua
ottaa kirjoitti:
Terv. Miehen elämää...:DKyllähän nelikymppinen nainen poikia saisi - parikymppisiltä, kaksvitosilta tulee tännekin kyllä postia, mutta odottelen yhä sitä ikää, että lapset alkaisi kiinnostaa.
- siis 23:n naisen
sun seksuaalinen kirjoitti:
elämäsi on siis jo ohi, niinkö?
Mä taas käsitin että naisen 40 on todella vaikeaa löytää tasa-arvoista kumppania jonka kanssa elää parisuhteessa.kanssa, joka ei ole itse vielä kypsynyt seksiin... ja mies ei kykene?
Sitäkö tarkoitat? Eli että kun seksuaalinen vietti olisi ohi nelikymppisenä? Tunnustatkin se oikein?
heh heh - voi sinua. - Mutta vain
en halua kirjoitti:
Kyllähän nelikymppinen nainen poikia saisi - parikymppisiltä, kaksvitosilta tulee tännekin kyllä postia, mutta odottelen yhä sitä ikää, että lapset alkaisi kiinnostaa.
Panopuu olisit, et muuta. Ette asuisi yhdessä jne.
Puhumattakaan muusta...
Nuoret pojat ovat aina olleet kiinnostuneita vanhemmista naisista, kuuluu kehitykseen.
Mutta vain seksuaalisessa mielessä. - muistutus
Mutta vain kirjoitti:
Puhumattakaan muusta...
Nuoret pojat ovat aina olleet kiinnostuneita vanhemmista naisista, kuuluu kehitykseen.
Mutta vain seksuaalisessa mielessä.Tutkimustietoa:
"6 % naisista asuu vähintään viisi vuotta itseään nuoremman miehen kanssa."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000041906276&view_mode=threaded - tuttu juttu?
miesnäkökulma kirjoitti:
Ei se ole kaksvitonen, se on kakskolmonen.
Ja todellakin olen erittäin menestynyt, eihän se muuten olisi minua edes harkinnut. - alkaa jo
miesnäkökulma kirjoitti:
Onhan tuo aika raakaa, parikymppisenä on tosi haluttu, nelikymppisenä ei enää kovin, viisikymppisenä vehkeet eivät enää pelaa.ennen neljääkymmentä.
- kling....
Mutta vain kirjoitti:
Puhumattakaan muusta...
Mutta vain seksuaalisessa mielessä.Mitäs se sua haittaa, ja kyllä mä ainakin tiedän tasantarkkaan missä mennään... nytkin yks 20v itkee ja vinkuu perään, reppana rukka ;D
Samahan se on jos tyttönen on ylipuolet sua nuorempi... ei se halua muuta kuin kauniita koruja, rahaa ja uusia vaatteita millä brassailla kamuille. Mutta ei sekään haittaa jos mies eli sugardaddy tajuaa missä mennään. u know...
Luuletko sä että mä haluankaan passattavaa äijää nurkkiini pyörimään ja siivouttamaan jälkiään, no en - ......................
alkaa jo kirjoitti:
ennen neljääkymmentä.
miehet joutuu syömään erektiolääkettä jo pitkästi alle 40-vuotiaina, kun ei seiso ei. Ja aika usealla on jo 40v testosteronivajausta pahasti.
http://www.miesklinikka.com/miehen_vaihdevuodet/testosteronin_puute/ - laitan tähän lainauksen...
siis 23:n naisen kirjoitti:
kanssa, joka ei ole itse vielä kypsynyt seksiin... ja mies ei kykene?
Sitäkö tarkoitat? Eli että kun seksuaalinen vietti olisi ohi nelikymppisenä? Tunnustatkin se oikein?
heh heh - voi sinua.> tämä seksuaalinen vaihe elämästä on aika lyhyt, 15-20 vuodesta 40-45 vuoteen. < "miesnäkökulma kirjoittaa ylläolevan"
Aika kiirettä pitää jos 23;n kanssa peuhaa, kait tarkoitit 23v:n kanssa.
Eihän tuon ikäiset vielä edes tiedä mitään seksistä, ne tekee temppuja kuten pornmoviessa ovat nähneet, mutta missä on se oma nautinto...
Minä 40 nainen en todellakaan ole kyllästynyt seksiin, mutta vaadin kumppanilta muutakin kuin pelkkää panoa. Ja vaadin seksiä usein, vähintään 3krt/vrk... ja seksin täytyy olla hyvää... - oli mentävä
??????? kirjoitti:
Mistäköhän puhut? Ja kenelle?
sänkyyn rakastajan kanssa
Musapapallehan minä, kun hän tuolla yhdessä kirjoituksessa haukkui naiset joilla on puolet nuorempi rakastaja, mielenterveydeltään epävakaaksi ja vähemmän älykkäiksi.
Hän onkin ensimmäinen joka on minun älyäni epäillyt, ja vain rakastajani nuoruuden tähden... - huhhuhhuhhuhhuh
alkaa jo kirjoitti:
ennen neljääkymmentä.
Ei muuta voi todeta, kuin että mikä vaivaa suakin?
Mistä luulet tulleen viidenkympin villitys-sanan?? Tyhjästäkö? - 1% vuodessa, jos sitäkään:)...
alkaa jo kirjoitti:
ennen neljääkymmentä.
Että siinä faktaa. Ja jos ei viiskymppisenä ole mitään muutosta tapahtunut (päin vastoin!) asian suhteen, niin mikä on lopulta totuus?
Mutta..mitä tekeekään vaihdevuodet naiselle???
Ei miehet tarvitse mitään "korvaushoitoja" sun muita. Naisten hormonit ne sekaisin on ja menee. - se******
1% vuodessa, jos sitäkään:)... kirjoitti:
Että siinä faktaa. Ja jos ei viiskymppisenä ole mitään muutosta tapahtunut (päin vastoin!) asian suhteen, niin mikä on lopulta totuus?
Ei miehet tarvitse mitään "korvaushoitoja" sun muita. Naisten hormonit ne sekaisin on ja menee.Andropaussi miehellä aiheuttaa monesti aivan samoja hormonityrskyjä kuin naisellakin. Vietti vie ääripäissä. Naisilla on aivan samoja seksi vie, taksi tuo-huippuja kuin miesten viidenkympin pimunhauissa. Molemmat hikoilevat, punastuvat ja käyvät ylikierroksilla.
Sitä se on. Ihmisen vanheneminen.
Voi luoja, tekisi mieli joskus huutaa. Kuka pysäyttäisi tämän hormonijunan! :D - kuten hyvin tiedätte
muistutus kirjoitti:
Tutkimustietoa:
"6 % naisista asuu vähintään viisi vuotta itseään nuoremman miehen kanssa."
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000001507&posting=22000000041906276&view_mode=threadedEsim. itse tunnen paljon naisia, joista tasan yhdellä on 5v. nuorempi (sattuman kautta, ei hakenut nuorempaa)mies/miesystävä.
Useimmilla miehillä (varsinkin niillä, jotka eronneet pitkästä liitosta, ja niitähän riittää)) nuoremmat naiset.
5-10v. nuorempia. Mikä tässä on niin vaikeaa hyväksyä?:)
Kaikki tietevät asian oikean laidan. - et ole
kuten hyvin tiedätte kirjoitti:
Esim. itse tunnen paljon naisia, joista tasan yhdellä on 5v. nuorempi (sattuman kautta, ei hakenut nuorempaa)mies/miesystävä.
Useimmilla miehillä (varsinkin niillä, jotka eronneet pitkästä liitosta, ja niitähän riittää)) nuoremmat naiset.
Kaikki tietevät asian oikean laidan.sinä ja sun fakkiutuneet kaverisi
- villitys...........
huhhuhhuhhuhhuh kirjoitti:
Mistä luulet tulleen viidenkympin villitys-sanan?? Tyhjästäkö?on sitä kun säikähdetään et apua... mä oon vanha ;)
Kaikkihan sen tietää - testo
1% vuodessa, jos sitäkään:)... kirjoitti:
Ei miehet tarvitse mitään "korvaushoitoja" sun muita. Naisten hormonit ne sekaisin on ja menee.lisäänny... etkös sä sitä tiedä...
Nyt kyllä nauraa vedet silmissä - 50-villitys
villitys........... kirjoitti:
on sitä kun säikähdetään et apua... mä oon vanha ;)
Kaikkihan sen tietääon sitä,kun epätoivon vimmalla yritetään saada nuorempi nainen, ettei kumppanin pärstä muistuttaisi siitä, että hauta lähestyy. Toiset onnistuvat siinä, toisilla jää vain yritykseksi. Ja harvemmin ne onnistuneetkaan niitä kedon hehkeimpiä kukkaisia saavat, vaan jonkun ennen aikaisesti tätiytyneen tyttösen.:)
- naiseni
50-villitys kirjoitti:
on sitä,kun epätoivon vimmalla yritetään saada nuorempi nainen, ettei kumppanin pärstä muistuttaisi siitä, että hauta lähestyy. Toiset onnistuvat siinä, toisilla jää vain yritykseksi. Ja harvemmin ne onnistuneetkaan niitä kedon hehkeimpiä kukkaisia saavat, vaan jonkun ennen aikaisesti tätiytyneen tyttösen.:)
on 165cm ja 53kg ja 45v. ja pitkät hiukset niin ei valittamista.:) Ja kun look on ihan muuta kuin tätimäistä. Epätoivoa ei ikinä ollut. Naisia saa aina, nuorempiakin. Täytyy olla aikamoinen peräkammarin-petteri, jos epätoivo iskee.
Terv. tätikammoinen - ja tää sitten
naiseni kirjoitti:
on 165cm ja 53kg ja 45v. ja pitkät hiukset niin ei valittamista.:) Ja kun look on ihan muuta kuin tätimäistä. Epätoivoa ei ikinä ollut. Naisia saa aina, nuorempiakin. Täytyy olla aikamoinen peräkammarin-petteri, jos epätoivo iskee.
Terv. tätikammoinenkuuluu yhtään mitenkään yhtään mihinkään?
Mikäs sun pointti on, sulla on pitkähiuksinen vähemmän tätimäinen nainen, ok... hyvät sulle - totuus on tämä
kuten hyvin tiedätte kirjoitti:
Esim. itse tunnen paljon naisia, joista tasan yhdellä on 5v. nuorempi (sattuman kautta, ei hakenut nuorempaa)mies/miesystävä.
Kaikki tietevät asian oikean laidan.Tunnen paljon pariskuntia, joissa nainen on vanhempi kuin mies, sekä paljon pariskuntia joissa mies ja nainen ovat suunnilleen samanikäisiä. Tunnen myös yhden naisen jolla on vanhempi mies mutta hänellä onkin nuori mies rakastajana, niin ei oman ukon erektiohäiriöstä tarvitse tuonkaan naisen kärsiä.
- se on merkki
huhhuhhuhhuhhuh kirjoitti:
Mistä luulet tulleen viidenkympin villitys-sanan?? Tyhjästäkö?vanhenemisesta ja siitä että vanhenemista on vaikeaa hyväksyä. Alataan haikailla kadonnutta nuoruutta takaisin ja kuolaamaan nuorten ihmisten perään.
- on varsin
naiseni kirjoitti:
Terv. tätikammoinenomituista, että olet nettipalstalla valittamassa, jos kaikki on muka toivomallasi tavalla...:) Vai eikö elämästä voi nauttia ilman, että yrittää polkea muita samalla alaspäin, jos itsellä menee hyvin? Aika luonnehäiriöinen olet, jos asia on näin.
- En tunne
totuus on tämä kirjoitti:
Tunnen paljon pariskuntia, joissa nainen on vanhempi kuin mies, sekä paljon pariskuntia joissa mies ja nainen ovat suunnilleen samanikäisiä. Tunnen myös yhden naisen jolla on vanhempi mies mutta hänellä onkin nuori mies rakastajana, niin ei oman ukon erektiohäiriöstä tarvitse tuonkaan naisen kärsiä.
yhtään pariskuntaa, jossa mies olisi huomattavasti vanhempi. Yksillä taitaa olla mies 7 vuotta vanhempi. Sen sijaan useamman, jossa mies on 4-12 vuotta nuorempi. Suurin osa tuntemistani seurustelee itsensä ikäisen kanssa.
Mutta sehän riippuu missä piireissä liikkuu. Ehkä joissakin piireissä on vielä kivikautinen tapa ottaa vanha mies. - Voi raukkaa
totuus on tämä kirjoitti:
Tunnen paljon pariskuntia, joissa nainen on vanhempi kuin mies, sekä paljon pariskuntia joissa mies ja nainen ovat suunnilleen samanikäisiä. Tunnen myös yhden naisen jolla on vanhempi mies mutta hänellä onkin nuori mies rakastajana, niin ei oman ukon erektiohäiriöstä tarvitse tuonkaan naisen kärsiä.
Koita nyt vaan hyväksyä tosiasiat, äläkä naurata.
- ottaako edelleen noin lujille?
Voi raukkaa kirjoitti:
Älä vaan väitä että oli ensimmäinen kerta kun kuulit että maailma on muuttunut sitten 1800-luvun! :D
- sinä et hyväksy
Voi raukkaa kirjoitti:
tosiasioita. Maailmanlaajuisesti on päätetty, että tieteellinen tutkimus on tietoa. Ja tieteellinen tutkimus sanoo, että 6 % naisista ASUU avio- tai avoliitossa VÄHINTÄÄN 5 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ilmiö tulee varmasti entisestään vielä yleistymään. Näin päin se on juuri luonnollista, kuten tämä ei-tieteellinen sitaattikin toteaa:
"Miehen sukupuolivietti on huipussaan 19-vuotiaana. Naisen 36–38-vuotiaana. Naisen sukupuolivietti lisääntyy 40:ää vuotta lähestyessä, koska raskaaksi tulemisen mahdollisuus vähenee. Myös 20-vuotiaan naisen ja 40-vuotiaan miehen sukupuolivietit vastaavat toisiaan."
http://www.city.fi/artikkeli/Cityn seksikoulu/341/ - hormonitoiminta
miesnäkökulma kirjoitti:
Työt ja lastenkasvatus vieneet ajan, onneksi nuorin kohta itsenäistyy.
Nuorikon elättämisessä ei ole ongelmaa kunhan katson että se ei ihan siipeilijä ole. Opiskeluaikana tarvitsee rahaa, jos nainen vaikuttaa ahkeralta niin minun puolestani opiskelkoon vaikka tohtoriksi.loppu.
Itse olen nainen, kohta 47 ja mulla toimii ainakin täysillä.
Jopa paremmin kuin ennen, eikä ole enää huolta lastenkasvatuksesta, uranluomisesta tms.
Ja kovasti ovat kiinnostuneita myös nuoremmat miehet, eikä ole kysymys mistään rattopojista, niin paljon mulla ei rahaa ole että joku siitä kiinnostuis :))
Saattaapi muuten lähtee sulta se nuori nainen kävelee jos ei susta ole enää sitä tyydyttämään, suosittelisinkin sulle jotain seitsemänkymppistä, ne tuskin enää odottelee mieheltä kummempaa hormonutoimintaa... - on lyhyeksi
miesnäkökulma kirjoitti:
Ja ymmärtääkseni koko ketjun aihe oli se, että tämä seksuaalinen vaihe elämästä on aika lyhyt, 15-20 vuodesta 40-45 vuoteen.sulla jäänyt.
Onneksi mä en ole mies. - miesnäkökulma
hormonitoiminta kirjoitti:
loppu.
Itse olen nainen, kohta 47 ja mulla toimii ainakin täysillä.
Jopa paremmin kuin ennen, eikä ole enää huolta lastenkasvatuksesta, uranluomisesta tms.
Ja kovasti ovat kiinnostuneita myös nuoremmat miehet, eikä ole kysymys mistään rattopojista, niin paljon mulla ei rahaa ole että joku siitä kiinnostuis :))
Saattaapi muuten lähtee sulta se nuori nainen kävelee jos ei susta ole enää sitä tyydyttämään, suosittelisinkin sulle jotain seitsemänkymppistä, ne tuskin enää odottelee mieheltä kummempaa hormonutoimintaa...Hämmästyt.
No, ehkä joudut odottelemaan jopa kolme tai neljä, tuskin sen kauemmin. Sitten ei vaan mikään kiinnosta.
Juuri tästä syystä me miehet etsitään korkeintaan kolmekymppisiä, niiden kanssa pystyy pitämään hauskaa, matkustelemaan, tekemään lapsia, leikkimään perhettä jne. - pappaa?
Mutta vain kirjoitti:
Puhumattakaan muusta...
Mutta vain seksuaalisessa mielessä.Mitä eroa siinä sitten on?
- papoille.
laitan tähän lainauksen... kirjoitti:
> tämä seksuaalinen vaihe elämästä on aika lyhyt, 15-20 vuodesta 40-45 vuoteen. < "miesnäkökulma kirjoittaa ylläolevan"
Aika kiirettä pitää jos 23;n kanssa peuhaa, kait tarkoitit 23v:n kanssa.
Eihän tuon ikäiset vielä edes tiedä mitään seksistä, ne tekee temppuja kuten pornmoviessa ovat nähneet, mutta missä on se oma nautinto...
Minä 40 nainen en todellakaan ole kyllästynyt seksiin, mutta vaadin kumppanilta muutakin kuin pelkkää panoa. Ja vaadin seksiä usein, vähintään 3krt/vrk... ja seksin täytyy olla hyvää...kakskolmosen
kahdenkymmenenkolmen lyhennetäään 23. - jos pyörit
miesnäkökulma kirjoitti:
Hämmästyt.
No, ehkä joudut odottelemaan jopa kolme tai neljä, tuskin sen kauemmin. Sitten ei vaan mikään kiinnosta.
Juuri tästä syystä me miehet etsitään korkeintaan kolmekymppisiä, niiden kanssa pystyy pitämään hauskaa, matkustelemaan, tekemään lapsia, leikkimään perhettä jne.vain nuorison kanssa:)
Itselläni minua vanhempia ystävättäriä joilla seksi pelittää yhä ja vaan paremmin kuin nuorena.
Oisko niin että sinun entisellä, ikäiselläsi kumppanilla oli tuolloin niin huono mies sängyssään ettei siksi kiinnostanut.
Ja nykyinen taas myy sinulle itseään.
Eli teeskentelee ettei rahavirrat katkea... - naisnäkökulma
miesnäkökulma kirjoitti:
Hämmästyt.
Juuri tästä syystä me miehet etsitään korkeintaan kolmekymppisiä, niiden kanssa pystyy pitämään hauskaa, matkustelemaan, tekemään lapsia, leikkimään perhettä jne.>leikkimään perhettä< Miehet siis te 40 vain leikitte perhettä, mutta miehet 30-38 haluavat sen perheen ja ovat myös ihan erimielellä mukana perhe-elämässä. Heillä kun on ihan erilainen ajatusmalli, kuin teillä seuraavalla ikäpolvella. Me naiset kun haluamme perheeseen sitoutuneen miehen emme leikkijää.
- ei ajattele
miesnäkökulma kirjoitti:
Hämmästyt.
Juuri tästä syystä me miehet etsitään korkeintaan kolmekymppisiä, niiden kanssa pystyy pitämään hauskaa, matkustelemaan, tekemään lapsia, leikkimään perhettä jne.naisen nautintoa sängyssä, niin eipä sen kanssa kannata mitään tehdäkkään. Hih, hauskempaa dildon kanssa, kuin itsekkään miehen kanssa.
Nuo nuoret tyttöset ei vielä osaa vaatia seksiltä sitä mitä me aikuiset naiset vaadimme.
Ja sulaa se sokeri vanhemmankin naisen suussa, mun isotäti on 92v ja seurustelee 72v miehen kanssa, hitsi harrastavat seksiäkin ;)
Elma-tätiä lainaten, niin kauan naisella mieli tekkee kun sokkeri suussa sullaa - Siis se vai
ottaa kirjoitti:
Terv. Miehen elämää...:Dettä viiskymppinen mies ostaa seuraa nuorelta prostituoidulta?
Miten sen pitäis vaikuttaa mun itsetuntoon?
Hyvin todennäköisesti kysymyksessä on mies jota en joka tapauksessa huolisi, joten ei ole multa pois.
Noita aina välillä näkee, lähinnä säälin ja naureskelun puolelle menevät reaktiot, niin miehillä kuin naisilla.
Ihan riittämiin on aina ollut miesseuraa tarjolla, ei ole koskaan täytynyt tyytyä mihinkään epäkuranttiin.
Jopa vielä vaikka viiskymppiä häämöttää joidenkin vuosien päästä, itse olen kyllä ihmetellyt sitä kuinka nuoremmat miehet ovat niin kovin kiinnostuneita.
Ja nyt ei ole kysymys mistään elättäjää etsivistä (niin rikas en ole) siipeilijöistä, vaan työssäkäyvistä, seurusteluhaluisista, siisteistä itseäni n.8-10 v nuoremmista miehistä.
En kyllä ole ajatellut sellaista ottaa, tulis varmaan vähän pedofiiliolo...
- Tisca
Alä heitä pyyhettä kehää, rentoudu - tapaa ihmisiä ja vastaile älyttömyyksiinkin huviksesi.Sit kun kolahtaa, se voi tapahtua ihan missä vaan. Meillä kolahti treffien kautta, mutta ei mitenkään itsestäänselvästi vaan yhtäkkiä vaan tajuttiin, et se on menoa nyt.
Poista profiilistasi kaikki kliseet ja laita sinne jotakin nurinkurista (mutta totta). Käy tsiigaan mun juttu, viestejä on ropissut liiankin kanssa alusta lähtien ja nyt vieläkin vaikka se on muuttunut. (Tisca) - Ottaisin sinuun yhteyttä
Jos laitat minulle tähä nimimerkkisi niin otan HETI sinuun yhteyttä :) Jos et ole kovin kaukana niin katotaan sitä kankeakin :)
... Hyvää Naistenpäivää.
Pysykää naisina, meni syteen tai saveen. Maailmassa tapahtuu kaikenlaisia ihmeitä, jotku niistä ovat myös positiivisia :-)
Toivottelee eronnut mies!- Sinkkumies_Helsinki
Lopeta se pelurien kanssa leikkiminen.
Ja lopeta myös ikärasistinen asenteesi.
Samoin: lopeta haaveesi saada vielä lisää lapsia !
Eli: Jos sinulla ei ole alle 18v lapsia ja jos sinulle sopii, ettemme tee yhtään yhteistä lasta, niin senkun tulet ja otat ,minut aviomieheksesi!
Laittaisin numeroni tähän mutta enpä laita kun et soita kuitenkaan.
Siispä, jos kiinnostaa, toimi näin:
1. Hanki joko Saunalahti Prepaid (R-kioskilta) tai Saunalahti Eliitti (sauniksen nettisivulta, ilmaiseksi koko tämän vuoden!)
2. Kannattaa ottaa se Eliitti SALAISELLA numerolla, niin 118 ei kerro osoitettasi kaikille jotka tietävät numerosi.
3. Vastaa tähän ketjuun kirjoittamalla oma numerosi julkisesti tänne.
4. Pidä siinä uudessa liittymässäsi SIM -kortti puhelimessa, PIN-koodi syöttettynä ja virta sekä soittoääni päällä
5. VASTAA siihen puhelimeeen, kun soitan (numeroni EI näy soitettaessa)
Jos et suostu näihin ehtoihin, et edes ansaitse mitään miestä elämääsi. Treffailussa pelleilijöitä ja loputtomia sähköpostittelijoita en kaipaa enkä tarvitse.
Eli tutustuminen aluksi puheluilla ja sitten treffeillä. Sähköposteja ja tekstiviestejä en kirjoita ensimmäistäkään, toivottavasti tuli selväksi !
Ja jos sinulla on alle 18v lapsia, niin minua ei kiinnosta. En todellakaan halua lapsia sotkemaan elämääni !- olet ääliö
kukaan ei halua tuollaista ehtojen sanelijaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144