...ovat tyhmän kohteliaita!
Annettiin taas itävallan porukoille periksi ja siirryttiin pikkumäkeen tänään Salpausselällä ilmeisesti edes kysymättä suomalaisilta valmentajilta ja hypppääjiltä mitään? - Eikö olisi viisasta suomalaisten, myös kisajärjestäjien pitää yhtä silloin harvoin kun kilpaillaan Suomessa. Koska silloin kuin porukat ovat ulkomailla, ei ole mitään mahdollisuutta saada omaa ääntään kuuluviin.
Ollaan me tyhmiä! Käsittämätöntä!
Suomalaiset kisajärjestäjät...
Sinivalkoinen
2
301
Vastaukset
Eiköhän sen päätöksen tehnyt kuitenkin jury eikä kisajärjestäjät ja talkoolaiset. Haloo.
- tietoa on
..Näinhän se on, että kisajärjestäjät ovat touhukkaita täällä Suomessa ja laittavat heti kaikki mäet kuntoon siltä varalta, että betonissa ei voi hypätä ja vaikka voisikin, tehdään juuri niinkuin Mister jyry= Hofer niin haluaa. Missään muualla tätä ei tehtäis.
Jyri Pelkonen oli ainoa mies joka uskalsi sanoa asian ääneen.
Joten typeryksen kanssa kaikki ollaan typeriä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706