Oletteko seuranneet..

N-iCeFlower

Tanssii Tähtien kanssa -ohjelmaa? Nyt on vielä kaksi paria tanssimatta, mutta pakko kommentoida. Simo Frangenin tanssi oli ihan huippu. Voitti mielestäni jo Kaikkosen kankeudessaan. Siitä huolimatta kertakaikkiaan huippu veto! Mitäs mieltä muut näistä kilpailijoista noin niinkun ylipäätään? Omia veikkauksia, kuka tulee voittamaan?

38

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N-iCeFlower

keskitytään nyt mielummin riitelyyn, yms. Öitä vaan kaikille, tai jotain vastaavaa.

• jonne

Ei kai sellasta sontaa viitti kattoo,hyi helvetti.

• N-iCeFlower

on parempi ollakin katsomatta. :)

• tretori

Huumoripljäjäys oli taas kerran! Mukavaa koko perheen ajanvietettä. Naurettiin taas ihan pissit housussa:)
      Minkäslaisen julkimon haluaisit muuten itseäsi taivuttelevan? Tai ketä palstan miehet haluaisivat taivutella? Ja ihan puhtaasta tanssista siis tietenkin vain kyse;) Pohdin omaa valintaani vielä huomiseen. Öitä:)

• Putkivalo

En katsonut koko ohjelmaa, ja näköjään jäin jotain paitsi :)

Tuo sun idea oli hauska :)) Tietty toivon että saisin pyörähdyksen jokaisen palstan miehen kanssa, (mikäli niiden varpaat kestää), mutta ykkösenä kävi heti mielessä tuo Afkari, jos vaikka pääsisi paljain jaloin jotain afrikkalaista viidakkotansssi tanssimaan :P
        http://www.youtube.com/watch?v=e-VrfadKbco

Toinen olisi tonttu Ilolias Rohmantti ja samba :))
        http://www.youtube.com/watch?v=C0uHRl-Q8Fo&feature=related

Ja hyvää huomenta!

• tretori
        Putkivalo kirjoitti:

Tuo sun idea oli hauska :)) Tietty toivon että saisin pyörähdyksen jokaisen palstan miehen kanssa, (mikäli niiden varpaat kestää), mutta ykkösenä kävi heti mielessä tuo Afkari, jos vaikka pääsisi paljain jaloin jotain afrikkalaista viidakkotansssi tanssimaan :P

Ja hyvää huomenta!

Luit taas vain puolet tekstistä ja arvasit loput:) Mutta näinhän tästä tuli vielä paljon hauskempaa...
        Jos julkimoista pitäisi valita, niin mua taivuttelisi ehdottomasti näyttelijä Tommi Korpela. Voisinpahan minäkin käyttää korkokenkiä! Ja jos huumorimeininkiä, niin valitsisin Heikki Silvennoisen.
        ..ja palstan miehistä tanssisin mieluusti =DW=:n kanssa - veikkaisin, että oltais taatusti yhtä huonoja, joten ei olisi niin väliksi kumpi tallaa kummamko varpaita..

• Putkivalo
        tretori kirjoitti:

Luit taas vain puolet tekstistä ja arvasit loput:) Mutta näinhän tästä tuli vielä paljon hauskempaa...
        Jos julkimoista pitäisi valita, niin mua taivuttelisi ehdottomasti näyttelijä Tommi Korpela. Voisinpahan minäkin käyttää korkokenkiä! Ja jos huumorimeininkiä, niin valitsisin Heikki Silvennoisen.
        ..ja palstan miehistä tanssisin mieluusti =DW=:n kanssa - veikkaisin, että oltais taatusti yhtä huonoja, joten ei olisi niin väliksi kumpi tallaa kummamko varpaita..

Luin sentään tällä kertaa enemmän kuin otsikon ;))

En minä muita julkkiksia tunne kuin nämä palstahurmurit. Tai en tiedä tekeekö mieli lähempää tuttavuutta julkkis-julkkisten kanssa :)

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Ja hyvää huomenta!

on naistentanssit menossa ;)

päivää vaanpäreelleettäpätkähti vai päivätanssiunelmaa.

niin tota noin hidasta sambaa en oo aiemmin mennykkään, minusta toi kuullostaa enämpi "nojaus&nuoleskelu" musiikilta, vaikka samba miehiä oonkin.

mun "lakerit eli kusiluistimet" saa parketilla parhaiten vauhtiin tän tapasella iskelmällä ;)

http://www.youtube.com/watch?v=p3p61I8qjPw
        (äänitys on vähän huano, mutt ei se menoa haittaa)

siis jos partsulla on tilaa niin se on yhtä liitoa ;)

• N-iCeFlower

No enhän mä edes tiedä, ketä kaikkia tällä palstalla on, niin en pysty valitsemaan. Jahas, julkimoista, hmm.. Kääk, no en mä osaa siihenkään vastata. :)

• Putkivalo
        Ilolias Rohmantti kirjoitti:

on naistentanssit menossa ;)

päivää vaanpäreelleettäpätkähti vai päivätanssiunelmaa.

niin tota noin hidasta sambaa en oo aiemmin mennykkään, minusta toi kuullostaa enämpi "nojaus&nuoleskelu" musiikilta, vaikka samba miehiä oonkin.

mun "lakerit eli kusiluistimet" saa parketilla parhaiten vauhtiin tän tapasella iskelmällä ;)

http://www.youtube.com/watch?v=p3p61I8qjPw
        (äänitys on vähän huano, mutt ei se menoa haittaa)

siis jos partsulla on tilaa niin se on yhtä liitoa ;)

Tonttu kaivautui lumesta!

Mitä nuoleskelua... jätskikiskat on erikseen :)) Vai et tanssi mun kaa! Joudun tyytymään tyynyyn sitten :)) Puuttuu vaan että Afkari ilmoittaa ettei tanssi sikäläistä humppaa.

Noin nopeaan pitäis olla jotain rullia alla. Kahviporoa ainakin! Kyllä mä jotain tanssialattiaa oon sentään opiskellut :P

• Ilolias Rohmantti
        Putkivalo kirjoitti:

Tonttu kaivautui lumesta!

Mitä nuoleskelua... jätskikiskat on erikseen :)) Vai et tanssi mun kaa! Joudun tyytymään tyynyyn sitten :)) Puuttuu vaan että Afkari ilmoittaa ettei tanssi sikäläistä humppaa.

Noin nopeaan pitäis olla jotain rullia alla. Kahviporoa ainakin! Kyllä mä jotain tanssialattiaa oon sentään opiskellut :P

siis man with a golden gun, ei vais vaan mies, joka ei osaa sanoa EI jos tanssiin haetaan ;)

juu valoissa näkee paremmin jos on jääny jämiä suunpieliin ;)

"hän tanssii hiilillä niin kuin kulkis noituuteen...

käärmetanssilla taivaaseen,
        kierros vielä ja uudelleen..."

• Putkivalo
        Ilolias Rohmantti kirjoitti:

siis man with a golden gun, ei vais vaan mies, joka ei osaa sanoa EI jos tanssiin haetaan ;)

juu valoissa näkee paremmin jos on jääny jämiä suunpieliin ;)

"hän tanssii hiilillä niin kuin kulkis noituuteen...

käärmetanssilla taivaaseen,
        kierros vielä ja uudelleen..."

mun ei tarvi sentään seinäruusuna olla :))

Se on jäätelön väärinkäyttöä jos sitä jää suunpieliin! Syödä se kaikki pitää..

Vaaralliselta kuulostaa tuo tanssi kyllä, jos vaan otettais joku tipe-tap väliin ;))

• wewew...w

En tosin ymmärrä tanssimisesta yhtään mitään. Ehkä kyllä ole viitsinyt kytkeä telkkariakaan täällä mökillä. Enkä ymmärrä koko ohjelman suosiota senkään vertaa.

Mutta ransulla on hyvä ryhti ja pokka. Niilläkin pärjää yllättävän hyvin, oletan.

=DW=

• N-iCeFlower

Dreamweaver.. Väittivät ransun olleen varsinainen rytmikone.

• NK:-

Tanssia (muinaisuudessa) harrastaneena kiinnostaa kovastikkin.
      Suosikkia en nyt heti alkuun valitse. Hyviä esityksiä oli jo nyt.

• N-iCeFlower

hieman yllättynyt entisen missin (Sadun) jäykästä menosta. Jotenkin ajattelin, että kun hänellä on ennestään tanssitaustaa, niin olisi notkeaa menoa, mutta eipä ollu, ei.

• gitta5

Ohjelmasta voi lukea aina lehdistä ne kyllä toitottaa ohjelmaa...mikäs siinä ei se haittaa:))onhan se hyvä liikuntamuoto:))

• N-iCeFlower

Lehdistä saa varmasti lukea ja kyllähän täältä netistäkin löytyy tietoa tarvittaessa. :)

• miljoonapulu

Simo Frangen voittaa.

Ohjelmaa en oo katsonut mutta toivon silti Simpan voittavan koska on hauska.

Kun Simon jo näkee niin alkaa hymyilyttämään jo sekin ja kun Simppa kertoo juttujaan niin sillon naurattaa.

2000 luvun alussa Frangen juonsi ohjelmaa Maailman ympäri jota katsoimme mieheni kanssa ja nauroimme vedet silmissä Simon koomisia lausuntoja ja ilmeilyjä. Loistava koomikko :).
      Eikä Alivaltiosiihteeriäkään pidä unohtaa. :)

Simo voittoon osasi tanssia tai ei!

• mutta kyllä se avovaimo oli se joka osasi tanssia. Roosa pääsee pitkälle.

• N-iCeFlower

voi tosiaan päästä pitkälle pelkästään hyvällä koomikon taidollaan, mutta en silti usko ihan voittoon asti. Roosa tanssi mun mielestä tosi hienosti ja jos pitäisi valita jompi kumpi niistä, niin Roosa voittaisi.

• gg-10

En ole seurannut enkä aio.

Anoppi seuraa sitä innokkaasti. Anoppi tykkää "kaikesta kauniista". :)))

• N-iCeFlower

tiirailet salaa telkkarista, tunnusta heti! :)

• Schicksal

kuulkaas..mulle ihan sama...

aivan pe####stä koko ohjelma. Katsoin eka tuotantokautta 5min ja SE RIITTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• N-iCeFlower

siinä vaihtuu kuitenkin ne henkilöt. :P

• .,,..o..o.---

Jotenkin jäi kaivelemaan nuo ostetut ohjelmaformaatit, mitä toi tanssijuttukin on.

Siis joillain on oikeudet johon telkkariohjelma konseptiin ja sitä myydään ympäri maapalloa. Kaikenmaailman bb:t jne.

Kotimaisista formaateista tuli mieleen nopeasti vain pari: kymppitonni, spedenspelit, napakymppi. Muita ei muistunut.

Voisin edullisesti tehdä maailman laajuisen dilin keksimästäni formaatista. Ideana on: " kuka nopeitten laukeaa". Siihen liittyy myös oheisformaatti: " kuka julkkis nopeitten laukeaa".

Oisko jollain suhteita noihin kansainvälisiin telkkarituotanto yhtiöihin??

Tän kun mä myyn, voin tilata intiasta sen Jaguaarin.

=DW=

• N-iCeFlower

Ihanan irstasta. :)

• enkä silmääkään räpäyttänyt ettei mitään jää näkemättä.
      Vitsi että jännitti tanssijoiden puolesta. On kovapaikka mennä näinkin lyhyen harjoittelun jälkeen suoraan lähetykseen ja muistaa askeleet ja kuviot, ryhti ja rytmi.

Mia Nuutilaa veikkaan voittajaksi. Hänessä on jotain samaa säteilyä kuin Vapussa viime vuonna, magneetin lailla vangitsee katsojan.

Rosa Meriläinen yllätti. Pötkii vielä pitkälle.

Julkkismiehet oli hauskoja hupiveikkoja joita viihdeohjelmaan aina tarvitaan.

Hieno homma että Pirkko jaksoi jatkaa ohjelmassa. Toivottavasti pääsee jatkoon ainakin muutaman jakson verran. Tuota...kun se hänen tanssinopettajansakin on niin mahdottoman komea...

• N-iCeFlower

silmääni miellyttää enemmän se Bettinan tanssiopettaja. :)

• N-iCeFlower kirjoitti:

silmääni miellyttää enemmän se Bettinan tanssiopettaja. :)

vai Bettinan tanssinopettaja on sun mieleen. :)

Mä en kuullut mitään Pirkko Mannolan ja hänen tanssinopettajansa haastattelusta kun en saanut silmiäni irti opettajan komeista kasvoista, keskityin vain niihin. :).

Tämä Mika Jauhiainen ja Rolf Nordstömin tanssinopettaja ovat tosielämässä tanssipari keskenään sekä pariskunta.

Kenetkähän palstan miehet haluaisivat tanssinopettajakseen? ;)

• .,..l...l0
        Mariet kirjoitti:

vai Bettinan tanssinopettaja on sun mieleen. :)

Mä en kuullut mitään Pirkko Mannolan ja hänen tanssinopettajansa haastattelusta kun en saanut silmiäni irti opettajan komeista kasvoista, keskityin vain niihin. :).

Tämä Mika Jauhiainen ja Rolf Nordstömin tanssinopettaja ovat tosielämässä tanssipari keskenään sekä pariskunta.

Kenetkähän palstan miehet haluaisivat tanssinopettajakseen? ;)

Meill on kummallakin toi koikkelehtiminen nykyään yhtä kehnoa. Ei tulisi ongelmia vauhdin kanssa.

Lisäksi meillä kummallakin on yhtä huono rytmitaju, sekin synkkais.

Valitettavasti olemme kumpikin yhtä rumia, sekä miehiä, ei siitä tulisi kerrassaan mitään.

=DW=

• .,..l...l0 kirjoitti:

Meill on kummallakin toi koikkelehtiminen nykyään yhtä kehnoa. Ei tulisi ongelmia vauhdin kanssa.

Lisäksi meillä kummallakin on yhtä huono rytmitaju, sekin synkkais.

Valitettavasti olemme kumpikin yhtä rumia, sekä miehiä, ei siitä tulisi kerrassaan mitään.

=DW=

sulle opettajan. hmmm... oletko tumma vai vaalea. Jos olet vaalea valitsen sulle tumman opettajan. Mato Valtosen opettaja olis sulle sopiva :)

Tässä karunnäköiselle miehelle opettaja, olisitte näyttävä pari :)

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2009/parit.shtml?791154

• ={{{.....
        Mariet kirjoitti:

sulle opettajan. hmmm... oletko tumma vai vaalea. Jos olet vaalea valitsen sulle tumman opettajan. Mato Valtosen opettaja olis sulle sopiva :)

Tässä karunnäköiselle miehelle opettaja, olisitte näyttävä pari :)

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2009/parit.shtml?791154

Näin pienelle miehelle pitää olla pienisuisempi nainen.

=DW=

• ..--..,.--..-.
        Mariet kirjoitti:

oletpas sinä nyt hankala oppilas.

Kahlasin kaikki naisopettajat läpi, tämä Wilson Kirwan kaunis opettaja lienee pienisuisin. Valitsen tämän sinulle. Ei valitusoikeutta!

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/tanssiitahtienkanssa2009/parit.shtml?791168

Ainakin oletan että tarkoitit sitä lyhyempää ja vaaleampaa.

Joo, pitäis saada sitten jostain vielä stuntman. Pitänee kysellä Duudsoneilta.

=DW=

• ..--..,.--..-. kirjoitti:

Ainakin oletan että tarkoitit sitä lyhyempää ja vaaleampaa.

Joo, pitäis saada sitten jostain vielä stuntman. Pitänee kysellä Duudsoneilta.

=DW=

Et tarvii stuntmania. Susa Matson on hyvä ja kiltti opettaja, opit varmasti tangon taivutukset ja samban keinutukset itsekin ;).

Ens sunnutaina tanssitaan tähtien kanssa tangoa ja jivea. Sieltä näet alkuun vähän temperamenttista tangon taivutusta. Kannattaa katsoa. :)

• päällimmäisenä tuli ajatus, kuinka Pirkko Mannolaa paheksutaan, kun mies juuri kuollut, ja hän tanssii & esiintyy teatterissa.. Reaktio on ollut vissiin lähes päinvastainen.. Ja myös mulla ajatus, että miehensä ei herää enää henkiin. Ja sairaanakin ollessaan on vahvana persoonana varmaan kehottanut vaimoaan jatkamaan Elämää! Tuun jäämään koukuttuun ohjelmaan, sitä enemmän, kun parien pudotus alkaa.. Eilisen perusteella en osaa arvioida.. Jos jotain, olettaisin ainakin Rosa Meriläisen olevan vahvoilla.. we'll see :)

• N-iCeFlower

Toisaalta ihmettelin hieman Mannolaa, että hänenä olisin jättänyt kisat väliin. Mutta taas toisaalta kuitenkin arvostan hänen vahvuuttaan olla sinnikäs ja pysyä tanssissa mukana. Ei ollut tanssin puolesta paras veto, mutta yllättävän hyvä. Seuraan mielenkiinnolla hänenkin etenemistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6996
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      697
      3080
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1177
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      212
      1046
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe