Noniin....
Aikku on toivottavasti miettinyt sanomisiaan kotosalla ja katsastellu kuinka muut syövät suomalaisia sekä aamu-väli, että iltapalaksi.
Petra nautti Pirjon päänahan sprintissä kevyenä välipalana ja Justiina näytti muille närhen munat aamupalan merkeissä vapaan kympillä.
Vieläkun lisätään norjalais"tytön" (Kristofferssen) kolmas sija ( taitanee valitettavasti olla yhtä hyvä sijoitus kun aikun kautta-aikain paras sijoitus vapaan hiihdossa MC-tasolla), niin voidaan sanoa että tyttö maksoi iltapalat takaisin Aikulle. Taitaa olla niin että eipä ikänainen taida enään saada uutta mahdollisuutta haastaa nuorta norjalaista vapaalla hiihdettäessä.
Virpikin näytti muille luistelutaitojaan. Ei ihan tälläkertaa pystyny roikkumaan Justinan perässä... Sääli... Mikä hienointa, Kaisa Mäkäräinen pesi hiihtokuningattaremme menneen talven lumilta. Ei taida Virpillä olla lääkkeet kohallaan. Vanha rouva jo, osaiskohan jo lopettaa dopingin sävyttämän uransa jo pian?
Kertooko tuo Kaisan 30. sija sitten mitä tasosta? Siis jos keskinkertaisen hiihtovauhdin omassa päälajissaan omaava ampumahiihtäjä on noin korkealla maailmamcup osakilpailussa.... huhhei, jos vaikka Neuner tai Wilhelm laitettas samalle ladulle.
NOLOA Suomalaisnaishiihtäjiltä.
aamu- väli- ja iltapaloja
Jekuttaja_Jeppe
3
494
Vastaukset
Lisää näitä.
- Kuningatar
Kaunis puolatar valloitti Salpausselän ja sai tuhannet sedät kuolaamaan tämän naisellisen hiihtokuningattaren perään. Haastatteluissa hän ei kimitä eikä käytä sopimattomia aamupalan syönti vertailuja, fiksu ja sivistynyt hiihtokuningatar kerta kaikkiaan.
Norjan nuori tyttö näytti myös miten nuoruus tulee syömään vanhat ämmät.- <<>>>>...
joo vaikka oonkin 12v likka niin puolatar vailloitti ulkonäöllään ja hän on todellä järkevä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706