Kehäviittaus?: Esim. A1-solussa näkyy arvo 8. Haluan lisätä siihen 2 niin että uusi tulos 10 näkyy entisen arvon 8 tilalla samassa solussa A1. Mihin kirjoitan kaavan? Kehäviittauksen olen jo sallinut, mutta kunnei missään selviä miten kaavan saa samaan soluun kuin arvon, ei sitä varmaan saakaan?
hätäapua tarvitaan
3
314
Vastaukset
- A.O.
.. soluun kuin arvo. Jos sitten se arvo muuttuukin niin sinähän uutta arvoa antaessasi kirjoittaisit sen kaavan päälle.
Miksi kaava pitää olla samassa solussa? Onhan noita vapaita soluja sarakkeita ja rivejä varmaan niin paljon, että riittää? Muotoilemmalla, linkitämällä, sommittelemalla jne. saa sitten tulostettua sellaisen taulukon kuin haluaa ilman niitä arvosarakkeita jos niistä kerran on jotain haittaa. taulukon moduuliin...
Public vanha As Double
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
On Error Resume Next
Application.EnableEvents = False
If Not Intersect(Target, Range("A1")) Is Nothing Then
Range("A1") = Val(Range("A1")) Val(vanha)
End If
Application.EnableEvents = True
End Sub
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)
vanha = Range("A1")
End Subtaulukon moduuliin...
Public vanha As Double
Private Sub Worksheet_Change(ByVal Target As Range)
On Error Resume Next
Application.EnableEvents = False
If Not Intersect(Target, Range("A1")) Is Nothing Then
Range("A1") = CDbl(Range("A1")) CDbl(vanha)
End If
Application.EnableEvents = True
End Sub
Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)
vanha = Range("A1")
End Sub
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421