Vuokrasin Tehorakennus Pekkalalle -91 Polar 550 GLS -asuntovaunun. Vuokrat on maksamatta ja vaunu palauttamatta. Vaunu on poliisihaussa, mutta vaikea löytää, jos se seisoo jossain mökkityömaalla metsän keskellä. Rekisterinumero on PAY-394, runkonumero (aisassa vaunun alla) 60160-91. Muita tuntomerkkejä sininen väri, takapuskuri ja vasen pyöränkaari halki, vasemman takaikkunan alla paikattu reikä. JOs näet vaunun tai firman miehiä soita heti lähimmälle poliisille ja minulle. 050-5732497
Tuija Juutilainen
asuntovaunu hukassa
5
1119
Vastaukset
- purkaa noita
varaosiksi tosin alustaa ei voi käyttää uuteen käyttöön kun paperit puuttuu. Tai voi jos vanhasta ottaa aisan runkonumeroineen.
- Nimetön
Vaunu löytyi Turun Ruissalon leirintäalueelta.
Nimetön kirjoitti:
Vaunu löytyi Turun Ruissalon leirintäalueelta.
Miten kävi haitko itse vaunun takaisin. Oliko uusi omistaja paikalla, vai vanha vuokraaja?
- hämyakka
Jormalainen kirjoitti:
Miten kävi haitko itse vaunun takaisin. Oliko uusi omistaja paikalla, vai vanha vuokraaja?
Vuokralainen ei ollut käynyt vaunulla kolmeen viikkoon ja oli jättänyt leirintäaluemaksut maksamatta, mikä ei nyt sinänsä yllättänyt.
- rästit ja sait
hämyakka kirjoitti:
Vuokralainen ei ollut käynyt vaunulla kolmeen viikkoon ja oli jättänyt leirintäaluemaksut maksamatta, mikä ei nyt sinänsä yllättänyt.
vaunusi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124