en vaa voi lopettaa syömistä.....
masentuneeksi ovat mut todenneet...mutta tiedä sitten...
tää on nyt jo toinen kerta ku lihoon tällee hirvee nopeesti...
mitä hittoa tämä on?
lihonut olen 45 kg noin puolessatoista vuodessa
4
1166
Vastaukset
- sama85
2 vuotta sitten painoin 56kg..nyt reilusti yli 100kg (167cm) on tämä nii kivaa!
- jep.
Sun verensokeri ja insuliinitasapaino on aivan sekaisin runsaan sokerin ja rasvan mättäämisestä, ei siinä muuta. Siksi lihot nopeasti.
Jos suinkin voit lopettaa ahmimisen niin ala syödä hedelmistä omenoita, vihanneksia ja täysjyväviljatuotteita, tasapainottavat insuliinipitoisuutta. - superme
suosittelen, että hankit apua :I siitä on varmaan vaikee itekseen selvitä.
- Hae nyt ihmees psykolta/lää...
ahmimista lievittävää seronilia,tai vastaavaa se auttaa myös masennukseen.. Kestää tietekin alussa et alkaa vaikuttaan,mut oot muuten koht sairaassa kunnossa:/,koita jaksaa. Ja kun tekee mieli vetää,niin jua saatanasti limua ja mehua.. jos hillitsis hiukan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615