Tehän puhutte TV-sarjasta, kuin se olisi oikeata elämää?
Haloo... kysymyksessä on TV-sarja, johon tehdään käsikirjoitus.
Joky tykkää, joku ei... mutta älkää nyt mielenrauhaanne menettäkö TV-sarjan vuoksi.... se on kaikki satua :)
No johan
te puhutte.....
2
315
Vastaukset
- käsikirjoitettua tarinaa
tottakai minä sen ymmärrän! Mutta kun sarjaa on katsonut niin kauan (minäkin ihan alusta asti), on sarjaan ja hahmoihin ehtinyt kiintyä. Kyse on jokatorstaisesta perinteeestä. Tähän mennessä olin nähnyt joka ikisen sarjan jakson, nyt sitä ei voi enää katsoa. Harmittaa ihan älyttömästi mihin sarja on mennyt, täyttää kuraa nykyään. Ihan orpo olo kun pitää miettiä mitä sitä nykyään torstai-iltaisin oikein tekisi, kun ylimärääistä aikaa on nyt 45 minuuttia. Moista p*****a ei viitsi edes katsoa.
- 45 minuuttia
45 minuuttia.
no kato vaikka: 45 minuuttia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890