Kuukautisten siirtäminen pillereillä

Milloin ne alkavat?

Minulle olisi lääkäriaika (vuositarkastus) juuri silloin, kun kuukautisten pitäisi alkaa. Jos siirrän kuukautisten alkamista parilla päivällä milloin ne alkavat? Yleensä paketin lopettamisesta kuukautiset alkavat kolmen päivän päästä ja ohjeissa lukee, että kuukautisia siirtäessä pitää vain lopettaa syönti ja kuukautiset alkavat. Tarkoittaako tämä sitä, että ne alkavat heti seuraavana päivänä vai niin kuin normaalisti eli kolmen päivän päästä? Ohjeistus ei sitä kerro, enkä ole aikaisemmin kokeillut.

4

328

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukaan tiedä,.

voi alkaa heti, tai sitten ei.

• mutta...

...vain periaatteessa (eli ei välttämättä) vuodon pitäisi alkaa normaalin ajan kuluttua viimeisestä pilleristä, ei heti. Mutta sitä kun ei koskaan tiedä mitä siinä tapahtuu, kun muuttaa rytmiä yllättäen.

• mie vaan

Mulla ainakin ne alkaa kans kolmen päivän kuluttua viimeisestä pilleristä, syön femoden-merkkisiä yhdistelmäpillereitä.. Kannattaa syödä kaks liuskaa putkeen varmuuden vuoksi ettei ne menkat tosiaan ala just sillon ku sulla ois lääkäri.
      Kun itse olen siirtänyt menkkoja niin oon alottanu taukoviikolla paria päivää aiemmin kuin pitäis uuden liuskan ja sit siitä laskeskellu millon seuraavat kuukautiset tulee. Yleensä ne on alkanu kolmen päivän päästä niinkuin normaalistikin, mut ihmisissä ja pillereissähän on eroja, et en osaa varmaks sanoo miten sulla käy.

• Katsotaan nyt sitten, miten käy. Tänään aloitin uutta liuskaa vanhan perään. Ajattelin, että kun yhden pillerin otan niin se riittää. Kolmen päivän päästä pitäisi menkat alkaa eli päivän lääkärikäynnin jälkeen. Kun ei oikein tekisi mieli syödä niitä pillereitä heti perään toista liuskaa.

Mutta voikos sen tehdä niin, että syön nyt vaikka vielä viikon pillreitä ja sitten lopetan? Eikö se nyt niinkin kävisi ja kuukautiset tulisi siirrettyä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7250
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3418
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      158
      1719
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      318
      1682
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1375
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1227
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      249
      1217
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe