on tylsän keskustelupalstoillekirjoittajan lisäksi turvallinen parisuhde :
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/200901298999967_lz.shtml
paras unilääke ainakin naisille :)
5
393
Vastaukset
- Kostuttaja
On järkyttävää, miten suomalainen yhteiskunta pakottaa naiset seksiin unta saadakseen. Hyvin usein Kostuttaja on törmännyt ilmiöön, että naisille kelpaa lähes kuka tahansa mies, jonka he haluavat raahata kotiin valomerkin aikaan, kun eivät muuten saa nukutuksi. Unettomat naiset kukkuvat ravintoiloissa kolmeen neljään yöllä, etsiessään nukuttajaa viereensä.
nukkuu kaikki illat!
- Sanelma*
Hihii, printtasin tämän kahvihuoneeseen ystävällenikin. Totesimme, että on ollut aivan pielessä lääkityksemme, ei muuta kuin pyytää resepti joltain kahviyhteisömme lääkäriltä ja se käpälässä kipittää toiveikkaana Apteekkiin (suosittu seurusteluravinteli Turussa).
Tietty asiasta seurasi myös pohdiskelua KELA-korvauksista - saako tämmöisen vaihtoehtoisen lääkityksen krooniseen unettomuuteen samalla omavastuuosuudella kuten perinteiset pamit...- manna gryn
samalla voi tiedustella mahdollista lääkevaihtoa edullisempaan rinnakkaistuotteeseen.
""
Lääkevaihto = apteekki vaihtaa asiakkaan suostumuksella lääkärin määräämän lääkkeen edullisempaan vaihtokelpoiseen lääkkeeseen ellei lääkäri ole kieltänyt vaihtoa hoidollisin tai lääketieteellisin perustein. Lääkevaihdosta on käytetty myös nimitystä pakkovaihto, josta ei ole kysymys. Asiakas voi aina kieltäytyä vaihdosta.
""" - Miemiemies
manna gryn kirjoitti:
samalla voi tiedustella mahdollista lääkevaihtoa edullisempaan rinnakkaistuotteeseen.
""
Lääkevaihto = apteekki vaihtaa asiakkaan suostumuksella lääkärin määräämän lääkkeen edullisempaan vaihtokelpoiseen lääkkeeseen ellei lääkäri ole kieltänyt vaihtoa hoidollisin tai lääketieteellisin perustein. Lääkevaihdosta on käytetty myös nimitystä pakkovaihto, josta ei ole kysymys. Asiakas voi aina kieltäytyä vaihdosta.
"""Vaan niinkuin usein, vaihdosta joutuu maksamaan!
Kannattaa miettiä ennenkuin hätiköi....
Uuden ja vanhan hinnan erotus jää omaan mekkoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932