Tietääkö kukaan, voiko olla allerginen kaura- tai ruisleseille? Siis vaikka esim. kaurapuurosta ei tule allergista reaktiota mutta kun siihen lisää leseitä niin tulee?
Leseet
3
332
Vastaukset
- tkv
http://www.kolumbus.fi/reipa/Toim033.htm
jos oot nikkelille allerginen tossa voi olla jotain apua, en tiiä. kannattaa kysyä lääkäriltäs. Mulla itsellä on erittäin paha nikkeliallergia.
Onko sulta testattu oletko allerginen suomalaisille viljoille?- löytynyt
Lukematon määrä kosketusallergioita on testattu, en ole varma oliko nikkeli niissä mukana, mutta ei ainakaan tule allergiaa napeista, vetoketjuista, liivin hakasista yms.
En ole myöskään varma onko testattu kotimaiset viljat, kun olen hukannut papereita missä testien tuloksia mutta muistelen että ohra olisi ainakin testattu. Tosi iso määrä testattu myös prick testein. Ainoa mikä näkyy on pujoallergia. - tkv
mulla viljat testattu prick testillä. Sellasella alanimellä kun gliadiini. Se on sellanen missä katsotaan onko yleensäkkään allerginen viljoille. sit jos siitä tulee pahkura niin testataan eri viljat. Kannattaa ihmeessä kysyä sitä testiä jos ei ole tehty. Toi nikkeli-allergia kannattaa kanssa ottaa huomioon jos sitä ei ole tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890