Eli, skannasin tyhjän laskulomakkeen koneelle, miten saan sen muutettua excel muotoon, että voin excelissä täyttää laskut, ja tulostaa ne valmiina asiakkaalle lähetettäväksi?
skannattu lasku excel mutoon?
4
1494
Vastaukset
- fundamentalist
muuten kuin tekemällä raakaa käsityötä.
Tulostamalla skannauksesi paperille ja siitä sitten
mallin mukaan täyttämällä Exceliä kenttä kentältä.
Jos hallitset tätä alaa, voit siitä skannauksesta tehdä jollain ocr-ohjelmalla
.csv-tiedoston ja vähän helpottaa hommaasi.
http://www.google.fi/search?hl=fi&q=excel csv&btnG=Hae&meta=cr=countryFI
En ainakaan keksi (helppoa) oikotietä.- zxcvbnm
Joitain ilmaisia löytyy. Näitä ei ole tarkistettu.
Lara
Laskupohja Openofficeen.
Pikalasku
Laskutusohjelma Windowsille
Arkhimedes
Kirjanpito-ohjelma Windowsille. Perusosa ilmainen.
PKLaku
Laskutuoohjelma. Linux, Apache, Mysql, PHP viritys. Toimii ilmeisesti muissakin kuin Linuxissa.
Pupesoft
Kirjanpito yms. ohjelma vaikka kuinka suurelle yritykselle. Linux, Apache, Mysql, PHP viritys. - zxcvbnm
zxcvbnm kirjoitti:
Joitain ilmaisia löytyy. Näitä ei ole tarkistettu.
Lara
Laskupohja Openofficeen.
Pikalasku
Laskutusohjelma Windowsille
Arkhimedes
Kirjanpito-ohjelma Windowsille. Perusosa ilmainen.
PKLaku
Laskutuoohjelma. Linux, Apache, Mysql, PHP viritys. Toimii ilmeisesti muissakin kuin Linuxissa.
Pupesoft
Kirjanpito yms. ohjelma vaikka kuinka suurelle yritykselle. Linux, Apache, Mysql, PHP viritys.Pitää olla Pklasku eikä Pklaku.
riippuu missä muodossa skannattu tiedosto on. Oletetaan, että esim. kuvana.
1. Lisää kuva Exceliin
2. Muokkaa kuva sopivan kokoiseksi
3. Lisää paikkoihin mihin haluat tekstejä tekstiruutuja ja muokkaile reunat piilot yms., sitten linkität ne soluihin mistä haluat hakea tiedon ko. ruutuun kirjoittamalla kaavariville kun tekstiruutu on valittuna esim. =Taul2!A1
ja sitten eiku tulostamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421