Siis lähinä tarkoitan sitä että onko se kansa nykyään sellainen ex-neukkumainen venäjämielistelijä vai ovatko he nykyään enemmän kallistuneita länteen?
Millainen maa Ukraina on?
4
1250
Vastaukset
- mi-es-i
Olin syksyllä Krimin Jaltalla.Polskuttelin mustassa meressä,söimmeja ,kattelimme paikkoja eikä tollaset jutut tulleet mieleen.
Hienot maisemat,sää aurinkoinen mut illalla
oli viileää(16-17astetta).
Luulen et alle 30v Ukrainalaiset katsoo elämää ilman neukkumieltä. - Reppumatkaaja
Kävin viime keväänä Länsi-Ukrainassa Lvovissa. Upea, unohdettu kaupunki, jonka vanha keskusta on Unescon maailmanperintölistalla. Näyttää pitävän paikkansa, mita lehdissä on kerrottu, eli Länsi-Ukraina on melko länsimielistä. Neuvostoajasta muistuttavat lähinnä vanhat autot, raitiovaunut yms. Itä-Ukrainassa on kuuleman mukaan vielä sympatioita vanhoja aikoja kohtaan.
- Grf
Itä-Ukrainassa on enemmän venäjänkielisiä, mutta eivät välttämättä ole Venäjään kallellaan noin maana. Tosin kuten aiemmin joku mainitsi, vanhemmat ihmiset haikailevat Neuvostoliittoa. Tämä siitä yksinkertaisesta syystä että silloin oli perustoimeentulo turvattu, nyt ei niinkään. Nuoret ovat joka puolella maata "nykyaikaisia". Länsi-Ukrainassa ollaan patrioottisempia ja puhutaan ukrainaa(venäjää kyllä ymmärretään sielläkin).
Maana Ukraina on kaunis ja sieltä löytyy tosi paljon erilaisia kaupunkeja ja luontoa. Suosittelen!- Länsi-Ukrainassa
on todella kaunista seutua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670