Millainen maa Ukraina on?

......

Siis lähinä tarkoitan sitä että onko se kansa nykyään sellainen ex-neukkumainen venäjämielistelijä vai ovatko he nykyään enemmän kallistuneita länteen?

4

1250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mi-es-i

Olin syksyllä Krimin Jaltalla.Polskuttelin mustassa meressä,söimmeja ,kattelimme paikkoja eikä tollaset jutut tulleet mieleen.
      Hienot maisemat,sää aurinkoinen mut illalla
      oli viileää(16-17astetta).
      Luulen et alle 30v Ukrainalaiset katsoo elämää ilman neukkumieltä.

• Reppumatkaaja

Kävin viime keväänä Länsi-Ukrainassa Lvovissa. Upea, unohdettu kaupunki, jonka vanha keskusta on Unescon maailmanperintölistalla. Näyttää pitävän paikkansa, mita lehdissä on kerrottu, eli Länsi-Ukraina on melko länsimielistä. Neuvostoajasta muistuttavat lähinnä vanhat autot, raitiovaunut yms. Itä-Ukrainassa on kuuleman mukaan vielä sympatioita vanhoja aikoja kohtaan.

• Grf

Itä-Ukrainassa on enemmän venäjänkielisiä, mutta eivät välttämättä ole Venäjään kallellaan noin maana. Tosin kuten aiemmin joku mainitsi, vanhemmat ihmiset haikailevat Neuvostoliittoa. Tämä siitä yksinkertaisesta syystä että silloin oli perustoimeentulo turvattu, nyt ei niinkään. Nuoret ovat joka puolella maata "nykyaikaisia". Länsi-Ukrainassa ollaan patrioottisempia ja puhutaan ukrainaa(venäjää kyllä ymmärretään sielläkin).
      Maana Ukraina on kaunis ja sieltä löytyy tosi paljon erilaisia kaupunkeja ja luontoa. Suosittelen!

• Länsi-Ukrainassa

on todella kaunista seutua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1341
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33