Rikkaus & rakkaus -gallup

Pimp Daddy P Smooth

Eräästä suomipoppikipaleesta tuli mieleen:

Oletko rikas?

Oletko rakas?

Oletko saanut elämässäsi rikkautta ja rakkautta tarpeen mukaan vai sen mukaan mitä olet ansainnutkin?

10

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persona-non-grata

mitäkin? On köyhiä, jotka ansaitsisivat olla varakkaampia ... on varakkaita, joille köyhyys ei tekisi pahaa. Millä mittareilla rikkautta mitataan, millä köyhyyttä? Onko se jotain sellaista, mikä löytyy - jos löytyäkseen- omien korvien välistä vai onko se mitattavissa aineellisella materialla? Rakkaus on taas enemmänkin universaalia ... miten kohtaat oman ihmisyytesi, kohtaat sen myös toisessa ja siinä inhimillisessä ja rakkaudellisessa toisen kohtaamisessa taas saat osaksesi sitä samaa, mitä toiselle annoit. Taisi mennä nyt vähän liian filosofiseksi:) ...

• Pimp Daddy P Smooth

oli kysymyskin, mutta ajatuksena lähinnä se, että ihminen lienee tyytyväinen ja onnellinen, vailla kateutta ja katkeruutta, jos omat tarpeet ei ole suuremmat kuin se mitä ihmisellä on. Ihminen on oman onnensa seppä niin rikkaudessa kuin rakkaudessa. Mielestäni jokainen ansaitsee sen mitä on.

• persona-non-grata
        Pimp Daddy P Smooth kirjoitti:

oli kysymyskin, mutta ajatuksena lähinnä se, että ihminen lienee tyytyväinen ja onnellinen, vailla kateutta ja katkeruutta, jos omat tarpeet ei ole suuremmat kuin se mitä ihmisellä on. Ihminen on oman onnensa seppä niin rikkaudessa kuin rakkaudessa. Mielestäni jokainen ansaitsee sen mitä on.

onnensa seppä ja kaikki olisi vain itsestä kiinni, meillä pitäisi jokaisella olla todellinen vapaus oikeus päättää oman elämämme perusasioista. Onko nyt näin tai onko koskaan ollutkaan?

• Pimp Daddy P Smooth
        persona-non-grata kirjoitti:

onnensa seppä ja kaikki olisi vain itsestä kiinni, meillä pitäisi jokaisella olla todellinen vapaus oikeus päättää oman elämämme perusasioista. Onko nyt näin tai onko koskaan ollutkaan?

hyväksyä lähtökohdat ja asiat joita ei voi muuttaa (kuten menneisyys), elää saavuttaakseen elämässään sen mitä haluaa (tulevaisuus) ja erottaa nuo kaksi toisistaan ollakseen tyytyväinen ja onnellinen nykyhetkessä.

"todellinen vapaus oikeus päättää oman elämämme perusasioista"

Mielestäni kaikilla ihmisillä on vapaa tahto. Orjakin voi olla onnellinen joko orjana tai tehdessään kaikkensa vapautuakseen.

• vaille :)

• tosin en taloudellisesti.

Olen myös rakas, itserakas.

• scale

ihan riittävästi. Mä en kaipaa mitään lisää.

Näin ei tosin aina ole ollut.

• Kuka suoran säätää ja väärän määrää...

Tuli vaan eräästä suomipoppikipaleesta mieleen.

Rakkautta on aineski riittävästi...

• Pimp Daddy P Smooth

pisteet asenteesta tähkälle

ja leeville huumorista

...kuka saa ja kenelle annetaan, ja miten raukkamaisesti onnen anti täällä jaetaan...

• vänkyrä-nainen

on vaje. Rikkaudesta en niinkään pidä väliä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3227
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2937
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2455
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2283
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2189
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1626
    8. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      34
      1618
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1613
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1450
    Aihe