Kuka palstalainen vittuilee

eniten

Niin?

11

388

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinoilemaan mut pakko kestää :(

• mää mää

Haist vittu.

• lesbo naiselle mitään pottuilua?

sama kuin sanois alkoholistille,VEDÄ KÄNNIT!

• sun...

Oisko joku sun niinnittelijän kavereista, kenties?

Mä henkilökohtaisesti en jaksa uskoa, että kukaan jaksaisi olla kiinnostunut kyselemään tuonlaisia yhden tavun kysymyksiä keskustelupalstalla koko ajan ( ei varmaan ole ensimmäinen kerta sulle, eikö niin?), jollei henkilöllä a. olis joitakin omia kavereita keskustelupalstalla, joista on kiinnostunut ja/tai jollei b. henkilö itse AINAKIN omaa rekisteröityä nimimerkkiä tai jollei c. henkilö jostakin muusta syystä haluaisi ihan kasatakin tietoa ihmissuhdepalstalle kirjoittavien kirjoittajien vastauksista.

Kertoisitko minulle arvon "niin?"-kysymyksen esittäjä, että miksi vittuilet lukijoillesi yhden sanan negatiivisia mielikuvia herättävällä kysymyksellä? Ja kertoisitko lisäksi ( sen asian, mihin vastauksen jo melkein arvaankin...) että omaatko sinä myös rekisteröityä nimimerkkiä, vaiko et? Ja kolmanneksi: tapauksessa, että JOS omaat, MIKSI ET kirjoita tuonlaisia kysymyksiäsi sillä?

• pitäisikö

sun hankkia huumorintaju?

• sun...
        pitäisikö kirjoitti:

sun hankkia huumorintaju?

Hommaa vittu ite!!

• mahis?
        sun... kirjoitti:

Hommaa vittu ite!!

Lopeta se yksin ryyppääminen arkisin.

• sun....
        mahis? kirjoitti:

Lopeta se yksin ryyppääminen arkisin.

Se, että "ryyppäisinkö" minä vaiko en, ei ensinnäkään a. kuulu sinulle, eikä sinun siksi toisekseen b. jo netikettiinkään liittyen kuulu esittää mulle tuonlaisia kysymyksiä. Siksi kolmannekseen c. : jos nyt sattuisit minua sen verran tunnistamaan (asiastahan en voi tietää, hoh!), että tietäisit esim., että mitä nimimerkkiä olen joskus kauan sitten palstalla aiemmin käyttänyt, niin voin kertoa sinulle, että keskusteluhistoriani on täydellisesti saastattu. Feikkien jne. toimesta.

En "ryyppää".

Saatan joskus ottaa yhden tai kaksikin, mutta mulla ei ole mitään tekemistä sun mielikuvitusmaailmojesi kanssa esimerkiksi sen jälkeen, jos sattuisit aiemmin käyttämieni nimimerkkien keskusteluhistoriaa lukemaan. Kyseessä ovat olleet nettiaddiktoituneet, pahantahtoiset ja/tai jopa sairaat ihmiset siinä, että miten ovat yhden = minun keskustelijamaineen halunneet mustata.

Niitä otti kaaliin varmastikin alunperin pääosin se, kun eivät mielestään pärjänneet asiaväittelyissä. Vei ilmeisesti "huomiotilaa"(?) heiltä itseltään sellaisilta, kun oli puska, joka osasi kirjoittaa ja ( sentään ainakin joskus) sanoakin...En kehu itseäni, mutta niinhän se vain on. En mä mitään huomiota persoonalleni ole tilannut. Jos ihminen = mä säännöllisen epäsäännöllisesti tyyliin vuosia käy keskustelupalstalla ja tekee sinä aikana max. (olenko edes noin paljoa tehnyt?!) kaksi-neljä aloitusta omasta persoonastaan, niin ei sellainen ihminen _hae_ henkilökohtaista huomiota mitenkään erityisesti. Ja olisin mä nyt sen rekisteröidyn nimimerkinkin sentään edes hommanut, jos mä joistakin palstamiehistä olisin syvällisemmin ollut kiinnostunut. *nauraa, mutta lähinnä kiusaantuneena*

Jumbe, älkää aliarvioiko ihmisiä ihan miten päin sattuu.

• scale

joku aloittaa. Muuten en viitti.

• katanamestari

666

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe