hei!syön leponexia...olen syöny sitä kohta n.6vuotta skitsoaffektiiviseen häiriöön..haluaisin siitä eroon...onko joku joka ois lopettanu tämän ja voisi kertoa miten ololle kävin...paheniko olo vai pysyikö sairaus kurissa?uskallanko kokeilla...
leponex
5
771
Vastaukset
- afaafafafafaf
Jos kokeilet, iskee sinulle uusi psykoosi päälle, joka tuhoaa aivojasi lisää ja ennalleen et enää palaudu. Syö vaan kiltisti lääkärin määräämät lääkkeet, vai etkai halua taas hoitoon?
Jos jossain vaiheessa Leponexia voi vähentää, on se tehtävä valvotuissa olosuhteissa. vaikka kysyisit joka palstalla,vastaus tulee olemaan ei.tässäkin sulle oli fiksusti jo vastattu että jos lääke puretaan,tehdään se valvotuissa olosuhteissa.
- helvetistä
suomessa valvottua hoitoa saa, lääkepurkki kouraan ja itse hoidat itses, kokemusta on.
- jätä lääkärin
helvetistä kirjoitti:
suomessa valvottua hoitoa saa, lääkepurkki kouraan ja itse hoidat itses, kokemusta on.
...määräämää lääkettä pois. Vierestä seuranneena
näin, kuinka Leponexin poisjättäminen ajoi läheiseni uudelleen sairaalahoitoon kahdessa viikossa! Tarkoissa sairaalaolosuhteissa nyt Leponexin alasajo ja toinen lääke tilalle!
- kokemusta on
Vähän kerrallaan pienensin annostusta. Vieroitusoireet oli silti melkoiset. Jos ja kun lopetat, niin lääkäri ei siihen lupaa anna, ja jäät kiinni viimeistään verikokeissa. Niitähän oli aika usein?
Eli tee vaikka niin, että katsot jonkun sopivan sivuoireen kirjasta, ja alat siitä valittaa. Sitten pyydät tilalle jotain toista vastaavaa paskalääkettä (että lääkäri ylipäätään suostuu), jotain missä ei tarvii ottaa verikokeita. Ja otat niitä vieroitusoireisiin jos on ihan pakko, ei muuten. Ja viimeistään lopetat sen uuden lääkkeen ennen kuin elimistö ehtii tottua siihen tai leponexin vieroitusoireet on ohi.
Lopetin leponexin näin kuusi vuotta sitten, enkä ole vielä mennyt psykoosiin, en ole kyllä koskaan ollutkaan. Diagnoosi oli sama: skitsoaffektiivinen häiriö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144