Onko 60 v kuumia aaltoja?
Kuumat aallot
14
1207
Vastaukset
kuulemma.....
Itselläni on hormonit vielä käytössä. Syksyllä meinaan lopettaa, sitten tiedän varmemmin......- enää
En ole koskaan syönyt mitään hormoneja ne ovat hyrränneet itsellä ihan hyvin, eikä ole mitään aaltoja, kylmiä eikä kuumia
- hormoonien popsija
Monestiko viikossa rakastelette?
- vaimo-immeinen
meillähän kaikenlaisia haittoja:lapsena känkkäränkkä,murkkuikä,lastentekoaika sitten
tämä kuperkeikkaikä=on menopaussi,kuumat aallot ja
kaikki tavarat väärässä paikassa sekä jalat ei toppaa jatkuvasti jokupaikka paketissa.
Kuumat aallot meni ohi ko struuma tykkäs mun
kilpiksestä ja lekurin puukotuksen jäläkeen
piti ottaa hormoonit käyttöön ko yks kilppis
ei tuottanu keltahormoonia tarpeeksi.
Ei ne niin kamalia oo ne aallot vaikka
voivat kestää loppu elämän.
Ohan siihen nykyään pillereitäki ;-D- naisille
Keltahormooni tuo kaikkien kilpirauhasongelmaisten tärkeä elämää ylläpitävä hormooni, pitäiskö lopetta sen syöminen syöpähörhöilijöiden takia ja kuolla pois. Ei, haluan kuolla rakastettuna, seksikkäänä ja kosteana en kuivana korppuna, mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Ilman orgasmia ei ole elämää jos sitä ei voi saada voi alkaa verhoutumaan käärinliinoihin.
- yleistys
naisille kirjoitti:
Keltahormooni tuo kaikkien kilpirauhasongelmaisten tärkeä elämää ylläpitävä hormooni, pitäiskö lopetta sen syöminen syöpähörhöilijöiden takia ja kuolla pois. Ei, haluan kuolla rakastettuna, seksikkäänä ja kosteana en kuivana korppuna, mutta jokainen tekee kuten parhaaksi näkee. Ilman orgasmia ei ole elämää jos sitä ei voi saada voi alkaa verhoutumaan käärinliinoihin.
Kaikilla naisilla vaan ei ole ongelmia. Tunnen useita, itseni lisäksi, joiden ei ole tarvinnut turvautua pillereihin.
Elämää meilläkin silti on, sitä sexiäkin riittävästi. En tiedä korpuista, enkä kärsi minkään puutteesta.
Ei juurikaan ryppyjä, eikä ongelmia limakalvojen kanssa.
Käärinliinojen ajasta emme onneksi tiedä etukäteen, kaikille se aika kuitenkin tulee, joillekin jo vaikka tänään.
Siihen ei pillerit auta, kun aikamme on täysi. yleistys kirjoitti:
Kaikilla naisilla vaan ei ole ongelmia. Tunnen useita, itseni lisäksi, joiden ei ole tarvinnut turvautua pillereihin.
Elämää meilläkin silti on, sitä sexiäkin riittävästi. En tiedä korpuista, enkä kärsi minkään puutteesta.
Ei juurikaan ryppyjä, eikä ongelmia limakalvojen kanssa.
Käärinliinojen ajasta emme onneksi tiedä etukäteen, kaikille se aika kuitenkin tulee, joillekin jo vaikka tänään.
Siihen ei pillerit auta, kun aikamme on täysi.Luontaistuotteilla voi palata ajassa taaksepäin...
- vaimo-immeinen
kaimaliini kirjoitti:
Luontaistuotteilla voi palata ajassa taaksepäin...
Juuri ennen tietsikalle tultuani oli alkanut
Voimala-ohjelma.
Jossa käsiteltiin Luontaistuotteita.
Katselin ja kuuntelin jonkin minuutin ei kiinnoita.
Laiton telkkarin kiinni.
Sen verran kuulin,että
ei edes inkiväärissä ole sitä mitä väitetään.
Minulta poistetiin aikoinaan
vasenkilppirauhanen
samalla,kun struuma.
Silloin käytin ekaks geeliä
vaihdoin laastareihin.
Olin ryhmiksessä töissä.
Ollessani lasten kanssa ulkona näkyi laastari
pureroni alta ja he ihmettelit miksi se on siinä.
Mulla on niin iso maha,että se pitää olla teipillä
kiinni muuten se halkee.
Jännä juttu kertoivat kotonaki.
Asiaan palatakseni,lopetin hormoonit
muutama vuosi sitten.
Estrogeeliä käytän nyt varmaan loppu iän---muuten on "PIUKAT PAIKAT" !
- kai nyt enää
Itselläni vaihdevuodet olivat noin 50-vuotiaana ja vähän siitä ylöspäin. Ei ollut kovin pahana, mitää siihen ei tarvinnut popsia. Melkein huomaamatta meni ohi!
- elämä opetti
hormooneja,mutta en ollut oma itseni ja lopetin.
Oikeastaan nyt kun alkaa aallot olla historiaa,olen huomannut miten miehet kiinnostamaa enempi ja enempi...
Myös tullut mieleen,miehethän on mukavia,vaikka olin parisuhteessa vuosikymmeniä,en osannut arvostaa.
Nyt ei ole miestä,mutta tekisin toisin jos olisi.En voi edes kuunnella,jos joku arvostelee miestänsä negatiivisesti.
Miksi sitä huomaa hyvän,vasta kun on menettänyt? - meni ohi
Minulla ei ollut sanottavimmin vaihdevuosivaivoja. Kuumia aaltoja oli harvakseen puolisen vuotta. Menivät ohi luontaistuotteilla. En voinut aikoinaan käyttää e-pillereitä, niin hormonihoidot eivät innosta. Hyvin voin, ei ole kolotuksia, enkä ole aina väsynyt.
Meitä naisia on moneen junaan, minulla on ystävätär joka 70- kymppisenä käyttää kahden eri lääkärin määräämiä laastareita, toinen Tallinasta, eikä voi kuvitella lopettavansa koska hänelle kuukautisvuoto on henkisesti tärkeä ja saa hänet tuntemaan itsensä naiseksi. - Fridanna
meni ohi kirjoitti:
Minulla ei ollut sanottavimmin vaihdevuosivaivoja. Kuumia aaltoja oli harvakseen puolisen vuotta. Menivät ohi luontaistuotteilla. En voinut aikoinaan käyttää e-pillereitä, niin hormonihoidot eivät innosta. Hyvin voin, ei ole kolotuksia, enkä ole aina väsynyt.
Meitä naisia on moneen junaan, minulla on ystävätär joka 70- kymppisenä käyttää kahden eri lääkärin määräämiä laastareita, toinen Tallinasta, eikä voi kuvitella lopettavansa koska hänelle kuukautisvuoto on henkisesti tärkeä ja saa hänet tuntemaan itsensä naiseksi.Hyvä sanonta. Mutta kaikkea sitä ihminen haluaa kuin kuukautisia koko ikänsä. On naiseus kaikenlaisesta kiinni!
Söin hormooneja kuukautisten loppumisesta siihen saakka, kun jäin eläkkeelle ja silloin lopetin. Ajattelin, että työssä en ole känkkäränkkä ja vaihda väriä alvariinsa. Tulihan ne aallot tietenkin sitten, mutta ei järin vahvoina.
Limakalvojen kuivumiseen on omat lääkkeensä.
Alan olla kuitenkin jo sinut itseni kanssa, joten vanhuus saa tulla siinä tahdissa kuin tulee. Olen saanut jokseenkin hyvät geenit, joten eipä hätää toistaiseksi. - vaimo-immeinen
Fridanna kirjoitti:
Hyvä sanonta. Mutta kaikkea sitä ihminen haluaa kuin kuukautisia koko ikänsä. On naiseus kaikenlaisesta kiinni!
Söin hormooneja kuukautisten loppumisesta siihen saakka, kun jäin eläkkeelle ja silloin lopetin. Ajattelin, että työssä en ole känkkäränkkä ja vaihda väriä alvariinsa. Tulihan ne aallot tietenkin sitten, mutta ei järin vahvoina.
Limakalvojen kuivumiseen on omat lääkkeensä.
Alan olla kuitenkin jo sinut itseni kanssa, joten vanhuus saa tulla siinä tahdissa kuin tulee. Olen saanut jokseenkin hyvät geenit, joten eipä hätää toistaiseksi.ehkäistiin,kun ekat ehkikset oli tehä hulluks.
Toisen vauvan jäläkeen neuvolassa lääkäri ehotti
taas ehkäsypillereitä.
En ota mun pää ei kestä niitä.
Kortsuilla on pärjätty ennenki.
No,pidä huoli ,että niitä on kotona.
Tokasin kaupastahan niitä saa.
Ei oo sen jälkeen ehotettu ehkiksiä.
Hormoonit tuli vasta tuon struuman takia.
Menkat loppu jo vähän yli viiskymmisen.
Vanha loru :Ei nyt,nyt nyt,mull on net,net,net.
Pyyvä ensviikolla ni saat het,het,het. - 61 myös
vaimo-immeinen kirjoitti:
ehkäistiin,kun ekat ehkikset oli tehä hulluks.
Toisen vauvan jäläkeen neuvolassa lääkäri ehotti
taas ehkäsypillereitä.
En ota mun pää ei kestä niitä.
Kortsuilla on pärjätty ennenki.
No,pidä huoli ,että niitä on kotona.
Tokasin kaupastahan niitä saa.
Ei oo sen jälkeen ehotettu ehkiksiä.
Hormoonit tuli vasta tuon struuman takia.
Menkat loppu jo vähän yli viiskymmisen.
Vanha loru :Ei nyt,nyt nyt,mull on net,net,net.
Pyyvä ensviikolla ni saat het,het,het.Itseäni harmittaa keltarauhashormonin määräys. Se tekee kuukautiset "vanhallekin".. Onneksi on vain yksi jakso jäljellä.
Kuumia aaltoja oli joskus ja kesti pari tuntia.
Kuivuutta estää hyvä kostuttaja. Omani hallitsee sen taidon. Luomua, luomua. Kohtuudella kaikkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706