Kumpa joku

keksisi

Aikakoneen. Matkustaisin heti vuoteen 1985 ja kävisi parhaassa vireessä olevan Juice Leskinen & Grand Slamin keikalla. Valitettavasti olen sen varran nuori ettei ollut koskaan mahdollisuutta nähsä kokoonpanoa livenä.

5

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afroditen_poika

Sama vika :( Olisi hienoa nähdä Juice ja Grand Slam elämänsä tunnossa, tai ylipäätään edes Juice livenä.

Olin jopa lähdössä kesällä 2006 Kuopion satamatorille Juicea katsomaan ihan vaan siksi, koska arvelin ettei hän enää kauaa keikkaile. Jätin reissun kuitenkin väliin. Kyseinen Kuopion keikka jäi sitten Juicen viimeiseksi.

• hippinuorukainen

sama juttu täällä, kyttäilin lähistöllä olevia juicen keikkoja että ehtisin hänet livenä nähdä. tuohon aikaan oli jo selvää ettei niitä keikkoja jokatapauksessa olisi enää montaa, jostain syystä jäi lähtemättä.. onneksi laulut elävät edelleen.

• juusoko

kahdesti, molemmat Tampereella. Ylioppilastalolla ja sitten Luontoliiton talvipäivillä yhdellä koululla. Oli mahtava meininki molemmissa ja Juice oli vedossa.. Sitten tietysti tamperelaisena näin Juicea muutaman kerran kaduilla ja kapakoissa.

• Don-Pate

Itse olin Kuopion tanssii ja soi päätös konsertissa, se oli joskus 85-86, sitten kävin Juicen-torin avajaisissa. Molemmat ilmaiskonsertteja, toimeentulovammainen=köyhä kun olen.
      Molemmat hienoja keikkoja, Kuopiossa Juice tarjosi myyntiin sukkahousuja joissa oli esiintynyt, olihan kyseessä TANSSII ja soi tapahtuma.
      Juice korosti, että housuissa on haarakiilakin;-)

• K. Vaakku

"Toivon vaan että törmään aikakoneeseen
      joka veis mut aikaan toiseen
      jossa ei tarttis pohtia kaikkee arkista
      vaan vois etsii totuutta Arthur C. Clarkista"

Kukas riimittelikään näin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3037
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2530
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2323
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1913
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1499
    Aihe