Jalostukseen tarjotaan mustavalkoinen Siperianhusky uros (Tum.ruskeat silmät). Komea ja näyttävä herrasmies, joka omistaa huipun suvun.
Näyttelyissä kerran käyty. Rakenteesta vaaleanpunainen nauha (erinomainen) ja askelista sininen nauha. (Hyvä)
Akista voit lukea lisää sen nettisivuilla www.indiankumar.webs.com
Akin kasvattajan kennel www.konuvereskennel.ee
m_jaatinen@netti.fi
Jalostukseen tarjotaan Siperianhusky
7
794
Vastaukset
- häh?
"Rakenteesta vaaleanpunainen nauha (erinomainen) ja askelista sininen nauha. (Hyvä)"
Jalostustietokannan mukaan koirasi ei ole käynyt näytteyissä. Eikä näyttelyissä anneta nauhoja erikseen liikkumisesta ja rakenteesta, vaan koira kokonaisuutenaan saa yhden ainoan nauhan. - tarkennusta
Näyttelyt olivat 14.3.09. Kuvia näyttelyistä nettisivuilla.
Sai rakenteen arvostelun jälkeen vaaleanpunaisen nauhan, liikkeiden arvostelun jälkeen sinisen. Sitä tarkoitin.- lisäystä
että kuvista huomaat molemmat nauhat.
Joissakin näyttelyissä voi olla erilaiset arvostelumenetelmät kuin toisissa. Näissä näyttelyissä Huskyt arvosteltiin näin. - selvennystä
lisäystä kirjoitti:
että kuvista huomaat molemmat nauhat.
Joissakin näyttelyissä voi olla erilaiset arvostelumenetelmät kuin toisissa. Näissä näyttelyissä Huskyt arvosteltiin näin.Ilmeisesti olet noviisi koiranäyttelyissä...???
Koirasi lienee saanut ERIn (erinomainen) yksilöarvostelussa ja sitten kilpailuluokassa toisen sijan, mistä osoituksena sininen nauha.
Tutustu näyttelysääntöihin Kennelliiton sivuilta:
http://www.kennelliitto.fi/NR/rdonlyres/26B6DE05-1C5E-4DF2-88F6-5AF138F87902/0/Koiranayttelysaannot.pdf
Hienosti kuitenkin sijoituttu Tampereella !!! - noviisi olen
selvennystä kirjoitti:
Ilmeisesti olet noviisi koiranäyttelyissä...???
Koirasi lienee saanut ERIn (erinomainen) yksilöarvostelussa ja sitten kilpailuluokassa toisen sijan, mistä osoituksena sininen nauha.
Tutustu näyttelysääntöihin Kennelliiton sivuilta:
http://www.kennelliitto.fi/NR/rdonlyres/26B6DE05-1C5E-4DF2-88F6-5AF138F87902/0/Koiranayttelysaannot.pdf
Hienosti kuitenkin sijoituttu Tampereella !!!Olen näyttelyasioissa täysin amatööri. Ne olivat ensimmäiset sekä minulle että koiralle. :)
- joukkoon...
noviisi olen kirjoitti:
Olen näyttelyasioissa täysin amatööri. Ne olivat ensimmäiset sekä minulle että koiralle. :)
Tervetuloa näyttelyharrastajien joukkoon. Se on ihan mukavaa toimintaa, mutta hanki itsellesi taustatietoa näyttelyistä, rodusta ja jalostuksesta.
Voi herättää aika paljon hymyjä, kun käy kerran näyttelyssä (14.3.) ja heti seuraavana päivänä tarjoaa koiraa jalostukseen (15.3.) - ymmärtämättä edes mitä näyttelyssä on tapahtunut ;-)
Tämä ihan kaikella ystävyydellä. Kyllä ne asiat siitä vielä selviävät.
- huskylainen
Kannattaisi varmaan näyttelykehien lisäksi tutustua siperianhuskyn perinnöllisiin sairauksiin ja olla sen verran vastuullinen "jalostusuroksen" omistaja että tarkistat koirasi silmät virallisesti ENNEN kuin se astuu narttuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645