asemaan olen ikäni pyrkinyt:-D)))))))))))))))))
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200903159246092_uu.shtml
Tähän tavoiteltuun
11
236
Vastaukset
- beenthere
Tuo kyllä kieltämättä antaisi liikkumavaraa. Ei niin äkkiä aiheuttaisi kohua, kun kaikkea jo osattaisiin odottaa.
Toisaalta se voisi merkitä oman rauhan menoa. Kaikkia kiinnostaisi, mitä se kylähullu nyt aikoo.
Yritäpä saada tuo titteli siellä teidän kylillä ja kerro sitten millaista se on.saavuttanut osan tuosta asemasta olemalla poikkeava tyyppi. Machokulttuurin keskellä elää mies, joka on pitänyt mm. lastenkerhoa, satutuntia kirjastossa, ATK-kerhoa eläkeläisille ja liikuntaharrastusta mielenterveykuntoutujille. Olen täällä tulokas ja ihmiset eivät oikein tiedä miten minuun pitäisi suhtautua.
- bubastis.tmi
Teotwawki kirjoitti:
saavuttanut osan tuosta asemasta olemalla poikkeava tyyppi. Machokulttuurin keskellä elää mies, joka on pitänyt mm. lastenkerhoa, satutuntia kirjastossa, ATK-kerhoa eläkeläisille ja liikuntaharrastusta mielenterveykuntoutujille. Olen täällä tulokas ja ihmiset eivät oikein tiedä miten minuun pitäisi suhtautua.
olisin kyllä ykkösvalinta, tiedän sen :) Eräässä entisessä lähiöbaarissa sain "Äkkijyrkkä" tittelin kun kävin siellä lukemassa omia runojani selvinpäin kukkaseppele päässä. Siitä on jo vuosia, mutta asiaa ei ole unohdettu :)
bubastis.tmi kirjoitti:
olisin kyllä ykkösvalinta, tiedän sen :) Eräässä entisessä lähiöbaarissa sain "Äkkijyrkkä" tittelin kun kävin siellä lukemassa omia runojani selvinpäin kukkaseppele päässä. Siitä on jo vuosia, mutta asiaa ei ole unohdettu :)
Mäkkäri?
- bubastis.tmi
Teotwawki kirjoitti:
Mäkkäri?
"Hideway" Suurmetsässä, Jakomäen kupeessa.
- konna
bubastis.tmi kirjoitti:
Kerran olen minäkin joutunut eksyksiin Helsingissä, kun nukahdin bussissa.
Olin päätynyt Metsälä nimiseen paikkaan keskellä citiä. Sen pahemmin ei ihminen enää voi olla hukassa.
Onneksi kuski oli ystävällismielinen aboriginaali, joka palutti minut takaisin kartalle ilman extraveloitusta;D konna kirjoitti:
Kerran olen minäkin joutunut eksyksiin Helsingissä, kun nukahdin bussissa.
Olin päätynyt Metsälä nimiseen paikkaan keskellä citiä. Sen pahemmin ei ihminen enää voi olla hukassa.
Onneksi kuski oli ystävällismielinen aboriginaali, joka palutti minut takaisin kartalle ilman extraveloitusta;Dneljä vuotta töissä:-)
bubastis.tmi kirjoitti:
olisi voinut olla Mäkkäri, kun olemme keskustelleet asuinpaikastasi. Mäkkärihän on (tai oli) legendaarinen kuppila siinä ihan lähellä.
- bubastis.tmi
Olisin myöntänyt tittelin jo hakemuksen painon perusteella :D
Tuo sama ukko taidetaan valita joka vuosi, eikä hän hevillä näköjään siitä irti päästä.
Helsingissä valinta pitäisi tehdä lähiökohtaiseksi, koska täällä on eniten hulluja per neliökilometri. - konna
tuo oikea kylähulluus.
Nykyään ei enää ymmärretä, mutta aikoinaan joka kylässä oli aivan oikeasti (vähintään) yksi kylähullu, joka toikkaroi täysin seinäpäisenä siellä sun täällä. Nykyään ne toikkaroivat lähinnä täällä atte-palstalla.
Itsekin olen tavannut pari oikeaa kylähullua.
Yleensä kylähulluihin suhtauduttiin positiivisella mielellä, eivätkä kylähullut aiheuttaneet mitään kovin suurta vahinkoa. Tässä suhteessa asiat ovat pysyneet entisellään;) Sääli jos häviävät..
http://www.youtube.com/watch?v=f6Rfk_Ahlm0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236