Kunnallisen uimahallin yleisen saunan miesten puolen saunakerho kokoontui.
1§
Puheenjohtaja avasi kokouksen ja totesi, että paljon on äijiä paikalla.
2§
Tämän päivän Hs kertoi, että ruotsalaiset ovat havainneet,että kalaa syöneet pojat ovat viisaampia kuin sitä syömättömät.
Keskusteltiin aiheesta ja ihmeteltiin, mistä ihmiset tiesivät Suomessa ennen vanhaan, että kalan syönti kannattaa, sillä sanonta "syökee särkee, se kasvattaa järkee," oli kaikille tuttu.
Todettiin, että ei ne ruottalaiset paljon tiedä, kun tuonkin vasta nyt hiffasivat.
3§
Joku aloitti keskustelun miesten turvattomuudesta kaduilla ja toreilla, siellä kun ei kuulemma tiedä, kuka vastaan tule on femisti ja kuka ei.
Todettiin, että tosi miehen ainoa turvallinen paikka on vesi, siellä kun ei ole mahdollista saada tulta munille.
4§
Puheenjohtaja päätti kokouksen ja määräsi kaikki uimaan.
Saunakerhon kokous
13
524
Vastaukset
- sinisirkku<
Kokous teillä!
Sait ihan ääneen nauramaan.Kyl mää ihan samaa mieltä oon niist feministeistä:D - jjoutava
miten tämä liittyy aiheeseen mutta kaupan penkille oli jätetty CD Suomalaista rokkia
32 sinivalkoista hittiä.
Kassatytöltä kysyin uskallanko ostaa sen kun penkiltä sen löysin.
'Kyllä jos on teillä CD soitin'
'Onon DVD-kin'
'No jos rokki kiinnostaa'.
'Kyllä hyvinki, hittejäkin ovat ja 32 eri bändiä esittämässä.
Tyttö oli varmaan sitämieltä ettei äijäpaha ymmärrä mitä on tekemässä.- ymmärrä
onko teällä etdes mitään hengissä outua on että jos påäivistys ole niin edes joku jotakin sanoisi kyllä sanon että kuollut on koko 70
- näistä
ymmärrä kirjoitti:
onko teällä etdes mitään hengissä outua on että jos påäivistys ole niin edes joku jotakin sanoisi kyllä sanon että kuollut on koko 70
muutanmasta lukijasta turhhaa vaahota mitä niillä on sanomista ei mittään.
Urhheilusta ne voi jottai käsittää mutta eipä muusta. - sitä ne kahtoo
näistä kirjoitti:
muutanmasta lukijasta turhhaa vaahota mitä niillä on sanomista ei mittään.
Urhheilusta ne voi jottai käsittää mutta eipä muusta.no yks joka paikassa vaahtoo.
- päähän ottoo
sitä ne kahtoo kirjoitti:
no yks joka paikassa vaahtoo.
kun kukkaan ei ossaa ottoo, lukkee muttei pukaha.
- ossoo kun
päähän ottoo kirjoitti:
kun kukkaan ei ossaa ottoo, lukkee muttei pukaha.
tulloo oikommaan nuo palstan kuninkkattaret ja kuninkaat ja sitten poistamis nappia painaavatten.
- tosissaankino
ossoo kun kirjoitti:
tulloo oikommaan nuo palstan kuninkkattaret ja kuninkaat ja sitten poistamis nappia painaavatten.
meillähän stä oes snomista, ryökäle kun tuo mure on huonontunu, annappa sinä tulla ku ossoot.
- mittee ossoo
tosissaankino kirjoitti:
meillähän stä oes snomista, ryökäle kun tuo mure on huonontunu, annappa sinä tulla ku ossoot.
sinnuu yritän matkii ko nii mukavalta ja ossoovaiselta vaikutat, pitäskö meijän iha trehvit tehä.
- vaekka
mittee ossoo kirjoitti:
sinnuu yritän matkii ko nii mukavalta ja ossoovaiselta vaikutat, pitäskö meijän iha trehvit tehä.
minulle kyllä passaa miäshä minä mutta onko se vika joson miäs onkohan täälä jottae rajotuksia enmäkyltiä.
- naisimmeine
vaekka kirjoitti:
minulle kyllä passaa miäshä minä mutta onko se vika joson miäs onkohan täälä jottae rajotuksia enmäkyltiä.
arvelen että ihana oot kun nuo juttuis siltä vaekuttaapi ,no kahtelen tuon Mehtolat. Kukapa meetä rajootaisi vai onkos siulla oma hellapolliisi.
- Mehtolat
naisimmeine kirjoitti:
arvelen että ihana oot kun nuo juttuis siltä vaekuttaapi ,no kahtelen tuon Mehtolat. Kukapa meetä rajootaisi vai onkos siulla oma hellapolliisi.
voi vietävä ku minä oon melekeen vähä vaille vappaa.
Haitanneeko tuo lainapolliisi tuo on, huonosa kunnosa se on jo, joutaa lähtiä.
Kävin vielä uinnin jälkeenkin saunassa.
Oli ihan kiva lueskella noita saunojien höpinöitä.
Sitten sattui silmääni ensin yksi asia.
Tämä olikin muuttunut sekasaunaksi.
No, se ei minua haitannut, kivempaa vain oli.
Toinen asia, mikä sattui silmään, oli kirjoitusten pituus.
Textareillako te tänne kirjoittelette, kun kaikki taisivat olla alle 160 merkkisiä juttuja, vai onko tuo supisuomalainen kulttuuri iskenyt tännekin.
Haloo, kyllä täällä saa ilman kustannuksia kirjoittaa pitempiäkin juttuja, meinaan vaan, jos ette tienneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564890Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202265- 1031444
- 891374
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231356Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1351165Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681085Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi266993- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75965