Itsenäisyyspäivän juhliminen on turhaa, koska Suomi ei ole enää itsenäinen. Vuonna 1995 Suomen kansa omasta tahdostaan luopui itsenäisyydestä.
Miettikää vaikka 141-maataloustukineuvotteluja. Jos Suomi olisi itsenäinen, se voisi maksaa viljelijöille vaikka kuinka suuret tuet, mutta nyt EU rajoittaa tukien maksamista ja maatalous ja ruoantuotanto loppuu Suomesta ja seuraavassa sodassa Suomen kansa kuolee nälkään.
ITSENÄISYYSPÄIVÄ ON TURHA
kansalainen
1
331
Vastaukset
- tintti
Onhan totta, että EU:n myötä itsenäisyyteen kuuluvia asioita on rajoitettu, mutta mielestäni itsenäisyypäivän vietto ei ole turhaa. Näen sen kunnianosoituksena sotaveteraaneille, joiden ansiosta Suomessa on hyvä elää ja elintaso on korkeampi kuin se todennäköisesti olisi, jos olisimme osa Venäjää. Lisäksi se, ainakin minun mielestäni, edistää yhteenkuuluvuudentunnetta.
Ymmärrän pointtisi, mutta näen asian eri kantilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195