Hei!
Löytyykö mukavaa seuraa 35-v. heteronaiselle. Voit olla mies/nainen tai porukka, mutta yksin on tylsä nähdä paikkaa ja käydä syömässä. Itselläni on tarkoitus päästä hetekesi pois Suomesta ja nauttia rentouttavasta lomasta.
Viihteelläkin olisi kiva käydä, mutta joka ilta en ole ole menossa,vaan fiiliksen mukaan.
Odottelen postia. :) vsimies@city.fi
Turkin Alanyaan lähtijöitä 9.5.09???
4
484
Vastaukset
- nuorekas48
Olen menossa Alanyaan 9.5 ja olen siellä kaksiviikkoa.
Kenen matkatoimiston kautta olet lähdössä? Oletko aikaisemmin ollut kohteessa? voisit laittaa viestiä minulle vsimies@city.fi
- nuorekas48
vsimies kirjoitti:
Kenen matkatoimiston kautta olet lähdössä? Oletko aikaisemmin ollut kohteessa? voisit laittaa viestiä minulle vsimies@city.fi
Moi. Matkani on Tjäreborgin. Olen ollut Alanyassa useamman kertaa. Viime kesänä kävin viisi kertaa. Olen ollut Lomamatkan, Deturin, Aurinkomatkojen ja Tjäreborgin matkoilla. Minusta nämä Tjäreborgin matkat ovat olleet parhaita, siksi varasin tämämkin matkan sieltä. Kieli taitoa mulla ei paljoa ole mutta hyvin olen tullut toimeen siellä.
nuorekas48 kirjoitti:
Moi. Matkani on Tjäreborgin. Olen ollut Alanyassa useamman kertaa. Viime kesänä kävin viisi kertaa. Olen ollut Lomamatkan, Deturin, Aurinkomatkojen ja Tjäreborgin matkoilla. Minusta nämä Tjäreborgin matkat ovat olleet parhaita, siksi varasin tämämkin matkan sieltä. Kieli taitoa mulla ei paljoa ole mutta hyvin olen tullut toimeen siellä.
Hei!
Kiva juttu. Itse olen menossa Fnnmatkojen kautta.
Mihinkä aikaan sinun lento lähtee? minulla klo 0600 aamulla. Olisi kiva vaihtaa kuulumisia mieluiten sähköpostin kautta. Mullakin aika heikko kielitaito, mutta aina olen matkalla joten kuten pärjännyt. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927