Hei, törmäsin juuri äsken kamalaan videoon, jossa näytetään miten turkis- ja muita eläimiä kohdellaan.
http://www.petatv.com/swf/video.swf?v=tim_gunn_fashion_victims_peta_high
Nyt mun vaatekaapistani lähtevät kaikki turkikset ja turkissomisteet kaatopaikalle!
verinen muoti
4
580
Vastaukset
- Nyyh.
"Nyt mun vaatekaapistani lähtevät kaikki turkikset ja turkissomisteet kaatopaikalle!"
Onko viestisi provo vai oletko oikeasti noin tynnyrissä kasvanut? Ikävää, jos kaikkien näiden vuosien jälkeen tuo kys. video pilasi ruusuiset mielikuvasi turkiselukoiden kohtelusta. ^o)
Btw turkikset eivät ole olleet "muodissa" enää vuosiin.- mutta somisteet
somisteet ovat piiloturkiksia.
Myöskin jotkut tekoturkikseksi väitetyt somisteet ovatkin itse asiassa kiinalaista kissaa tai koiraa. - on nahkaa
mutta somisteet kirjoitti:
somisteet ovat piiloturkiksia.
Myöskin jotkut tekoturkikseksi väitetyt somisteet ovatkin itse asiassa kiinalaista kissaa tai koiraa.Nahkasormikkaat ja kengät on myös entisiä turkiksia!!
- Vege-Elsi
on nahkaa kirjoitti:
Nahkasormikkaat ja kengät on myös entisiä turkiksia!!
...en osta enkä käytä turkiksia tai nahkatuotteita. Poikkeuksena on, että voisin ostaa nahkatuotteita käytettynä esim. UFF:stä tai kirpputorilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351