Eli, treffasin netin kautta 25 tai 26 naista viime vuonna. 1 kanssa oli noin 2kk jonkunlainen suhde (jonkunlaisella tarkoitan sitä että nainen oli samaan aikaan panosuhteessa 3-4 miehen kanssa [paljastui vähitellen ja etenkin sitten jälkikäteen] - ja me ei vielä edetty edes panoasteelle) ja yhden kanssa sellainen noin kuukauden suhde (tosin nähtiin vain kahdesti, mutta aikomusta oli enempäänkin mutta sitten väliin tuli molempien ulkomaanmatkat ja joulu ja itsellä oli sen jälkeen niin kova flunssa etten päässyt juuri ja juuri edes sängystä [pyöriskelin munasillaan hangessa saunan jälkeen ja sain silmä-, korva-, virtsatien ja varmaan muutkin tulehdukset]).
Eli nyt etsinkin maailman epätoivoisimmin itselleni nettitreffiseuraa! En tällä hetkellä, tai koko vuonna, ole edes viestitellyt naisten kanssa, yli viikkoa! Ei ole ollut lähelläkään minkäänlainen tapaaminen!
Sanotaan että rakkauden eteen pitää tehdä töitä ja olla aktiivinen. No nyt sitä yritän tälläkin tavalla.
Naiselta toivon seuraavia:
- sinua ei haittaa että olen epätoivoinen
- sinua ei haittaa että olen etsinyt naista hyvin aktiivisesti ja huonolla menestyksellä
- sinua ei haittaa ettei minulla ole juuri ollut yli 2kk suhteita
- sinua ei haittaa että harvoissa suhteissa olen edennyt edes panoasteelle
- asut Suomessa, viimeistään kesällä
- olet 150-190 senttiä pitkä
- painat 40-80 kiloa
- ikäsi on 18-39
- yleissivistyksesi on suht hyvä (parempi kuin Miss Suomi -finalisteilla eli tunnistat Jyrki Kataisen valokuvasta ja tiedät kuka on Suomen presidentin puoliso jne)
- olet suurinpiirtein ja enimmäkseen hyväsydäminen, ystävällinen, lämmin, mielikuvituksellinen, aito, avoin, ja jotain muuta sellaista
- et tupakoi etkä käytä huumeita, et siis polta edes pilveä
- et ole vegaani
Sen enempää en kehtaa toivomuksia luetella, koska haluan saada edes yhden vastauksen. Nytkin taisin ottaa vähän riskiä...
Tietoja minusta täällä:
http://treffit.suomi24.fi/showUserProfile.do?id=892
Treffit voisivat olla seuraavan 3 kuukauden sisällä. Ne voisivat sisältää sinut, minut, ja vaikka tv:n katselua. Tai jos keksimme jotain kiinnostavampaa niin sitten sitä.
Vastaa Suomi24-treffeillä tai sähköpostiini:
punapaitainen@yahoo.com
Nettideitatkaa minut, pliis...
13
1607
Vastaukset
- pliiiz
Tuossa tilanteessa kannattaa pitää pitkä tauko.
Yksikään nainen ei kiinnostu epätoivoisesta miehestä, koska miehisyys on ITSEVARMUUTTA!
Mitä sanoikaan Don Corleone Kummisetä I:ssä sille yhdelle surkimukselle, joka tuli Corleonen vastaanotolle nyyhkyttämään omaa surkeuttaan?
"You can act like a man!"
http://www.youtube.com/watch?v=SnohVsABCrQ - 3-kymppinen
Joku kirjoitti aikaisemmin, ettei ole kiinnostunut 3-kymppisestä miehestä joka hakee 18-28-vuotiasta naista. Muuta ihannekumppaniin iäksi esim. 28-32, niin annat itsestäsi vähän miellyttävämmän kuvan. 27-33 olisi vielä parempi. Ihmisen tyyli vaikuttaa enemmän kuin ikä, joten itseäsi 3 vuotta vanhemmissa voi olla vielä lapsellisempia kuin sinä. Ja kun olen tässä lukenut viestejäsi, itseäsi kypsyneempi nainen voisi sopia sinulle paremmin, voisit kehittyä ehkä samalla vähän itsekin.
Monen 18-vuotiaan silmissä 30-vuotias on elähtänyt äijä. Tai voi kiinnostaa, joitain jos mies on menestynyt, varakas, hyvässä asemassa jne.
Itse olen sinua paljon vanhempi, mutta epäilen vahvasti miehen todellisuudentajua, jos ikäiseni mies hakee alle 3-kymppistä naista, eli ikähaitari on tyyliin 18-35, ja loppuu reilusti ennen miehen omaa ikää ja hakee jopa jopa 20 vuotta itseään nuorempaa. - Hmph.
Miksi sinä sinne etelään muutit?
Sillon, kun maantieteellinen sijaintisi oli toinen, katselin useinkin profiiliasi ja mietin, että mahdat kyllä olla varsinainen persoona! :)
Vaikutit kuitenkin aika ehdottomalle ja ehkä ajattelin, että en olisi riittävän mielenkiintoinen, moniuloitteinen tai räiskyvä nainen sinun makuusi, joten päätin olla vastaamatta. Tuli jotenkin tunne, että sinulla on sabluuna naiselle, jollaisia tallustaa pallon päällä ainoastaan yksi ja todennäköisyys ainakin omalla kohdallani olla juuri tuo nainen on häviävän pieni.
Mutta toivon, että löydät vastinparisi, uskon nimittäin, että sinulla on Hänelle paljon annettavaa. :)
Antoisaa treffikevättä!- ehdottomuus
Tuo on muuten totta. Pitkästä ja seikkaperäisestä ilmoituksesta tulee ehdoton vaikutelma. Että kaikki on loppuun asti mietitty, lukkoonlyöty, määritelty, kuviot selvät ... onko siinä mahdollisuutta joustolle, tilaa toiselle. Yhteiselo on kuitenkin eräänlainen kompromissi.
- naisia ;)
Onnistuu tuollainen 26 treffiä vuodessa tappotahti.
Jos vilkuilit profiiliani ennen joulukuuta 2008, niin kuin varmaan teitkin, ja myös sinulla on profiili tuolla, niin olen katsonut profiilisi, koska kävin aina läpi vieraskirjani. Ennenhän siellä näkyi 50 edellistä vierailijaa, nyt vain 3.
Ja jos olisit ollut minua kiinnostava, olisin kyllä laittanut sinulle jonkunlaisen viestin. Vai epäilinkö sovinkohan sinun sabluunaasi...
Niistä noin 15 ketä olen Suomi24-treffien kautta tavannut, on ollut ehkä vain 1 tai 2 joiden kanssa minulla on ollut juuri mitään yhteistä. Muut on tullut tavattua vain tekemisen puutteesta, tai kun ei ole muitakaan näköpiirissä. Eli sikäli sen minulle vastaamisen aidan pitäisi olla matala. Ei minullakaan usein ole paljoa kriteereitä.
Mielikuva että tapaan vain tietyn sabluunan läpi menevät naiset on totaalisen väärä.
Etköhän sinä olisi ollut sieltä sopivimmasta päästä helpostikin.
Ei naisen mitenkään erikoisen räiskyvä tarvitse olla. Ujot naisetkin tosi ok. Jos ne nyt edes toisensa sulkevat pois nuo määreet.
- ja mieti
kuka sinä olet ja mitä sinä elämältä haluat. Ei koko elämää tarvitse kuluttaa deittailuun. Jos mies tapaa 25-26 naista vuodessa, ei tule ikinä tapaamaankaan oikeaa naista. Ei nimittäin enää tajua kun sellainen tulee vastaan.
- Lue näitä juttuja
No jaah. Täällähän saa vähän väliä lukea naisista, joilla on kolmet tai jopa
viidet treffit joka viikko. Mitäs siihen sanot? Ihan normaalin ihmisen käytöstä?
- diagnoosi
sulla taisi olla viime vuonna vauhtisokeus. ehkä ehdit jo tavata kaikki potentiaaliset naiset.
Yhtä lukuunottamatta tapasin ne naiset vieläpä 14.6-21.11. Eli mitä se tekee, 22 viikossa 24.
Olisin olettanut että 1000 lukijasta useampi kuin 1 lähestyisi. Mutta positiivista kyllä se yksikin jo.- diagnoosi
Travis kirjoitti:
Yhtä lukuunottamatta tapasin ne naiset vieläpä 14.6-21.11. Eli mitä se tekee, 22 viikossa 24.
Olisin olettanut että 1000 lukijasta useampi kuin 1 lähestyisi. Mutta positiivista kyllä se yksikin jo.treffaamiesi naisten lukumääriä? ajatteletko että se lisää naisten kiinnostusta sinuun?
minusta aivan päinvastoin: jos mies kertoisi treffanneensa samana vuonna jo 20 naista jättäisin treffit väliin koska mies ei olisi yhtään valikoiva vaan treffaisi lähes kenet tahansa. miksi siis olisin yhtään kiinnostavampi kuin joku näistä 20:stä hänen silmissään? diagnoosi kirjoitti:
treffaamiesi naisten lukumääriä? ajatteletko että se lisää naisten kiinnostusta sinuun?
minusta aivan päinvastoin: jos mies kertoisi treffanneensa samana vuonna jo 20 naista jättäisin treffit väliin koska mies ei olisi yhtään valikoiva vaan treffaisi lähes kenet tahansa. miksi siis olisin yhtään kiinnostavampi kuin joku näistä 20:stä hänen silmissään?Tarkensin koska oli tarkennettavaa.
Halusin myös ääneen ihmetellä miten voi ensin herua noin paljon ja sitten ei yhtäkkiä mitenkään.
Johtuuko se tosiaan enimmäkseen talvesta? Sellaisia ne edellisetkin talvet kyllä on olleet. Perustalvena treffaan 0-1, peruskesänä 5-15. Onhan kesällä enemmän puuhasteltavaa ja vapaa-aikaa. On se ymmärrettävää.
Hiukan vaan vituttaa kun sinkkujen pitää talvisin olla sinkkuhorroksessa. Oikeastaan jos olisi aina kesä, ei olisi paljoa väliä onko sinkku vai ei, oikeastaan olisi kiinnostavampaa olla aina sinkku. Mutta parisuhteessa olevilla on seuraa talvellakin. Ihminen jonka kanssa käydä luistelemassa, hiihtämässä, joulualessa, jääkiekkopeleissä, jne.
Ja sitten vihdoin aiheeseen.
Näkisit miehen ilmoituksesta että teillä on yhteisiä mielenkiinnonkohteita. Huomaisit myös että ne mielenkiinnonkohteet on niin harvinaisia että harvalla niistä 20:stä naisesta on voinut olla kovin monta samaa mielenkiinnonkohdetta sen miehen kanssa. Tuntisit että olet harvinaisen osuva nainen sille miehelle. Joten et ajattelisi että olisit hänelle vain yksi kahdestakymmenestä. Kokisit pikemmin että olet vihdoin sille miehelle se LÖYTÖ. Etkä yhtään ihmettelisi miksi se mies ehdotti tapaamista sinulle niinkin pian. Jne jne jne jne jne.
Toisaalta jos sinulla ja miehellä ei ole paljoa yhteistä, miksi tapaisit hänet edes silloin vaikka olisit hänelle ensimmäinen treffattava koskaan..?
No, ehkä silloin jos etsit vain panoseuraa. Tai jos parisuhteessa sinulle on tärkeintä ulkonäkö ja fyysiset asiat ja paneminen.
- ;;;
Muuten toivomuksesi vaikuttavat kohtuullisilta, mutta epätoivo haittaa aina. Epätoivo vaan tekee kivastakin ihmisestä rasittavan.
Niinkuin sinua jo neuvottiinkin, niin pidä tauko, keskity välillä muihin asioihin, harrastuksiin, kavereihin, työhön, matkustele vaikka. Sitten kun taas jatkat etsintää niin ota vähän rennommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164