Vieläkö oppilaat nousevat seisomaan opettajan tullessa luokkaan?
kuinkas on
4
806
Vastaukset
- ...
Kyllähän ne oppilaat vielä nousee seisomaan.
- tärkeämpää:
Minä ihmettelen suuresti sitä, miten ihmeessä nyky nuoriso päästetään luo kalta osaa matta alkeellisia kaan yhdys sana sääntöjä. Nyky ään matka puhelinten kirjoitus ohjemista johtuvat "yhdys sana rikkeet" ovat jo siirtyneet inter net kirjoitteluun. Turhia väli lyöntejä naputellaan sanojen väliin siinä määrin, että oikein ihme tyttää! Eikä tätä tee enää vain puber teetti ikäiset, vaan jo yli oppilas tutkinnon suorittaneetkin. myös pilkun käyttö, on täysin Retu perällä kuten, myös isojen alku kirjainten käyttö. eli onko siis niin, että oikein kirjoitus ei enää merkitse mitään, vaan aino astaan sisältö ratkaisee? näyttää tosin myös siltä kuin, netti kirjoittajat eivät enää Malta miettiä tekstinsä sisältöä luettavuutta tai ymmärrettävyyttäkään vaan,kirjoittavat mitä mieleen juo lahtaa oiko lukematta lainkaan kirjoitustaan.
"nÄilLÄ mEnnÄäN!" - Kansankynttilä
ja sen päälle veisataan virsi.
Tunneilla lyödään mielivaltaisesti karttakepillä sormille ja opetus on pelkästään sanamuotojen taivuttelua, sekä opettajien erinomaisuuden ylistämisä.
Paras ylistäjä toki palkitaan...- tässäkin
Ja mikäköhän tämänkin sepustuksen pointti oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667