Mikä tulee olemaan viimeinen Juicen biisi joka tulee soimaan radiossa, kuka sen soittaa ja minä vuonna? :))
Tietovisa: viimeinen juicen biisi radiossa.
8
597
Vastaukset
- tuoppi
Koska kysymys on aseteltu futuuri-muotoon, enkä muutenkaan ehkä kysymystä täysin ymmärtänyt, täytynee veikata:
Tiedemiehet ovat saaneet selville, että aurinko on pikkuhiljaa viilenemässä. Tarpeeksi viilennyttyään auringon hehku alkaa hiipua ja hiillos tummua. Ennen pitkää aurinko muuttuu täysin mustaksi ja sitä kiertää nyt jo jäämöhkäleeksi muuttunut maapallo. Jostain kohtalon oikusta Yleisradion rinnakkaisohjelmassa räsähtää soimaan Juicen Musta aurinko nousee. Lieneekö joku Ylen reipas musiikkitoimittaja sen viimeisillä voimillaan laittanut pyörimään. Vuosi on 2084.- kskkkss
Myrkytyksen oireet
- ole tietenkään
kskkkss kirjoitti:
Myrkytyksen oireet
vaan norwegian wood villapaita
- tietenkin on
- vedätys
ponimies kirjoitti:
Sehän oli ihan mallikelpoinen vedätys.
Enpä muista tuota coverina ennen kuulleeni..minunkin mielestäni,mutt mikä jengi tuo the greys oikein on?en muista kuulleeni..
- juicella
viimeistä biisii olekkaan...
- toki
tietenkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499