Hasselblad 500 EL

Nimetön

Mitä mieltä olette hinnasta? Saisin ostettua käytetyn Hasselblad 500 EL hintaan 450 e. Pakettiin kuuluu objektiivi 80 mm, 2 kasettiperää, polaroidperä (tekeeköhän sillä enää mitään, kun taitaa olla polaroidfilmi vaikeasti saatavilla), ja joitakin filtereitä. Kamerasta on patterit lopussa ja minulle suositeltiin hankkimaan ELX NiMH Battery.
Onko tietoa mistä saisin tuollaisen hankittua?

Entä tiedättekö voiko tuohon kameraan yhdistää digiperää?
Kiitoksia tietäville, jos viitsitte vastailla.
Zafiella

4

1597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ynjemi Nyhtänköljä

MoottoriHasselin akkua ei ole saanut aikoihin varaosana. Netissä on maailmalla jokunen tarjoaja tai sitten vaikkapa Akkutalo Oulussa saattaapi olla kiinnostunut kennottamaan vanhan akun uudelleen. Ovat sitä hommaa tehneet esmeks digislrnikonin vanhimmille, loppuunmyydyille ja -käytetyille akuille.
      Kai siinä paketissa joku etsinkin on, Hasselin runko nimittäin oli aikoinaan tosiaan pelkkä runko, etsimettä.

• patterikotelo

Osta 4 AA-koon patterin kotelo, liitä johdolla 270 asteen normaaliin DIN-pistokkeeseen, ja siinä Sulla on patterikotelo. Toimii erinomaisesti, eikä tarvi huolehtia latauksen tasosta. Samaan liittimeen saa tehtyä myös kaukolaukaisimen, sähköisen. Hintaa voi aina ehkä tarkistaa alaspäin, muttei tuo 450 e ihan mahdoton ole jos ei susta ole. Objektiivi ja kasetti on tossa se arvokas, ei runko.

• tuollaisella

Ei tuollaisella tee enää yhtään mitään.

PS. Kuka myy tuohon hintaan?

;)

• YxXy

Pitää tosi miehellä sentaan OIKEA KAMERA olla eikä mitään näitä muovirunkoisia Caanoneita! Digiperiä saa, ovat vain hintavia. 5 numeroisissa luvuissa liikutaan. Mutta onhan nyt sentään kyseessä studiokamera..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60