Heitäkääpä perstuntumalla arviota, paljonko maksaisi muurauttaa pieni varaava tiilitakka kesämökille Hauholle. Alta pitää purkaa vanha pieni leivinuuni, mikä homma taitaa jäädä itselle ensin tehtäväksi. Vanha tiilihormi/piippu on uskoakseni ihan ok, joten sille ei tarvite tehdä mitään. Takan ei tarvitse olla tosiaankaan kovin suuri, sillä mökin alakerta ei ole kuin 38 neliötä ja sähkölämmitys on peruslämmön ylläpitäjänä. Saisiko takan 1000-1500 eurolla töineen, jos takka ei siis ole mikään erityisen massiivinen.
Takan muurauttamiskustannukset?
6
979
Vastaukset
- mä sitten huom...
voi tehdä, lasiluukkukin maksaa jo 3-400 euroo.
ja riippuu tehdäänkö kortilla vai ilman. - laskutan 55,eu.+Alv.
sinä nankit tarvikkeet sellaiset kuin haluat.
Minä teen vain työn 33,v, kokemuksella,työnäyttöä
on niin Hangossa kuin inarinjärveltäkin.
Muista se ettet koskaan voi saada Mersua Ladan hinnalla.- jeejeejeee
55€ alvi takasta, tu mullekkin tekemään tolla rahalla.
- äidin
jeejeejeee kirjoitti:
paskaperse,sinappikone osasit sentään kirjoittaa
lauseen kaksikin.
On sinulla ollut hyvä opettaja siellä apukoulussa
mutta sittenhän teitä on kaksi mestaria sinä ja Matti nykänen. - jee jee runkku
jeejeejeee kirjoitti:
tulisitko meille muuraamaan tai jos ei kyky riitä niin voisit olla lastenhoitajana,,vai oletko pedefiili ??
ennen kuin voimme sinut palkata niin pitää olla
rikosrekist, ote riittää suppeampikin. :)
- töineen,sivukuluineen,tarvik-
keineen n.3000€.
Vanhan purku,piipun tarkastus n.200€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748