Masturboinnista

Synninkaitsija

Masturbointi ei sinänsä ole väärin: ei suinkaan ole hävettävää, että Jumala on luonut ihmiselle tietyt ruumiinosat ja antanut hänelle luvan käyttää niitä haluamallaan tavalla.

Himoa Jumala kuitenkin vihaa. Käytännössä masturbointi siis useimmissa tapauksissa on väärin, koska sen onnistuminen monesti edellyttää himoa. Ei ole väärin masturboida, jos sitä tehdessään ajattelee vaikkapa kedon kukkasia, mutta käytännössä tämä lienee harvoin todellisuutta.

14

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Synninkaitsija

Jumala pitää

• Billy_Ray_Curys

Olisi masturboitava aina kun ei tee mieli ettei himottaisi? Miksi Jumalasi loi ihmisestä tällaisen, että jos kivekset pelaa niin on pakko joko koskea itseensä tai tehdä haureutta. Aviolliseen seksiin rajaaminen ei käy vastaukseksi, koska ensinnäkin itselläni alkoi jo ala-asteella tekemään naista mieli ja tuon ikäisenä ei naimisiin voi mennä, toisena olisi typerää sitoutua toiseen ihmiseen pelkän himon vuoksi.

Himon vihaaminen on ihmisyyden kieltämistä, eikä himossa ole mitään pahaa jos sen purkaa vaikkapa juuri masturboinnilla eikä raiskaile kaduilla niitä jotka näyttävät syntisiltä. Sinänsä jo paha että uskonnot haluaisivat säädellä ihmisten henkilökohtaisia asioita, mutta mahdottomuuksien vaatiminen vie lopunkin uskottavuuden.

• Synninkaitsija

Ei ole olemassa "ihmisyyttä" - on olemassa Jumala ja Saatana, kaksi keskenään taistelevaa ikuista persoonallista maailmanvoimaa. Saatana on tilapäisesti saanut maailmasta yliotteen, joten kaikki ihmisessä on Saatanasta lähtöisin. Jumalasta on vain usko! Henki! Lupaus Taivaan valtakunnasta!

Ihminen itse on Saatanan tilapäiseen ylilyöntiasemaan syyllinen. Olethan lukenut Raamatun alkukertomuksia?

• Billy_Ray_Curys
        Synninkaitsija kirjoitti:

Ei ole olemassa "ihmisyyttä" - on olemassa Jumala ja Saatana, kaksi keskenään taistelevaa ikuista persoonallista maailmanvoimaa. Saatana on tilapäisesti saanut maailmasta yliotteen, joten kaikki ihmisessä on Saatanasta lähtöisin. Jumalasta on vain usko! Henki! Lupaus Taivaan valtakunnasta!

Ihminen itse on Saatanan tilapäiseen ylilyöntiasemaan syyllinen. Olethan lukenut Raamatun alkukertomuksia?

Siis se jossa hedelmän syömisen vuoksi Jahve vaatii miljardien ihmisten käristymisen helvetissä. Oon lukenut, hauska juttu siinä kun käärme osaa puhua ja kykenee ovelan ajtteluun houkutellessaan Eevaa hedelmän Syömään. Nykyään käärmeet eivät osaa puhua. Lisäksi Jahve otti kaikilta käärmelajeilta jalat pois yhden vittumaisuuden vuoksi. Ei ole oikeidenmukainen jumala se!

• Synninkaitsija
        Billy_Ray_Curys kirjoitti:

Siis se jossa hedelmän syömisen vuoksi Jahve vaatii miljardien ihmisten käristymisen helvetissä. Oon lukenut, hauska juttu siinä kun käärme osaa puhua ja kykenee ovelan ajtteluun houkutellessaan Eevaa hedelmän Syömään. Nykyään käärmeet eivät osaa puhua. Lisäksi Jahve otti kaikilta käärmelajeilta jalat pois yhden vittumaisuuden vuoksi. Ei ole oikeidenmukainen jumala se!

Jumalan oikeudenmukaisuus on ääretön eikä sitä ihminen ymmärrä. Eivät sitä ihmisen aivot käsitä, eivät sivät riitä ihmisen sanat kuvaamaan.

Jumala tekee niin kuin parhaaksi näkee. Käärme muuten oli vain Saatanan ottama hahmo. Eivät oikeat käärmeet ole koskaan osanneet puhua.

• Billy_Ray_Curys

Jumalan oikeudenmukaisuus on ääretön eikä sitä ihminen ymmärrä. Eivät sitä ihmisen aivot käsitä, eivät sivät riitä ihmisen sanat kuvaamaan.

Jumala tekee niin kuin parhaaksi näkee. Käärme muuten oli vain Saatanan ottama hahmo. Eivät oikeat käärmeet ole koskaan osanneet puhua.

Eihän se sen käärmeen vika ollut jos saatana sen riivasi. Miksi Jahve sitten repi jalat irti käärmeeltä ja tuomitsi maassa tomussa matelemaan ja ihmisten inhoamaksi? Ja vieläpä kaikki käärmelajit, sen takia että yksi raukka joutui saatanan riivaamaksi.

• Z100

Nyt saatananpalvoja vai jahven orja?

" kaikki ihmisessä on Saatanasta lähtöisin. Jumalasta on vain usko! Henki! Lupaus Taivaan valtakunnasta!"

Arvaisin ekaa vaihtoehtoa.

• Ja sinäkö et sitten tunne himoa vaimoosi/mieheesi?
      Ihanko oikeasti ajattelet täyttäväsi jumalallista tehtävää ja ajattelet vain kedon kukkasia ja harmittelet repsottavaa tapetin reunaa.
      Ihanko oikeasti sinulla vehkeet toimii ilman himoa?

• Synninkaitsija

Minulla ei ole ruumista. Olen ojentunut Jumalan palvelukseen, joten vain henki on jäljellä. Puhun Jumalan suulla, teen Hänen kättensä tekoja. En minä tunnusta ihmisen haluja, ihmisen saatanallista pahuutta.

• Kössönöm

Ei tuollaisia ole oikeasti olemassa. Me vaan kuvittelemme sen tänne:)

• Kova...

Minulla ei ole ruumista. Olen ojentunut Jumalan palvelukseen, joten vain henki on jäljellä. Puhun Jumalan suulla, teen Hänen kättensä tekoja. En minä tunnusta ihmisen haluja, ihmisen saatanallista pahuutta.

Jätkä. Ihan rokkitähden elkeet.

• Kössönöm

jos kukkia ajatellessa kiihottuisi. Ja kiihottumista tarvitaan ainakin miehen puolelta, jotta lisääntyminen onnistuisi.

Mutta jospa kaikki uskikset sitten ajattelevatt niitä kedon kukkasia, eivätkä kykene enää lisääntymään.

Ja kas, väestöräjähdys on voitettu.

• Z100

Ajattele kaikkia puutteessa eläviä.
      Seksi vapaammaksi niin kenenkään ei tarvitsisi masturboida.

• vastauksia odotellessa

Kun ensin kasaat pöytään läjän tieteellistä faktaa jumalasi olemassaolosta, saadaan perusasiat selvitettyä. Sen jälkeen voit kertoa, miten juuri sinä tiedät, mitä tuo jumala vihaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      123
      3460
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2286
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1935
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      414
      1889
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1701
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1517
    7. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1423
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1418
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1281
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1236
    Aihe