Kirjoittakaa mulle

Osasto7x

Moi!

Mä olen täällä osastolla ginesissä. Kirjoittakaa mulle! Tähän tai mun s-postiin

osasto7x@suomi24.fi

Ois ehkä hyvä jos sullakin ois jotain yhteistä rajapintaa mielenterveysongelmien kanssa. Haluisin siis kirjotella näistä asioista ihan mitä vaan.

Nyt mä lähen hakee mun iltapalan...en äsken jaksanut mennä. Tää yö näyttää menevän tosi pimeeksi tässä mun pimeän huoneen pimeinmässä nurkassa...

11

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gines..?

kerro meille kaikki! jännä..

• Osasto7x

Just kuuntelin tän
        http://www.youtube.com/watch?v=YBmLgpi77jw

miten elämän piiri kapeni, söi itsensä...

Toinen hyvä biisi on SAIRAALA, muistaakseni don huonojen tai sen laulajan. Pitääkin etsiä se jostakin.

Säästin noi iltalääkkeet otan ne vähän myöhemmin omien lääkkeiteni kanssa jos sitten saisin unen.

Taas tossa mun kaapissa on joku ihminen? Aina kun mä sammutan valot se tulee sinne. Pitäisin aina valoja mutta sitten noi hoitajat alkaa kitisee.

Mitä sä ite teet?

• laajemmin,
        Osasto7x kirjoitti:

Just kuuntelin tän

Toinen hyvä biisi on SAIRAALA, muistaakseni don huonojen tai sen laulajan. Pitääkin etsiä se jostakin.

Säästin noi iltalääkkeet otan ne vähän myöhemmin omien lääkkeiteni kanssa jos sitten saisin unen.

Taas tossa mun kaapissa on joku ihminen? Aina kun mä sammutan valot se tulee sinne. Pitäisin aina valoja mutta sitten noi hoitajat alkaa kitisee.

Mitä sä ite teet?

vaa et miten sää oot sinne päätyny,minkälaiset honot fiilikset sull on joskus ollu.Onks se joku "hoitokoti" ? Muuten,jos joku viittii väijyä siellä kaapissa, niin se on varmasti monta kertaa kahelimpi ku mie tai sie ollaan..usko,ei siell kaapissa viitti kukaan olla!

• Osasto7x
        laajemmin, kirjoitti:

vaa et miten sää oot sinne päätyny,minkälaiset honot fiilikset sull on joskus ollu.Onks se joku "hoitokoti" ? Muuten,jos joku viittii väijyä siellä kaapissa, niin se on varmasti monta kertaa kahelimpi ku mie tai sie ollaan..usko,ei siell kaapissa viitti kukaan olla!

Miten mä olen tänne päätynyt? No mulla alko mennä vuorokausi rytmi kuutamolle, sitten alko tulla sellanen uber-ihminen olo. Ei tarvinnu nukkua kuin 6x15min/vrk, tätä kesti kait kaksi viikkoa, sitten yhtä äkkiä joku kävi rikkomassa mun kaikki peilit. Peilissä oli ollut joku ihan kummallinen ihminen. Kukaan ei tuntenut sitä! En mä kyllä vieläkään pysty nukkumaan.

Tää on sairaalan osasto.

Mä luulen että toi tyyppi kaapissa on joku astraaliolento, se materialisoituu aina kun valot sammutetaan. Pitäs selvittää mitä se oikein tahtoo mulle kertoa vai mitä se oikein meinaa.

Tosi typerää mä olen hoidossa, mutten voi kertoa tosta kellekkään. Noi hoitajat pitäis mua hulluna:(

Oot sä koskaan kattonut sun kaappiin pimeässä?

• ooksä
        Osasto7x kirjoitti:

Just kuuntelin tän

Mitä sä ite teet?

oikeesti sairaalassa,vai provoiletko?

• Osasto7x kirjoitti:

Miten mä olen tänne päätynyt? No mulla alko mennä vuorokausi rytmi kuutamolle, sitten alko tulla sellanen uber-ihminen olo. Ei tarvinnu nukkua kuin 6x15min/vrk, tätä kesti kait kaksi viikkoa, sitten yhtä äkkiä joku kävi rikkomassa mun kaikki peilit. Peilissä oli ollut joku ihan kummallinen ihminen. Kukaan ei tuntenut sitä! En mä kyllä vieläkään pysty nukkumaan.

Tää on sairaalan osasto.

Mä luulen että toi tyyppi kaapissa on joku astraaliolento, se materialisoituu aina kun valot sammutetaan. Pitäs selvittää mitä se oikein tahtoo mulle kertoa vai mitä se oikein meinaa.

Tosi typerää mä olen hoidossa, mutten voi kertoa tosta kellekkään. Noi hoitajat pitäis mua hulluna:(

Oot sä koskaan kattonut sun kaappiin pimeässä?

kysyä,M3 vai ei?

• Osasto7x
        minttupuu kirjoitti:

kysyä,M3 vai ei?

Aina voi ja saa kysyä...vastaaminen?

M1-M2 ja purettu M3 eli kulkuluvat löytyy:)

Mikäs sun epikriisi on?

• Osasto7x
        ooksä kirjoitti:

oikeesti sairaalassa,vai provoiletko?

ruumis kyllä, mieli ja sielu ei. Mun henki just parhaillaan kävelee tuolla ulkona kevätillassa.

• Osasto7x kirjoitti:

Aina voi ja saa kysyä...vastaaminen?

M1-M2 ja purettu M3 eli kulkuluvat löytyy:)

Mikäs sun epikriisi on?

varoittelin sua omista lääkkeistä ja tietokoneen käytöstä sairaalassa. mun "epikriisi"löytyy vähän toiselta puolelta.

• kukaan mahdollisesti
        Osasto7x kirjoitti:

ruumis kyllä, mieli ja sielu ei. Mun henki just parhaillaan kävelee tuolla ulkona kevätillassa.

mihin tää kaveri täältä katos?

• Osasto7x
        kukaan mahdollisesti kirjoitti:

mihin tää kaveri täältä katos?

Kiitos kysymästä...ihan hengissä ollaan...toistaiseksi :)

En oo vaan viittiny kirjoitella, kun kukaan ei näköjään oikeastaan halua kirjotella mun kanssa.

Toisaalta ymmärrän...terveet ei viiti ja niillä on muuta tekemistä. Hullut taas on 99% niin sekaisin noista lääkkeistä, ettei niillä mee toi hissi ihan ylös asti. Suurimmalla osalla kaikki energia menee siihen että ne raahautuu tonne hoitokeskuskansliaan hakemaan lisää lääkkeitä. Eipä siina paljon kirjoittelut kiinnosta. Ihan ymmärrettävää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7270
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      727
      3479
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      162
      1758
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      341
      1757
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1395
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1270
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      261
      1235
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe