ATM parannuskeskustelu

Inbound

Täällä kokemattomat miehet purkavat pahaa oloaan naisiin. Lisäksi viimeisin vihan kohde on ulkomaalaiset miehet.

Palstan ATM:t eivät todennäköisesti tunne ainottakaan ihmistä kummastakaan ryhmästä. Mutta ainahan tuntematon asia on aiheuttanut kummastusta, pelkoa ja vihaa.

ATM:t löytävät omia ajatuksia tukevia kirjoituksia helposti netistä, ja yleistävät ne tyyliin "Suomihuorat panevat kaikkea (muuta paitsi minua)". Pointti on siis ettei kaikki ihmiset käyttäydy samalleen miten keskustelupalstoilla esitellään. Maailmalla on kuitenkin yhteiskuntia jossa yhteiskunta säätelee naisen käyttäytymistä. Myös "Kunnon miesten l. ATM:n" ajatusmaailma arvostaa naisten "moraalista" käytöstä.

Mutta itse kysymyksiin:

1. Onko naisilla äärikonservatiivisissa yhteiskunnissa parempi moraali kuin liberaaleissa yhteiskunnissa. Vaikuttavatko nämä erot ATM:n naisen saantiin? Kummassa yhteiskunnassa haluat asua ennemmin?

2. Pitäisikö liitot olla järjestetty perheiden kesken ns. sukukauppoina. Saisiko ATM helpommin parisuhteen tässä järjestelmässä?

3. Asuisitteko ennemmin Saudi-arabiassa, jossa naista kivitetään jos hän on eksynyt vieraan miehen autoon? Auttaisiko kova rangaistus naista kohtaan ATM:ää?

4. Mitä mieltä olet naisen vartoa peittävästä kaavusta. Onko naisen syytä peittää vartalonsa silmiä lukuunottamatta? Onko naisen näkyvä iho uhka ATM:lle?

5. Naisen ympärileikkaus: Auttaisiko toimenpide ATM:ää saamaan paremmin naista?

6. Jos yllä olevat toimenpiteet ovat mielestäsi liian rajuja, niin kerro mikä on ATM:lle sopiva yhteiskuntamalli/moraali, siis naiselle ja miksei ulkomaalaisillekin yleensäkin. Ja perustelkaa miten ne auttavat ATM:ää saamaan naista.

7. Tiukka linja on mielestäsi ok. Oletko harkinnit ilmoittautumista esimerkiksi Pakistanissa sijaitseviin koraanikouluihin? Siellä on paljon samanhenkistä väkeä ja he järjestävät mielenkiintoisia excuja rajan toiselle puolelle Afganistaniin :-)

50

1203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että naisia

täytyy kontrolloida. He ovat muuten niin holtittomia moraalinsa suhteen.

Ilmeisesti naisilla on jokin promiskuiteettigeeni?

• Inbound

Eikö naisilla ole kuitenkin oikeus omaan ruumiiseensa? Jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen, niin voisi kuvitella että silloin olisi enemmän naisseuraa tarjolla. Monet ATM:t kuitenkin haaveilevat seksistä. Eikö tarkka kontrollointi tarkoita, että ATM:t jäävät vielä suuremmalla todennäköisyydellä ilman mitään naiskontaktia? He valitsisivat elinkumppaninsa paljon tarkemmalla seulalla kuin nykyään.

Mutta sitä en tajua että mikä oikeus kenelläkään on arvostella toisen käyttäytymistä (kunhan ei tahallisesti esim HIV-tä) tai moraalia? Miten suominaisten haukkuminen edistää ATM:n seuran saantia? Onko ajatuksena että joku suomalainen naislukija muuttaa käyttäytymistään ja alkaa etsiä naisia vihaavia miehiä.

Tätä en ole käsittänyt, kertokaa minulle!

• haluan naista?
        Inbound kirjoitti:

Eikö naisilla ole kuitenkin oikeus omaan ruumiiseensa? Jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen, niin voisi kuvitella että silloin olisi enemmän naisseuraa tarjolla. Monet ATM:t kuitenkin haaveilevat seksistä. Eikö tarkka kontrollointi tarkoita, että ATM:t jäävät vielä suuremmalla todennäköisyydellä ilman mitään naiskontaktia? He valitsisivat elinkumppaninsa paljon tarkemmalla seulalla kuin nykyään.

Mutta sitä en tajua että mikä oikeus kenelläkään on arvostella toisen käyttäytymistä (kunhan ei tahallisesti esim HIV-tä) tai moraalia? Miten suominaisten haukkuminen edistää ATM:n seuran saantia? Onko ajatuksena että joku suomalainen naislukija muuttaa käyttäytymistään ja alkaa etsiä naisia vihaavia miehiä.

Minä olen niin lopen kyllästynyt suomalaisiin naisiin että puolestani he voivat vaikka kaikki muuttaa afrikkaan.

Elämäni on laadukasta ilman naista. Miksi luen näitä palstoja? Siksi että pysyisin kärryillä missä mennään. Ja ihan turha sanoa että nämä palstat eivät kuvasta suomalaista mielentilaa.

• interwebissä
        Inbound kirjoitti:

Ei suominaisten haukkuminen keskustelupalstalla varmaan haittaakaan naisen saantia. Harvemmin kai sitä haukutaan iskutilanteessa.

Ehkä siinä haukkuessa eletään toivossa, että sosiaalisen paineen alla naiset alkaisivat hävetä seksin harrastamistaan ja YTM:tkään eivät saisi piparia.

• silkkaakateutta
        Inbound kirjoitti:

He ovat vain niin kateellisia miehille jotka saavat naisseuraa, että naisia pitäisi kontrolloida vain sen takia, ettei kukaan muukaan saa, kun he eivät itse saa.

• Terve Yksilö

Että ns. nuortenlehdissä ja muutenkin medioissa tuota perseenjakamiskulttuuria väheksyttäisiin eikä ihannoitaisi.

Sitten kysymyksiisi sikäli kuin sieltä mitään älyllisesti pätevää voi nostaa esiin...

"1. Onko naisilla äärikonservatiivisissa yhteiskunnissa parempi moraali kuin liberaaleissa yhteiskunnissa."

Kummankin yhteiskuntajärjestelmän järjettömyys kostautuu aina sosiaalisten suhteiden kieroutumisella. Liberalismin "kaikkikäy" heijastuu ikäänkuin vaatimuksena suhteisiin kun taas konservatismissa se mikä tapahtuu lukittujen ovien takana on "kova juttu" ja muuten vedetään roolia ja kulissia ja myöhemmin sitten asiat selvitetään puukoin ja pistoolein kun ei enää kestetä.

Miksei voi olla vain ihan oikeasti fiksu ja jättää sekä liberaalihömpötykset että pakkokontrolli ja lähteä siitä että korostetaan terveitä ja hyviä arvoja ja kritisoidaan asiallisesti ja julkisesti negatiivisia (tai niihin herkästi johtavia) ilmiöitä ja pistetään asiat terveeseen perspektiiviin laajemmalti.

2-7. kysymyksenasettelut oli johdattelevaa paskaa jossa kysymyksenasettelu sisältää ennakkolatauksen joka tekee kysymisestä tarpeetonta ja tuhoaa keskustelun mahdollisuuden. En lähde tohon leikkiin mukaan eikä tulis lähteä kenenkään muunkaan.

• Inbound

Vastauksesi ykköseen oli rakentava ja monet ihmiset ovat varmasti samaa mieltä. Kuka sitten määrittelee mikä on negatiivista käytöstä? Minun mielestä on tosi hauskaa tutustua baarissa naisiin ja jos oikein kolahtaa niin jatkaa siitä suoraan pidemmmälle. Eli on ihmisiä jotka pitävät nykyisestä "perseenjakamiskulttuurista". Lauantai-iltana baarit ovat yliedustettuina näitä ihmisiä. Tuntuu että ääri-ATM:t haluavat yleistää käytöksen kaikkiin naisiin. Suomessa on tuhansia nuoria naisia jotka eivät ole "joka vkl baarissa". Ihmisiin voi tutustua muuallakin kuin yokerhossa.

Jatkokysymyksiä: Miksi "liberaalien" naisten käytös haittaa ATM:ä? Kukaan ei pakota olemaan seurassa jossa on paha olla (baarissa). Eikä kenelläkään ole mielestäni oikeutta arvostella ihmisiä jotka siellä kuitenkin viihtyvät. Jos käytöksellä olisi suoria neg. vaikutuksia (esim. naapurissa bileet joka yö, yöunet kärsii tai sisko raiskataan baarireissulla tms) niin kritiikin ymmärtäisin paremmin.

Myönnettään, 2-7 olivat provoja. Niiden tarkoitus oli herättää ja esitellä naisvihan äärimalleja.

• ghgfhjgfhjh

Hyvä yhteiskunta olisi liberaali ja tasa-arvoinen, mutta kuitenkin sellainen jossa hyvä saisi palkkansa. Eli kiltit, älykkäät, suvaitsevaiset, turvalliset ja lähimmäisiään kunnioittavat miehet saisivat enemmän arvostusta ja huomiota naisilta ja ihminen ansaitsisi huomiota ja arvostusta nimenomaan sisäisten, ei ulkoisten ominaisuuksiensa vuoksi. Ideaaliyhteiskunnan mentaliteetti olisi myös deittailuasioissa huomattavasti nykyistä inhimillisempi - ei mitään ihmeellisiä kriteerilistoja (paitsi henkisistä ominaisuuksista toki), eikä olisi niin paljoa suorituspaineita, ujous ja jännitys ymmärrettäisiin ja annettaisiin anteeksi.

Tietenkään ihanneyhteiskunnassa ei halveksittaisi ketään vapaamielisemmän seksuualikäyttäytymisen omaavaa, eli lutkittelijat eivät tietenkään kuulu siihen porukkaan josta puhun kommentillani 'hyvyys palkittaisiin'. Nämä ihmiset eivät ole hyvää nähneetkään. Moralismi ei kuulu ihannekulttuuriin millään tavalla.
      Vastaavasti myöskään seksuaalisesti kokemattomia ei säälittäisi tai halveksittaisi eikä heille naureskeltaisi.

Olen kanssasi samaa mieltä siitä, että ATM:t vain masentavat itseään lisää käymällä heille sopimattomissa paikoissa (baareissa). Näissä paikoissa tietynlainen, heidän halveksimansa väestönosa on yliedustettuna eikä anna kuvaa 'kaikista naisista'. On varmasti paljon naisia, jotka eivät näy, kuulu eivätkä 'lutkaile', mutta eiväthän ATM:t heitä laskuihin tällöin voikaan ottaa.
      Itse en käy baareissa juuri siitä syystä että en siihen ympäristöön lainkaan sovi ja ahdistuisin varmasti. Sen sijaan tarkkailen mielelläni esim. yliopiston sosiaalisia piirejä - missä ne kaikki 'lutkat' ovat joita tämän palstan mukaan on 99% nuorista naisista?
      Huonompi puoli tilanteessa on tietysti se, että olen liian ujo lähestyäkseni edes näitä ihan tavallisen ja mukavan oloisia naisia :-) :P

Uskon kuitenkin vahvasti että jokaiselle löytyy joku sopiva eikä suomalaisten naisten tilanne ole lainkaan sellainen kuin ATM:t väittävät. Haasteena on vain löytää se oikea viiteryhmänsä. ATM:t olisivat varmaan yllättyneitä siitäkin miten monet tytöt, varsinkin juuri nuoret, oikeasti pitävät nörttimäisiä poikia söpöinä.

Katkeroituminen olisi liian helppo tie. Mieluummin jatkan etsimistä optimistisena.

• Riiiiiiiii

Maailma on valitettavasti rakennettu niin, että yhteiskunta voi luoda puitteet yhdenvertaisuudelle, mutta yksilöiden välillä ei ole mitään kosmista karmaa, joka palkitsisi automaattisesti parinvalinnassa kiltit ja kunnolliset ja jossain on jokaiselle joku. Kumppania pitää etsiä, ja uskoa myös omaan kehittymiseensä. Hyvyys kyllä sinänsä luo lisää hyvyyttä.
        Baareissa ei käy mitään erillistä karmeaa halveksimisen arvoista lutkaväestönosaa, vaan baareissa käydään enemmän tietyssä elämänvaiheessa, ystävien kanssa rentoutumassa jne. Iskupaikkana ne eivät tietenkään parhaiten sovi hiljaiselle ja täysraittiille. Valitettavasti luontevia tapaamispaikkoja ei ole, mutta luomalla sosiaalisia suhteita löytyy lisää sosiaalisia verkostoja. Onnea etsintään:).

• tarralenkkari666

Ajatus siitä, että hyvyydestä tulisi seurata palkkio on problemaattinen.
        Kuitenkin kehtaan väittää, että on sankoin joukoin naisia, jotka etsivät juurikin noita ominaisuuksia miehissä (riippuen toki taas mitä niillä tarkoitetaan). On myös naisia, jotka eivät etsi.

Suurin este pariutumiselle ei ole se, että ihminen on "kiltti", vaan yleensä se, ettei hän kykene "normaaliin" sosiaalisuuteen eli on juurikin esim. äärimmäisen ujo. Palstavänkääjien vastaväitteistä huolimatta, tämä pätee sukupuolesta riippumatta.
        Tämä ei tietenkään tunnu reilulta mutta mitä muutakaan pariutuminen on, kuin sosiaalinen tapahtuma.

• tarralenkkari666 kirjoitti:

Ajatus siitä, että hyvyydestä tulisi seurata palkkio on problemaattinen.
        Kuitenkin kehtaan väittää, että on sankoin joukoin naisia, jotka etsivät juurikin noita ominaisuuksia miehissä (riippuen toki taas mitä niillä tarkoitetaan). On myös naisia, jotka eivät etsi.

Suurin este pariutumiselle ei ole se, että ihminen on "kiltti", vaan yleensä se, ettei hän kykene "normaaliin" sosiaalisuuteen eli on juurikin esim. äärimmäisen ujo. Palstavänkääjien vastaväitteistä huolimatta, tämä pätee sukupuolesta riippumatta.
        Tämä ei tietenkään tunnu reilulta mutta mitä muutakaan pariutuminen on, kuin sosiaalinen tapahtuma.

"vaan yleensä se, ettei hän kykene "normaaliin" sosiaalisuuteen eli on juurikin esim. äärimmäisen ujo. "

Sinulla on tämä näkemys, koska muodostat sen itsesi kautta......mutta olen siinä mielessä samaa mieltä kanssasi, että esim, sinunlaisesi ei ole heille välttämättä paras kumppani, koska syystä jos toisesta et heitä ymmärrä.......et ehkä pysty huomioimaan heidän tarpeitaan jne.......eikä se ole aina ujouttakaan, vaan on monia syitä, miksi jotkut tarvitsevat rauhaa enemmän kuin joku muu jne...jne...

Minullekin joku on sanonut että on normaalisti tosi ujo, mutta kuitenkin syystä jos toisesta onkin ihan avoimesti pystynyt keskustelemaan normaalisti, jolloinka olen todennut, että et sinä nyt niin ujo ole......

Omat vuorovaikutus taidot merkitsevät todella paljon, miten esim, ujo tjms. pystyy olemaan avoimempi ja/tai ns. oma itsensä sinun lähellä.....

SummaSummaaaRum.......Se ei ole pelkästään siitä toisesta kiinni, vaan molemmista, miten se vuorovaikutus onnistuu, Eks Vaa?

• tarralenkkari666

Heille? Kuuluin aiemmin itsekin "heihin" ja tietyssä mielessä edelleenkin.

Ei pelkkä pikku ujous vielä riitä. Puhun äärimmäisestä ujoudesta tai muista sosiaalisista ongelmista. Eivät nekään toki estä pariutumista (kuten sanoit, on mahdollista löytää oikeanlainen kumppani) mutta se vaikeuttaa sitä. Joissakin tapauksissa pariutumisen vaikeus johtaa katkeroitumiseen, joka taas estää oikeasti.

• tarralenkkari666
        MGTOW kirjoitti:

"vaan yleensä se, ettei hän kykene "normaaliin" sosiaalisuuteen eli on juurikin esim. äärimmäisen ujo. "

Sinulla on tämä näkemys, koska muodostat sen itsesi kautta......mutta olen siinä mielessä samaa mieltä kanssasi, että esim, sinunlaisesi ei ole heille välttämättä paras kumppani, koska syystä jos toisesta et heitä ymmärrä.......et ehkä pysty huomioimaan heidän tarpeitaan jne.......eikä se ole aina ujouttakaan, vaan on monia syitä, miksi jotkut tarvitsevat rauhaa enemmän kuin joku muu jne...jne...

Minullekin joku on sanonut että on normaalisti tosi ujo, mutta kuitenkin syystä jos toisesta onkin ihan avoimesti pystynyt keskustelemaan normaalisti, jolloinka olen todennut, että et sinä nyt niin ujo ole......

Omat vuorovaikutus taidot merkitsevät todella paljon, miten esim, ujo tjms. pystyy olemaan avoimempi ja/tai ns. oma itsensä sinun lähellä.....

SummaSummaaaRum.......Se ei ole pelkästään siitä toisesta kiinni, vaan molemmista, miten se vuorovaikutus onnistuu, Eks Vaa?

Harva ihminen kuitenkaan jaksaa nähdä suhteettoman paljon vaivaa tunteman ihmiset tuomiseen esiin kuorestaan tai tulemaan toimeen tämän sosiaalisten ongelmien (esim. autismi, äärimmäinen ujous) kanssa.
        Pointti ei ole, etteikö olisi kiva, jos joku jaksaisi tai ettei kukaan jaksa mutta on ymmärrettävää miksi tuollaiset ominaisuudet voivat johtaa syrjäytymiseen parisuhdemarkkinoilta.

Ja kuten sanottu, olen kokenut tämän myös itse nuorena. Olen opetellut toimimaan ihmisten kanssa ja nykyään osaan jopa olla suht luontevasti uusienkin ihmisten kanssa. Kiinnostus minua kohtaan on noussut samassa suhteessa tämän sosiaalisen luontevuuden kasvun kanssa. Ei tämä ole mikään sattuma.

Disclaimer: En hauku autisteja tai muita ihmisiä, joilla on vaikeuksia sosiaalisten tilanteiden ja signaaleiden kanssa. Pointtini on ainoastaan, että oman kokemukseni ja näkemykseni mukaan nämä ovat yksi pääsyy yksin jäämiseen. Tämä taas ei tarkoita, että he jäisivät yksin omasta syystään.

Harva ihminen kuitenkaan jaksaa nähdä suhteettoman paljon vaivaa tunteman ihmiset tuomiseen esiin kuorestaan tai tulemaan toimeen tämän sosiaalisten ongelmien (esim. autismi, äärimmäinen ujous) kanssa.
        Pointti ei ole, etteikö olisi kiva, jos joku jaksaisi tai ettei kukaan jaksa mutta on ymmärrettävää miksi tuollaiset ominaisuudet voivat johtaa syrjäytymiseen parisuhdemarkkinoilta.

Ja kuten sanottu, olen kokenut tämän myös itse nuorena. Olen opetellut toimimaan ihmisten kanssa ja nykyään osaan jopa olla suht luontevasti uusienkin ihmisten kanssa. Kiinnostus minua kohtaan on noussut samassa suhteessa tämän sosiaalisen luontevuuden kasvun kanssa. Ei tämä ole mikään sattuma.

Disclaimer: En hauku autisteja tai muita ihmisiä, joilla on vaikeuksia sosiaalisten tilanteiden ja signaaleiden kanssa. Pointtini on ainoastaan, että oman kokemukseni ja näkemykseni mukaan nämä ovat yksi pääsyy yksin jäämiseen. Tämä taas ei tarkoita, että he jäisivät yksin omasta syystään.

"autismi, äärimmäinen ujous"......no en minä mistään autismista kyllä puhunut ja nyt jotenkin tuntuu, että tämäkin asia heitti "häränpyllyä" taas, kun sain ensin ihan muun käsityksen testistäsi.....

Äärimmäisen ujokin on aikast sellanen määritelmä, että joo...joo...

No sää ot Sä ja mää on Mä, eli molemmat katsantokannat on varmasti oikein, mutta ovat vain meidän yksilöllisiä tulkintoja....

• tarralenkkari666

Mutta minä puhuin asioista, jotka estävät tavanomaista sosiaalisuutta. Perus-ujous ei siihen minusta riitä.

Mutta minä puhuin asioista, jotka estävät tavanomaista sosiaalisuutta. Perus-ujous ei siihen minusta riitä.

Jeps, mulla oli mennyt kokonaan yksi viesti näämmä ohi, kun vastasin sulle, enkä huomannut sitä, kun et ollut vastannut suoraan viestiin ja se oli jäänyt "katveeseen".......niin kuin tämäkin viesti, jonka huomasin sattumalta....

"Joissakin tapauksissa pariutumisen vaikeus johtaa katkeroitumiseen, joka taas estää oikeasti."

Pitää varmasti 200% paikkansa.....mutta toisaalta ei ole katkeruutta ottaa virheistään opiksi......se jo vaikeuttaa asioita monella ja joskus se voi johtaa ainakin joillakin siihen loppu tulokseen, että menee hyvin, hyvin vaikeaksi.....

"tavanomaista sosiaalisuutta."

Aina jaksaa hieman mietityttää nämä "määritykset", joiden kautta sitten herjataan enemmän tai vähemmän niitä, mitkä eivät "määritelmään" taivu ja sitten anaalisoidaan ;P......heitä ties minkä luokituksen alle ja yritetään puristaa "muotin sisälle" ja jos ei taivu, niin sitten hoilataan....."säää oot vammane" tjms.

Yksilön normaali ja normi tulee yksilöstä.......ja kehittyä voi siihen suuntaan mikä tuntuu itsestä hyvältä/tarpeelliselta.........eli ensin yksilö tekee valinnan ja sitten sitä voi tukea & auttaa......eikä niin, että ensin solvataan ja haukutaan, jonka jälkeen yksilö tekee valintoja mitkä eivät tunnu hyvältä/tarpeelliselta, eivätkä kuulu edes välttämättä häneen.....

Kysyä voi nätisti, mutta alistaminen on p*rsiistä....

• tarralenkkari666

Olen ihan samoilla linjoilla siitä, että normaaliuden määritelmä on häilyvä ja samalla ahdas. Pointtini ei edelleenkään ollut se, että tämä olisi oikein tai reilua, vaan että tämä on yksi iso syy, miksei osa ihmisistä (ei vain miehistä) löydä parisuhdetta.

• Nyt kävi näin.

Mitäs ATM tarkalleen tarkoittaa muuten?

• Inbound

ATM on palstan Alemman Tason Miesten oma "verkosto". En tiedä onko heillä Facebook tai vastaavaa ryhmää.

Määritelmät hieman vaihtelee mutta yhteistä heille on:

- Eivät ole koskaan olleet naisen kanssa sukupuoliyhdynnässä.
        - Eivät nää itsessä mitään vikaa, vaan syyttävät (suomalaisia) naisia nykyisestä tilanteestaan (sinkkuudestaan). Käyttävät yleensä hyvin rankkaa kieltä naisia kohtaan, mutta samalla kutsuvat muita ryhmänsä jäseniä termillä "Kunnon miehet".
        - Koulukiusattuja.
        - Luulevat että elämä hymyilee jos saisivat seksiä naiselta. Kuitenkin heille kelpaa vain neitsyt nainen. Kuitenkin samaan aikaan haukkuvat lumppuja ja nirppanokkia.
        - Tuntevat toivottomuutta, monet ovat täällä myöntäneet olevansa diagnosoitu masentuneiksi.
        - Eivät viihdy live-elämässä muiden ihmisten seurassa. Vaikuttaa, että ei kovin paljon muutakaan elämää. Monet asuvat kotona (yli 24v).
        - Vetoavat omaan älylliseen ylivertaisuuteensa. Mutta yhdelläkin tapauksella koulut jääneet kesken. Juttujen perusteella en usko että kukaan heistä on korkeakoulutettu.
        - Mutta ATM:t pitävät itseään parhaina miehinä. Se on positiivista!

• Inbound kirjoitti:

ATM on palstan Alemman Tason Miesten oma "verkosto". En tiedä onko heillä Facebook tai vastaavaa ryhmää.

- Eivät nää itsessä mitään vikaa, vaan syyttävät (suomalaisia) naisia nykyisestä tilanteestaan (sinkkuudestaan). Käyttävät yleensä hyvin rankkaa kieltä naisia kohtaan, mutta samalla kutsuvat muita ryhmänsä jäseniä termillä "Kunnon miehet".
        - Koulukiusattuja.
        - Luulevat että elämä hymyilee jos saisivat seksiä naiselta. Kuitenkin heille kelpaa vain neitsyt nainen. Kuitenkin samaan aikaan haukkuvat lumppuja ja nirppanokkia.
        - Tuntevat toivottomuutta, monet ovat täällä myöntäneet olevansa diagnosoitu masentuneiksi.
        - Eivät viihdy live-elämässä muiden ihmisten seurassa. Vaikuttaa, että ei kovin paljon muutakaan elämää. Monet asuvat kotona (yli 24v).
        - Vetoavat omaan älylliseen ylivertaisuuteensa. Mutta yhdelläkin tapauksella koulut jääneet kesken. Juttujen perusteella en usko että kukaan heistä on korkeakoulutettu.

Heh, mikään ei ole muuttunut (yli) seitsemässä vuodessa...

• Karu_totuus
        Marrrnie kirjoitti:

Ei tietenkään. Eikä kukaan palstalla 7 vuotta sitten ollut ATM ole saanut pillua

• Lopultasai
        Karu_totuus kirjoitti:

Ei tietenkään. Eikä kukaan palstalla 7 vuotta sitten ollut ATM ole saanut pillua

No saihan esim. lordBoredom lopulta naisen

• En_usko
        Lopultasai kirjoitti:

No saihan esim. lordBoredom lopulta naisen

Saiko se muka pillua?

• Marrrnie kirjoitti:

No heh. Onpas feminististä hauskaa, kun osa miehistä joutuu koko elämänsä olemaan ilman parisuhdetta ja ilmaista seksiä.

Heheh, onpas hauskaa :)

• super-atm kirjoitti:

No heh. Onpas feminististä hauskaa, kun osa miehistä joutuu koko elämänsä olemaan ilman parisuhdetta ja ilmaista seksiä.

Heheh, onpas hauskaa :)

Onhan noita vapaita naisia, ei muuta ku verkot vesille vai miten ne sanoo.

• Marrrnie kirjoitti:

Oletko tosiaan noin yksinkertainen? Feministinä et myönnä nykyajan paritumismarkkinoita.

• super-atm kirjoitti:

Oletko tosiaan noin yksinkertainen? Feministinä et myönnä nykyajan paritumismarkkinoita.

Jos sinulle ei kelpaa muu kuin "tasoisesi" nainen, mutta et sellaista kuitenkaan saa, niin ehkä olet määrittänyt "tasosi" hiukan pieleen? Voisitko joskus koittaa olla syyttämättä muita epäonnestasi ja reflektoida omaa toimintaasi?
        En tosiaankaan tiedä, mistä ihmeen nykyajan pariutumismarkkinoista puhut, sillä käsittääkseni meininki on ollut juurikin samanlaista aikojen alusta lähtien. Jotkut miehet vetoavat naisiin enemmän kuin toiset. Ihan sama juttu naisissa, toiset vetoavat miehiin enemmän kuin toiset. On varmasti tiettyjä avuja, jotka herättävät miehessä kiinnostusta, samoin kuin naisessa. Jos ei sellaisia omaa, niin on pakko koittaa jotenkin muutoin kehittyä. Jatkuva kiukkuisuus ja muiden syyttely on yksi alue, jossa sinä voisit parantaa. Minullakin varmaan olisi parannettavaa sinun mielestäsi, mutta onneksi oma tilanteeni on siinä määrin tyydyttävä, ettei paljo kinosta.

• Marrrnie kirjoitti:

Jos sinulle ei kelpaa muu kuin "tasoisesi" nainen, mutta et sellaista kuitenkaan saa, niin ehkä olet määrittänyt "tasosi" hiukan pieleen? Voisitko joskus koittaa olla syyttämättä muita epäonnestasi ja reflektoida omaa toimintaasi?
        En tosiaankaan tiedä, mistä ihmeen nykyajan pariutumismarkkinoista puhut, sillä käsittääkseni meininki on ollut juurikin samanlaista aikojen alusta lähtien. Jotkut miehet vetoavat naisiin enemmän kuin toiset. Ihan sama juttu naisissa, toiset vetoavat miehiin enemmän kuin toiset. On varmasti tiettyjä avuja, jotka herättävät miehessä kiinnostusta, samoin kuin naisessa. Jos ei sellaisia omaa, niin on pakko koittaa jotenkin muutoin kehittyä. Jatkuva kiukkuisuus ja muiden syyttely on yksi alue, jossa sinä voisit parantaa. Minullakin varmaan olisi parannettavaa sinun mielestäsi, mutta onneksi oma tilanteeni on siinä määrin tyydyttävä, ettei paljo kinosta.

"Jos sinulle ei kelpaa muu kuin "tasoisesi" nainen, mutta et sellaista kuitenkaan saa, niin ehkä olet määrittänyt "tasosi" hiukan pieleen?"

En ole. Olen lapseton mies, joten en tahdo naista jolla on lapsia. En ole ylipainoinen, joten en tahdo lihavaa naista, mutta kyllä vähän pyöreyttäkin saa olla. On tyypillistä naisille väittää että mies on arvioinut tasonsa väärin jos ei suostu naisten hypergamiaan.

"Voisitko joskus koittaa olla syyttämättä muita epäonnestasi ja reflektoida omaa toimintaasi?"

En voi. En ole syyttänyt ketään rumasta ulkonäöstäni, mutta naisia syytän hypergamiasta. Naiset vaativat itselleen komeita miehiä, vaikka eivät itse mitään kauniita olisikaan.

"En tosiaankaan tiedä, mistä ihmeen nykyajan pariutumismarkkinoista puhut, sillä käsittääkseni meininki on ollut juurikin samanlaista aikojen alusta lähtien."

Ei ole ollut. Vuosikymmenet vaihtuu ja sen myötä ihmisten pariutumiseen vaikuttavat asiat.

"Jotkut miehet vetoavat naisiin enemmän kuin toiset. Ihan sama juttu naisissa, toiset vetoavat miehiin enemmän kuin toiset."

Silti jokainen nainen pääsee heti seurustelemaan ja saa seksiä jos tahtoo. Mutta naisten hypergamiasta johtuen moni nainen on sinkkuina jos eivät saa parhaimpiin kuuluvaa miestä itselleen.

"Jatkuva kiukkuisuus ja muiden syyttely on yksi alue, jossa sinä voisit parantaa."

Kerro tuo neuvo mielummin palstan kurpille ja feministeille, eli myös itsellesi.

"Minullakin varmaan olisi parannettavaa sinun mielestäsi, mutta onneksi oma tilanteeni on siinä määrin tyydyttävä, ettei paljo kinosta."

Ei naisen tarvitse mitään kehittymistä ajatella. Riittää että sattuu syntymään naiseksi, niin parisuhteeseen pääsee tekemättä mitään ja seksiä saa ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa. En yhtään ihmettele ettei sinua itsesi kehittäminen kiinnosta yhtään.

• super-atm kirjoitti:

"Jos sinulle ei kelpaa muu kuin "tasoisesi" nainen, mutta et sellaista kuitenkaan saa, niin ehkä olet määrittänyt "tasosi" hiukan pieleen?"

En ole. Olen lapseton mies, joten en tahdo naista jolla on lapsia. En ole ylipainoinen, joten en tahdo lihavaa naista, mutta kyllä vähän pyöreyttäkin saa olla. On tyypillistä naisille väittää että mies on arvioinut tasonsa väärin jos ei suostu naisten hypergamiaan.

"Voisitko joskus koittaa olla syyttämättä muita epäonnestasi ja reflektoida omaa toimintaasi?"

En voi. En ole syyttänyt ketään rumasta ulkonäöstäni, mutta naisia syytän hypergamiasta. Naiset vaativat itselleen komeita miehiä, vaikka eivät itse mitään kauniita olisikaan.

"En tosiaankaan tiedä, mistä ihmeen nykyajan pariutumismarkkinoista puhut, sillä käsittääkseni meininki on ollut juurikin samanlaista aikojen alusta lähtien."

Ei ole ollut. Vuosikymmenet vaihtuu ja sen myötä ihmisten pariutumiseen vaikuttavat asiat.

"Jotkut miehet vetoavat naisiin enemmän kuin toiset. Ihan sama juttu naisissa, toiset vetoavat miehiin enemmän kuin toiset."

Silti jokainen nainen pääsee heti seurustelemaan ja saa seksiä jos tahtoo. Mutta naisten hypergamiasta johtuen moni nainen on sinkkuina jos eivät saa parhaimpiin kuuluvaa miestä itselleen.

"Jatkuva kiukkuisuus ja muiden syyttely on yksi alue, jossa sinä voisit parantaa."

Kerro tuo neuvo mielummin palstan kurpille ja feministeille, eli myös itsellesi.

"Minullakin varmaan olisi parannettavaa sinun mielestäsi, mutta onneksi oma tilanteeni on siinä määrin tyydyttävä, ettei paljo kinosta."

Ei naisen tarvitse mitään kehittymistä ajatella. Riittää että sattuu syntymään naiseksi, niin parisuhteeseen pääsee tekemättä mitään ja seksiä saa ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa. En yhtään ihmettele ettei sinua itsesi kehittäminen kiinnosta yhtään.

Kyllähän minua kiinnostaa kehittyä, mutten ole ihan vakuuttunut, että tuolta pohjalta sinulta irtoaisi mitään kovin päteviä vinkkejä. Jos lähtökohtasi on, että naiset saavat kaiken ilmaiseksi, niin mitä neuvoja edes voisit antaa?
        Sikäli sinun vaatimuksesi naiselta eivät vaikuta liian hurjilta. Olen hämmentynyt, ettei ole löytynyt sopivaa, vaikka sinulla käsittääkseni on myös jonkinlaista statusta, joka kuulemma pariutumisessa on avuksi? Etkä kai ole edes kovin vanha? Ja rumuuskin on kyllä hyvin kyseenalainen ominaisuus, kun ihmiset näkevät toisissaan niin erilaiset asiat ihanina.
        Kaikkien naisten syyllistäminen hypergamiasta tuntuu vaan niin pahalta, kun itse olen aina seurustellut "tasoisteni" miesten kanssa, niin ulkonäöllisesti kuin varallisuudenkin puolesta. :< On minulla myös sellaisia kavereita, jotka ovat ns. pariutuneet ylöspäin, mutta yhtälailla kavereita, jotka ovat samoilla viivoilla miestensä kanssa tai jopa edempänä. Tuntuu vieraalta ajatukselta, että kyse olisi erityisen järjestäytyneestä hypergamiasta, mutta tää on taas tätä, että ei minulla ainakaan ole mitään tilastoja väitteeni tueksi, ainoastaan perstuntuma.

• Marrrnie kirjoitti:

Kyllähän minua kiinnostaa kehittyä, mutten ole ihan vakuuttunut, että tuolta pohjalta sinulta irtoaisi mitään kovin päteviä vinkkejä. Jos lähtökohtasi on, että naiset saavat kaiken ilmaiseksi, niin mitä neuvoja edes voisit antaa?
        Sikäli sinun vaatimuksesi naiselta eivät vaikuta liian hurjilta. Olen hämmentynyt, ettei ole löytynyt sopivaa, vaikka sinulla käsittääkseni on myös jonkinlaista statusta, joka kuulemma pariutumisessa on avuksi? Etkä kai ole edes kovin vanha? Ja rumuuskin on kyllä hyvin kyseenalainen ominaisuus, kun ihmiset näkevät toisissaan niin erilaiset asiat ihanina.
        Kaikkien naisten syyllistäminen hypergamiasta tuntuu vaan niin pahalta, kun itse olen aina seurustellut "tasoisteni" miesten kanssa, niin ulkonäöllisesti kuin varallisuudenkin puolesta. :< On minulla myös sellaisia kavereita, jotka ovat ns. pariutuneet ylöspäin, mutta yhtälailla kavereita, jotka ovat samoilla viivoilla miestensä kanssa tai jopa edempänä. Tuntuu vieraalta ajatukselta, että kyse olisi erityisen järjestäytyneestä hypergamiasta, mutta tää on taas tätä, että ei minulla ainakaan ole mitään tilastoja väitteeni tueksi, ainoastaan perstuntuma.

"Kyllähän minua kiinnostaa kehittyä, mutten ole ihan vakuuttunut, että tuolta pohjalta sinulta irtoaisi mitään kovin päteviä vinkkejä. Jos lähtökohtasi on, että naiset saavat kaiken ilmaiseksi, niin mitä neuvoja edes voisit antaa?"

Riippuu mitä kehittymisellä tarkoitetaan. Sinulla ei varmasti ole tarvetta kehittyä seksi että siaist itsellesi miehen. Eikä juuri kenelläkään muullakaan naisella. Nainen saa miehen tekemättä yhtään mitään ja syntymällä naiseksi.

"Sikäli sinun vaatimuksesi naiselta eivät vaikuta liian hurjilta. Olen hämmentynyt, ettei ole löytynyt sopivaa, vaikka sinulla käsittääkseni on myös jonkinlaista statusta, joka kuulemma pariutumisessa on avuksi?"

Ei minun vaatimukseni epärealistisia koskaan olleet. Nuorena naisille merkitsee enimmäkseen miehen ulkonäkö. Vanhempana ulkonäön lisäksi merkitsee status ja raha. Statuksen ja rahan ansiosta saisi seurustelemattomien vuosien jälkeen yh-mamman lapsineen elätettäväksi. Ei sellainen kiinnosta. Jos ei ole nuoruudessa seurustellut ilman lapsia, niin ei tässä iässä kiinnosta hypätä suoraan perhehelvettiin.

"Ja rumuuskin on kyllä hyvin kyseenalainen ominaisuus, kun ihmiset näkevät toisissaan niin erilaiset asiat ihanina."

Tuohon tuskin uskot itsekään. Melko samanlaiset mieltymykset naisilla miesten suhteen ovat.

Naisten hypergamia on yleistä Suomessa. Jos sinä et ole omasta mielestäsi hypergaminen nainen, niin ei se asiaa juuri miksikään muuta.

• Yksinkertaista
        super-atm kirjoitti:

"Kyllähän minua kiinnostaa kehittyä, mutten ole ihan vakuuttunut, että tuolta pohjalta sinulta irtoaisi mitään kovin päteviä vinkkejä. Jos lähtökohtasi on, että naiset saavat kaiken ilmaiseksi, niin mitä neuvoja edes voisit antaa?"

Riippuu mitä kehittymisellä tarkoitetaan. Sinulla ei varmasti ole tarvetta kehittyä seksi että siaist itsellesi miehen. Eikä juuri kenelläkään muullakaan naisella. Nainen saa miehen tekemättä yhtään mitään ja syntymällä naiseksi.

"Sikäli sinun vaatimuksesi naiselta eivät vaikuta liian hurjilta. Olen hämmentynyt, ettei ole löytynyt sopivaa, vaikka sinulla käsittääkseni on myös jonkinlaista statusta, joka kuulemma pariutumisessa on avuksi?"

Ei minun vaatimukseni epärealistisia koskaan olleet. Nuorena naisille merkitsee enimmäkseen miehen ulkonäkö. Vanhempana ulkonäön lisäksi merkitsee status ja raha. Statuksen ja rahan ansiosta saisi seurustelemattomien vuosien jälkeen yh-mamman lapsineen elätettäväksi. Ei sellainen kiinnosta. Jos ei ole nuoruudessa seurustellut ilman lapsia, niin ei tässä iässä kiinnosta hypätä suoraan perhehelvettiin.

"Ja rumuuskin on kyllä hyvin kyseenalainen ominaisuus, kun ihmiset näkevät toisissaan niin erilaiset asiat ihanina."

Tuohon tuskin uskot itsekään. Melko samanlaiset mieltymykset naisilla miesten suhteen ovat.

Naisten hypergamia on yleistä Suomessa. Jos sinä et ole omasta mielestäsi hypergaminen nainen, niin ei se asiaa juuri miksikään muuta.

Ihminen pariutuu juuri sellaisen kanssa johon rahkeet riittävät.

• Yksinkertaista kirjoitti:

Ihminen pariutuu juuri sellaisen kanssa johon rahkeet riittävät.

Tai on pariutumatta kuten minä, koska joutuu tyytymään huomattavasti omaa tasoaan huonompaan.

Naiset ovat mielummin sinkkuina kuin seurustelevat oman tasoisen miehen kanssa.

• Marrrnie kirjoitti:

Tuo on sama kuin sanoisi työttömälle raksamiehelle, että kyllähän noita avoimia työpaikkoja on. Esimerkiksi varatuomarin paikka, sydäntautien erikoislääkärin paikka... siitä vain hakemaan!

• HC-ätmel kirjoitti:

Tuo on sama kuin sanoisi työttömälle raksamiehelle, että kyllähän noita avoimia työpaikkoja on. Esimerkiksi varatuomarin paikka, sydäntautien erikoislääkärin paikka... siitä vain hakemaan!

En ole samaa mieltä. Hienoa kuitenkin, että pidät naisia noin korkeassa arvossa.

• Marrrnie kirjoitti:

En ole samaa mieltä. Hienoa kuitenkin, että pidät naisia noin korkeassa arvossa.

Kyse on enemmänkin vaatimustasosta.

• Inbound kirjoitti:

- Koulukiusattuja.

Tuo on karikatyyti ätämistä. Moni kohta ei sovi esim. itseeni. Pidän itseäni äärimmäisen huonona miehenä, enkä haaveile teinineitsyestä enkä lutkittele. Toisaalta en kyllä koe olevani tyypillinen palstaätämi. Täällä tuppaa jutut olemaan pääsääntöisesti niin ala-arvoisia ja kehää kiertäviä, että ei tänne kovin usein jaksa kirjoitellakaan. Alan myös olla menettänyt kiinnostukseni koko pariutumisaiheeseen, koska se tuntuu omalla kohdalla niin mahdottomalta ajatukselta.

• HC-ätmel kirjoitti:

Kyse on enemmänkin vaatimustasosta.

Mistä voit(te) tietää kaikkien naisten vaatimustason? Nuo teidän teoriat eivät välttämättä palvele käytäntöä, kunhan vain saatte pahan mielen.

• HC-ätmel
        Marrrnie kirjoitti:

Mistä voit(te) tietää kaikkien naisten vaatimustason? Nuo teidän teoriat eivät välttämättä palvele käytäntöä, kunhan vain saatte pahan mielen.

Koska ne kertoo ne netissä vallan avoimesti.

• kakskymmentä
        super-atm kirjoitti:

Tai on pariutumatta kuten minä, koska joutuu tyytymään huomattavasti omaa tasoaan huonompaan.

Naiset ovat mielummin sinkkuina kuin seurustelevat oman tasoisen miehen kanssa.

Kumpi teistä on tasokkaampi? Sinä vai yh-isä?

• kakskymmentä kirjoitti:

Kumpi teistä on tasokkaampi? Sinä vai yh-isä?

En ole miettinyt asiaa. Naisten pitää vastata siihen kelpaako heille ennemmin lapseton mies vai yh-isä. Varmasti vaikuttaa paljon asiaan onko naisella itsellään lapsia.

• Naiseton_

Saudi-Arabiassa saisin naista ( jos olisin muslimi), sillä perhe järjestäisi minulle naisen

• rfsu

Uusavuton.

• 1134

Oletko varma, että perheesi olisi riittävän rikas ostamaan sinulle sen naisen?

• Jännämiesrules

Halvemmalla saa Hervannasta, varmasti!

• Äädämi111111

Nuo kaikki pitää tehdä, paitsi kohta 7, mihinkään kehitysmaalaisten kehitysmaahan ja koraanikouluun en lähde, koska olen ylempää rotua ja uskonnot ovat satua ja huuhaata. Järjestetty liitto nyt ainakin auttaisi ATM:n pillunsaantia, kun ämmän ei anneta itse valita panijaa vitun pillunsa ajamana.

Muut toimenpiteet eivät niinkään auta ätmiä pääsemään pukille, vaan lisäävät oikeudenmukaisuutta. Ei esimerkiksi vetele, että horot kävelevät kadulla perseitä & tissejä korostavasti pukeutuneina siinä toivossa, että jollain paskamiehellä alkaa visvamuna kovettua niitä perseitä & tissejä katsoessa ja se paska siitä innostuu huorahtavasti puettua amatöörihuoraa panemaan, kun taas ATM:lle se vitun pihtarihuora ei anna, vaikka ATM:n muna seisoo yhtä lailla.

Ja jos siitä "seksuaalisesta vapaudesta ja oikeudesta omaan ruhoon" rangaistaan aina, kun saatanan huora menee toteuttamaan sitä vitun vapauttaan ja oikeuttaan nussituttamalla huoranvittuaan, niin eiköhän se kummasti alentaisi niiden huoranvittujen käytöastetta. Pillun ympärileikkaus on vähän niin kuin ennaltaehkäisevä rangaistus: ei ehkä huvita panetuttaa panomiehillä sitä leikeltyä vittua.

Niinpä niin, olen ns. arvokonservatiivi.

• tarralenkkari666

Arvoton konservatiivi.

Muistakaa sitten, että järjestetty avioliitto järjestelyssä, köyhä matala statuksinen palstavänkääjä on vielä alempaa kastia.

• 199
        tarralenkkari666 kirjoitti:

Arvoton konservatiivi.

Muistakaa sitten, että järjestetty avioliitto järjestelyssä, köyhä matala statuksinen palstavänkääjä on vielä alempaa kastia.

Niimpä. Taitaisi poikapolot ällistyä, kun tuossa "järjestetyt avioliitot"-systeemissä mieheltä vasta edellytettäisiinkin vaikka mitä resursseja, että kelpaisi appivanhemmilleen. Siinäkin systeemissä surkimukset vain jatkaisivat runkkaamista.

• oikea_ätmi

1. Onko naisilla äärikonservatiivisissa yhteiskunnissa parempi moraali kuin liberaaleissa yhteiskunnissa. Vaikuttavatko nämä erot ATM:n naisen saantiin? Kummassa yhteiskunnassa haluat asua ennemmin?

Tuskin, en tiedä, en halua asua konservatiivisessa yhteiskunnassa

2. Pitäisikö liitot olla järjestetty perheiden kesken ns. sukukauppoina. Saisiko ATM helpommin parisuhteen tässä järjestelmässä?

En tiedä * 2

3. Asuisitteko ennemmin Saudi-arabiassa, jossa naista kivitetään jos hän on eksynyt vieraan miehen autoon? Auttaisiko kova rangaistus naista kohtaan ATM:ää?

En todellakaan, en tiedä

4. Mitä mieltä olet naisen vartoa peittävästä kaavusta. Onko naisen syytä peittää vartalonsa silmiä lukuunottamatta? Onko naisen näkyvä iho uhka ATM:lle?

En pidä kaavuista, ei, ei

5. Naisen ympärileikkaus: Auttaisiko toimenpide ATM:ää saamaan paremmin naista?

En tiedä

6. Jos yllä olevat toimenpiteet ovat mielestäsi liian rajuja, niin kerro mikä on ATM:lle sopiva yhteiskuntamalli/moraali, siis naiselle ja miksei ulkomaalaisillekin yleensäkin. Ja perustelkaa miten ne auttavat ATM:ää saamaan naista.

En osaa sanoa

7. Tiukka linja on mielestäsi ok. Oletko harkinnit ilmoittautumista
      esimerkiksi Pakistanissa sijaitseviin koraanikouluihin? Siellä on paljon samanhenkistä väkeä ja he järjestävät mielenkiintoisia excuja rajan toiselle puolelle Afganistaniin :-)

Ei ole, en ole

• Purkautuminenauttaa

Naisiin täytyy purkaa pahaa oloa, koska naisiin ei voi purkaa mällilastia

• Ilomantsi_

Ei ATM:ää voi muuten parantaa, kuin viedä saunan taakse ja lopettas

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4249
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      842
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      827
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      763
    Aihe