Varasin lennot Madridista Venetsiaan pääsiäiseksi ja nyt haluaisin tietää mikä olisi halvin ja fiksuin tapa päätyä täältä Fuengirolasta Madridin lentokentälle.
Tiedän, että Fugesta pääsee melko halvalla bussilla Madridiin, mutta minne sinne ja miten lentokentälle ?
Jos joku osaa auttaa edes hieman niin paljon kiitoksia jo etukäteen!
Bussilla lentokentälle ?
2
842
Vastaukset
- noona
heipsan ! fuengirolasta madridiin pääset bussilla suoraan madridin bussiasemalle. voithan myös lentää madridiin niin olet suoraan lentokentällä ?
jos päädyt bussivaihtoehtoon niin bussiasemalta vain menett metrolle ja pääset tietyllä metroreitillä suoraan lentokentälle. itse olen mennyt lentokentälle metrolla pohjois-madridista ja se oli todella helppoa. Riippuu tietysti reitistä, mutta metroa joutuu mahdollisesti vaihtamaan jollakin asemalla, mutta se ei ole vaikeaa. seuraa vaan värejä, millä metroreitit on merkitty.
onnea matkaan ! madrid on upea ! (kannattaa viipyä siellä hetki ennen kun jatkaa lentoa venetsiaan :> )- Nimetön
Muchas gracias !:)
Bussilla meno on opiskelijan kukkarolle huomattavasti huokeampi vaihtoehto. Täytyy siis vain varata riittävästi aikaa ja lähteä seikkailemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911224Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49667- 33662
- 60659
- 52627
- 50605