Suunnistan tuossa toukokuun alussa kohti Milanoa ja netissä seikkailtuani löysin monta sivua outlettejä. Mutta, onko joku käynyt niissä?
Etenkin kiinnostaisi tietää, että mitä outlettejä on Milanon keskustassa tai aivan siinä lähistöllä?
Ja mikä on niiden hintataso sitten tavallisesta kaupasta ostettuun?
Onko Milanossa esim. Burberryn outlet?
Kiitos kaunis osoitteista tai vain outlettejen nimistäkin! :)
-himoshoppaaja-
Italian OUTLETIT??
joku käynyt?
2
591
Vastaukset
- milanesenalim
Keskustassa ei ole outlettejä, on vain kauppoja jotka ovat keksineet markkinoida itseään outlet tekstillä. Kerää turisteja samaan tapaan kuin ale kyltit...
Duomon turisti-infosta saat kartan outletteihin ja kertovat myös mitkä on kiinni ja mitkä auki. Soita sinne etukäteen ja kysy isoimpien nimet ja osoitteet. Auto on käytännössä aika must juttu, bussillakin voi päästä.
Hintataso on huomattavasti halvempi kuin kaupoissa. Merkkitavaraa puoleenhintaan.- milanesenalim
Itseasiassa taitaa isoimmat hakea bussilla kaupungilta ja vievät jopa takaisin, jos en ihan väärin muista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361