no nyt löytyy järkeä kaupunginisistä kun eivät sortuneet Pietarsaaren painostukseen. pitäkää vaan hoitohenkilökunta omana ja turvattuna. muuten ne pietarsaarelaaset lakkauttaa osastoja täältä ja siirtää ne itselleen ja Oman Kaupungin Henkilökunta joutuu käymään töissä pietarsaaressa tai irtisanotaan. Katsokaa kuinka on käynyt alahärmässä Hoitsut kulkee seinäjoella kun Härmänsairaala lakkautettiin ja nyt Volttilaaset käy illalla Seinäjoella terveyskeskuksessa... että silleen Kiitos
hoitohenkilökunta
sivustaseuraaja
2
576
Vastaukset
- mä maalaine
nosehän on tätäpäivää. ensikesänä pietarsaari pistää koko sairaalan osastot kiinni. toivottavasti vaasa ei tee samoinjottei synnyttäjät joudu vaasaan tain helsinkiin, eli julppi kiinni ny ja auki vasta joulukuus .....perverssit
- ole1
nyt se tuli pietarsaari pistää sairaalan kesäksi kiinni ja ostaa palvelut vaasasta, joka pistää osastoja kiinni ja ostaa palvelut tampereelta... eli mitäs ny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667