Disneyland

Perhe P.

--------------------------------------------------------------------------------
Disneyland Pariisissa käyneet?
Kysymyksiä satelee, Disneylandiss käyneille :)
Varasitteko lennot (mistä?) ja hotellin (mistä?) itse vai otitteko matkapaketin (mistä?)?
Kertokaa kokemuksianne! Olen aikeissa tilata lennot (Finnair 2 2 n. 950€) ja Hotellipaketin suoraan DisneylandParis-sivuilta. 8. - 12.6 yht. 890€ (2 2). Hintaa kuuluu yöpymisen lisäksi aamiaiset ja liput Disneylandiin.

4

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa!

Enpä usko että tuota edullisemmin saat minkään paketin tai matkanjärjestäjän kautta. Esim. Matka-Vekalla vastaavantyyppinen paketti maksaa 780 e/ aik ja 640e/ lapsi alle 12v, joten kyllä sinun itse löytämäsi hinta on paljon parempi. Siitä vaan varaamaan!

• Pariisin matkaaja

Viimeksi teetin matkan osaavalla matkatoimistolla ja hinta oli suurin piirtein sama, kuin itse olisin tilannut. Matkatoimisto teki kolme vaihtoehtoa, joista valitsin sopivan. En siis halvinta. Voitin omasta mielestäni aikaa.

Minusta Disneyland on päivän kohde, korkeintaan kahden. Asia ei ole ihan noin yksinkertainen, koska samassa komplekssissa on parikin puistoa ja käsittääkseni lisää on tulossa. Mutta päivä Disneylandissa oli hieno - toista ei olisi jaksanut.

Pariisin keskustasta pääsee suoraan RER A4:llä Disneylandiin. Minusta on paljon fiksumpaa ottaa hotelli keskustasta. Omat lapset jaksoivat ihan hyvin kävellä keskustan kohteisiin jopa vitosen eteläreunan hotellista.

Me muokkasimme paketin kuten te; otimme Finnairin lennot Hulluilta Päiviltä ja majoituksen sisäänpääsylippuineen suoraan Disneylandista. Säästöä valmiisiin paketteihin tuli viisihenkiselle perheellemme useampi sata euroa.
      CDG:n kentältä pääsee Disneylandiin nopeasti suoralla Mikki-bussilla.
      Me saimme Disneylandissä kulumaan helposti kolme päivää, yhden päivän vietimme sitten Pariisin keskustassa, mm. Eiffel-tornilla ja jokiajelulla. Jos matkan pääkohde on Disneyland, kannattaa minusta ehdottomasti ottaa majoitus sieltä. Junalla pääsee sitten helposti keskustaan tutustumaan.

• maximus

Olemme olleet 2krt tjäreborin matkalla disneylandiin. Viimeksi Hotelli SantaFe:ssä.

Tulimme matkalta eilen. Olimme siis 2 yötä disneywoldissa ja kaksi yötä Pariisissa HotelMont Blanc:ssa.

Viime reissulla jolla olimme 3 yötä disneywoldissa, niin teille päiväretken metrolla Pariisiin.

Disneywodissa on kovat jonot laitteisiin .Mekin jouduimme jonottamaan johonkin laitteeseen 30min, vaikka on maaliskuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      830
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60