Seinen siltojen alle..

ekakertalainen

Aina puhutaan, että Seinen siltojen alla punkkua juodaan ja patonkia syödään...eli onko siellä paljon sellaisia siltoja, joiden alle voi mennä romanttiselle "picnicille. Kuvista päätellen kaikkien siltojen alle ei pääse, mutta varmaan sellaisiakin löytyy, joiden alle pääsee ilman että joutuu veden varaan?
Kiitti tiedoista!

6

1212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xhhtml.

"Aina puhutaan, että Seinen siltojen alla punkkua juodaan ja patonkia syödään"

Kuka puhuu moista? Ei tulisi kyllä ensimmäisenä mieleen mennä yhdenkään Seinen sillan ALLE mitään syömään eikä juomaan. Kosteaa, pimeää ja haisevaa. Joidenkin siltojen alla on kodittomien leirejä. Että sellaista "romantiikkaa".

Seinen rannat ovat oivia paikkoja picnicille, samoin monet sillat, mutta siinä sillan päällä!

• Pariisin matkaaja
    • joidenkin

siltojen alla ovat paikalliset spurgut piileskelleet. Rahaa heillä ei riitä/riittänyt muuhun kuin halvimpaan punkkuun ja kehnoimpaan patonkiin - se siitä romanttisesta piknikistä.

Jotenkin ovat tainneet tarinat siltojen alla oleskelusta muuttua matkalla ja ajan myötä.

• rannoilla

voi juopotella sivistyneesti. Seinen rantojen 'laitureilla' ja rannassa kulkevilla käytävillä voi istuskella ja kävellä ja ihailla maisemia, sillatkin näkee alaviistosta ;-)

• v98

Piknikeillä kannattaa ottaa huomioon se, että Pariisissa ei (nähtävästi) saa julkijuopotella. Itse olen saanut puistopiknikillä poliisilta noottia viinin nauttimisesta. Eli viinipulloja ei kannata kovin näkyvästi pitää esillä. Toisaalta olen nähnyt ainakin puisella kävelysillalla (en muista sillan nimeä) viikonloppuiltaisin nuorison istuvan viinipulloineen siltapiknikillä täysin avoimesti eli ei tuota juomista ymmärtääkseni mitenkään kytätä. Eli varmaan vähän sama meno kuin Suomessakin?

• rannoilla

Menee kivat "kävelytiet", joita pääsee hyvin kulkemaan. En nyt sanoisi, että sillat on sellaisia, että niiden alla kovin paljon spurguja hengailee, niin paljon siellä ihmisiä liikkuu. Ja sillat on suht kapeita, ettei niihin kovin suurta spurguleiriä voi pystyttää. Ihan siisteiltä kaikki paikat näytti. Seinen risteilyllä menimme muistaakseni 22:n sillan ali, enkä nähnyt siellä muita kuin peruspulliaisia kävelemässä. Tietystikään en siellä yö aikaan hiippaillut, etten sitten tiedä mitä/ketä siellä silloin liikuskelee. Eiköhän ne spurgut ole kuitenkin löytäneet kivat ja kotoisan lämpimät kolonsa metrotunneleista ennemminkin... :)

Ainakin patonkia voitte hyvillä mielin nakerrella, vaikkette viiniä joisikaan. Jos ei Seinen rannalla, niin monissa ihanissa puistoissa siihen istuskeluun ja oleiluun on ainakin mahdollisuus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60