Onnistuuko nettiä kohtuullisesti käyttäneen kalkkiksen taidot puhdistamaan kannettava turhista tiedostoista. Käyttöärjestelmän (XP) uudelleen päivitys tuhoaa tarpeellisetkit tiedostot. Lisäksi tulee Internetyhteyden, monitoimilaitteen (tulostin/skanneri) uudelleen asennukset. Kielitaitona vain on vain suomi.
levytila täynnä - kone hidas
5
612
Vastaukset
- ettei pelkästään
netin käyttäminen viisastuta ihmistä tietokoneen
hallitsijana yhtään.
Eli jos ei muuta asiantuntemusta kuin netin
käyttö ole, niin aika huonosti onnistuu.
Netissä on tosi hyviä ohjelmiakin tuohon,
esim.
http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html
mutta ne on poikkeuksetta englanniksi.
Luulisi kyllä netinkäytön opettaneen alan englantia?suomeksikin kirjoitti:
Neuvosi mukaan puhdistusohjelma löytyi. Advanced nimisen ohjelman lataaminen koneelleni ja puhdistusajo löysi 33054 erroria ja 526 MB poistettavia tiedostoja. Puhdistus ei mielestäni kuitenkaann juuri nopeuttanut netissä surffailua. Voisiko syy olla 54,0 Mbps modeemissa, minkä Tampereen puhelin toimitti kun yhden Megan laajakaistsopimus tehtiin.
Windows on minun kokemukseni ja tuhansien lukemieni suomi24-viestien mukaan pahin mahdollinen käyttöympäristö osaamattomalle (netin käyttö ei ole tässä tapauksessa osaamista) seniorille. Jonakin päivänä homma vääjäämättä leviää käsiin.
En usko että tuosta selviät omin avuin ainakaan ilman uudelleenasennusta. Varmuuskopiotkin kaikesta tärkeästä ovat varmaan tekemättä, eivätkös olekin?- näyttää olevan
nykyään Vista. http://www.google.fi/search?hl=fi&q=seniori käyttöjärjestelmä&meta=&aq=f&oq=
Muuta ei taideta yleensä opettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144