Frolic koostumus

muuttunutko???

Meillä Frolicia käytetty pelkästään makupaloina ja koirat olivat aika ns. himona niihin =D.
Koostumus ilmeisesti nyt muuttunut, kun ei enää kelpaa koirille ollenkaan.
Ne rinkulat on tummempia ja haisevat aika pistävälle moskalle...eipä osteta enää meille.
Onko kellään vastaavia kokemuksia?

5

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miina08

Niin meilläkin ne on vain namipaloja ei varsinainen ruoka ( joka on eagle holistic ) mutta oletko huomannut että frolic renkaita on kahta lajia on kanaa ja lihaa. Meillä kelpaa vaan tuo kana

• aloittaja

Meillä ovat sitä liha-frolic-rinkulaa saaneet makupaloina ainoastaan, kun kana ei ole maistunut. Mielestäni se koostumus on eri kuitenkin nykyään.

• kamala hinta sillä on
    • frolic

En tiedä onko koostumus muuttunut, mutta olen tehnyt ihan samat huomiot kuin sinäkin. Meilläkin on Frolicia käytetty makupalana ja oli aiemmin ainoa makupala, joka varmasti maistui. Ensimmäinen koiramme tuli meille kodinvaihtajana ja oli todella heikosti opetettu. Ulkona vain häselsi (ja välillä jopa rähjäsi). Jouduin etsimällä etsimään makupalan, joka kelpaisi ja Frolic oli ainut. Nyt ei kelpaa kunnolla meidän ahneemmallekaan koiruudelle. Itsestänikin renkuloiden haju on erilainen, kuin aiemmin. Vähän sellainen hapanleipämäinen ja pistävä.

• Anonyymi

Muuttunut on, ei kelpaa enään meidänkään koirille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60